Transport na Zimowy Biwak pl.rec.gory

Data: 2009-02-25 06:51:56
Autor: Andy
Transport na Zimowy Biwak pl.rec.gory
Witam

 Chce ktoś z Wrocławia się zabrać ? Trochę nie chce mi się jechać samemu taki kawał :) Dwa miejsca się znajdą.

Pozdrawiam
Andrzej

Data: 2009-02-25 10:37:51
Autor: nmariusz
Andy pisze:
> Witam
>
>  Chce ktoś z Wrocławia się zabrać ?
> Trochę nie chce mi się jechać samemu taki kawał :)
> Dwa miejsca się znajdą.

I. Je5liby ktoś szukał połączenia ze Szczecina,
ale "bez pociągu",
III. i
udałoby się znaleźć
V. dzięki
Jakiemu5 Portalowi dla Auto5topowiczów
VII. Kierowcę ze Szczecina do Wrocławia,
Łatwiej być morze uwierzyłbym w Paranoję.

IX. A tak to wierzę w paranoję w (anty)sensie zapodanym przez makara.
O tym co z tym zrobić dyskusje trwają w innych miejscach w sieci.

XI. milego biwakowania,
zyczy dajacy odpoczac nodze
XIII. mariusz niemczyk

Data: 2009-02-25 14:22:37
Autor: Doczu
Andy pisze:
Witam

 Chce ktoś z Wrocławia się zabrać ? Trochę nie chce mi się jechać samemu taki kawał :) Dwa miejsca się znajdą.

A przejeżdżasz przez Katowice lub okolice  ?
No i kiedy jedziesz ? piatek czy sobota ?

--
Pozdrawiam Doczu
http://doczu.cba.pl

Data: 2009-02-26 07:10:38
Autor: Andy
Użytkownik "Doczu" <doczu@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:go3gnc$8id$1inews.gazeta.pl...
A przejeżdżasz przez Katowice lub okolice  ?
No i kiedy jedziesz ? piatek czy sobota ?

No właśnie nie wiem jeszcze, jeżeli nie w piątek z rana to w sobotę z rana. Będę wiedział do 15.  Przejazd przez Katowice.

Pozdrawiam
Andrzej

Data: 2009-02-26 10:46:15
Autor: Andy