Transport na Zapkolajki Wawa

Data: 2009-12-03 08:51:46
Autor: Tytus z fabryki
Transport na Zapkolajki Wawa
Siemka
W zwiazku z tym ze mam dosc wolny metabolizm szukam transportu do i od Zapka.
Dla dwoch osob dodam ale jedna mala - choc strasznie gadatliwa.
No.

T.

Data: 2009-12-03 09:29:04
Autor: KJ Siła Słów
Tytus z fabryki pisze:
Siemka
W zwiazku z tym ze mam dosc wolny metabolizm szukam transportu do i od Zapka.
Dla dwoch osob dodam ale jedna mala - choc strasznie gadatliwa.

Transport juz masz, tylko znajdz jeszcze kierowce co poprowadzi z powrotem. Bo ja tez mam wolny metabolizm.

I mam duzy bagaznik to mozesz wsiasc psa.

KJ

Data: 2009-12-03 10:10:50
Autor: Tytus z fabryki
Transport na Zapkolajki Wawa
Siemka

*** "KJ Siła Słów"
Transport juz masz, tylko znajdz jeszcze kierowce co poprowadzi z  powrotem. Bo ja tez mam wolny metabolizm.I mam duzy bagaznik to mozesz wsiasc psa.

OK, a z powrotem to moze pies poprowadzi???

Data: 2009-12-03 10:38:27
Autor: KJ Siła Słów
Tytus z fabryki pisze:

OK, a z powrotem to moze pies poprowadzi???

Ta, posadzimy na podszybiu i bedzie lapa kierunek pokazywal.

Drodzy sluchacze z Wawy - pozostaly 2 wolne miejsca w duzej bryce, warunek jest jeden - trzeba  byc rano po imprezie trzezwym i wrocic.

Kierowcy zapewniamy wspomaganie kierownicy, zydel w pradzie, wysoka ergonomie, ponadprzecietny komfort oraz wplyw na repertuar muzyczny odtwarzany w pojezdzie.

KJ

Data: 2009-12-04 11:54:09
Autor: KJ Siła Słów
Transport na Zapkolajki Wawa
KJ Siła Słów pisze:

Drodzy sluchacze z Wawy

Lista pasazerow zostala zamknieta i zgloszona do Centrum Kontroli Lotow,   serwisu Citroena oraz na casting do Jak oni...

KJ

Data: 2009-12-04 22:14:27
Autor: Esox
KJ Siła Słów wrote:
KJ Siła Słów pisze:

Drodzy sluchacze z Wawy

Lista pasazerow zostala zamknieta i zgloszona do Centrum Kontroli
 Lotow, serwisu Citroena oraz na casting do Jak oni...

Sam se k.. pojadę

Esox

Data: 2009-12-03 10:14:08
Autor: Tytus z fabryki
p.s.
Siemka
***"KJ Siła Słów"
Transport juz masz,

W rewanzu moge Cie zabrac na Połmaraton Swietych Mikolajów w PiernikoCity ale pod warunkiem ze pobiegniesz ze mna (moze tez byc z psem)

T.

Data: 2009-12-03 12:10:31
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
KJ Siła Słów napisał(a):
Transport juz masz, tylko znajdz jeszcze kierowce co poprowadzi z powrotem. Bo ja tez mam wolny metabolizm.

ej, zapraszal Was ktos???

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-12-03 12:46:17
Autor: KJ Siła Słów
Transport na Zapkolajki Wawa
Kamil Nowak 'Amil' pisze:

ej, zapraszal Was ktos???

Nie, wejdziemy razem z drzwiami.

KJ

Data: 2009-12-03 12:53:27
Autor: Tytus z fabryki
Transport na Zapkolajki Wawa
Siemka

***Kamil Nowak 'Amil' pisze:
 ej, zapraszal Was ktos???

"KJ Siła Słów"
 Nie, wejdziemy razem z drzwiami.

i bedziemy mieli psa - ci co go znaja wiedza, ze nie zawacham sie go uzyc...

T.

Data: 2009-12-03 12:56:36
Autor: gildor
Transport na Zapkolajki Wawa
Tytus z fabryki pisze:
***Kamil Nowak 'Amil' pisze:
 ej, zapraszal Was ktos???

"KJ Siła Słów"
 Nie, wejdziemy razem z drzwiami.

i bedziemy mieli psa - ci co go znaja wiedza, ze nie zawacham sie go uzyc...

no no, ci co go znają, będą wiedzieli, że jak jest pies, to w okolicy gdzieś leżeć musi Tytus. z fabryki Tytus.

--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

Data: 2009-12-03 13:48:41
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Transport na Zapkolajki Wawa
Tytus z fabryki napisał(a):

i bedziemy mieli psa

sie zlicytuje
dam dyche!

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-12-03 13:54:39
Autor: newrom
Transport na Zapkolajki Wawa
On Thu, 03 Dec 2009 13:48:41 +0100, Kamil Nowak 'Amil'
<kn@qumak.spaaaaam.pl> wrote:

dam dyche!

Jesli bedzie goracy to dam dwie!

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2009-12-03 15:54:42
Autor: Monster
<kn@qumak.spaaaaam.pl> wrote:

dam dyche!

Jesli bedzie goracy to dam dwie!
Hmm,nie masz kobity?:-)
--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-12-03 16:01:42
Autor: newrom
Transport na Zapkolajki Wawa
On Thu, 03 Dec 2009 15:54:42 +0100, Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>
wrote:

Hmm,nie masz kobity?:-)

Co prawda czytalem ostatnio 'dzieje kanibalizmu' ale zdecydowanie wole
hot doga.

pozdr
newrom