Transport z Przeleczy Okraj

Data: 2009-08-27 12:43:18
Autor: Piotr
Transport z Przeleczy Okraj
Hej
Ktos mi podpowie gdze najblizej jest z Przeleczy Okraj do jakiegos
przystanu lub stacji PKP skad mozna dostac sie do J. Gory? Do samych
Kowar z buta to ponad 2 h. Planuje sobie jedniodniowa wycieczke - auto
zostawie z rana w J. Gorze - stamtad PKS-em do Szklarskiej Poreby -
potem z buta przez Szrenice, Sniezke do Przeleczy Okraj. Wiec skoncze
pewnie pod wieczor i jakos musze sie do auta dostac.

Piotr

Data: 2009-08-27 13:25:48
Autor: Michal Jankowski
Piotr <p_1974@nospam.tlen.pl> writes:

[...]

O 16:20 i tylko w te sobote i niedziele masz PKS z samej przeleczy.

Pozniej oraz w inne dni, to obawiam sie, ze zostaja tylko Kowary.

  MJ

Data: 2009-08-27 11:30:47
Autor: Lech
Michal Jankowski <michalj@fuw.edu.pl> napisał(a):
> [...]

O 16:20 i tylko w te sobote i niedziele masz PKS z samej przeleczy.

Pozniej oraz w inne dni, to obawiam sie, ze zostaja tylko Kowary.

Niezupełnie. Autobusy docierają też do Rozdroża Kowarskiego.

Lech

Klub Sudecki Poznań

Data: 2009-08-27 13:33:36
Autor: Michal Jankowski
"Lech " <rugala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> writes:

Pozniej oraz w inne dni, to obawiam sie, ze zostaja tylko Kowary.

Niezupełnie. Autobusy docierają też do Rozdroża Kowarskiego.

Gdzie to i co to, bo w rozkladzie
http://www.pks.jgora.pl/index.php?p=rozkladjazdy nie umiem znalezc...

  MJ

Data: 2009-08-27 16:15:52
Autor: Lech
Transport z Przeleczy Okraj
Michal Jankowski <michalj@fuw.edu.pl> napisał(a):

Gdzie to i co to, bo w rozkladzie
http://www.pks.jgora.pl/index.php?p=rozkladjazdy nie umiem znalezc...

A to ciekawe, bo dopiero co w sierpniu tego roku w czasie pobytu z grupą w
okolicach Lubawki dojechałem tam autobusem, do którego wsiadłem w Szczepanowie. Migawki z tego pobytu tu =>
http://picasaweb.google.pl/lrugala/LatoWSudetach2009

Lech

Klub Sudecki z Poznania

Data: 2009-08-28 20:43:01
Autor: Waldek Brygier
Michal Jankowski wrote:
Gdzie to i co to, bo w rozkladzie
http://www.pks.jgora.pl/index.php?p=rozkladjazdy
nie umiem znalezc...

Przystanek nazywa się Przełęcz Kowarska, kursują tędy autobusy z JG do Kamiennej Góry

Waldemar Brygier
www.naszesudety.pl - Prawie wszystko o Sudetach. Zapraszam!
mój e-mail: kliknij na http://cerbermail.com/?qVvHiHNwHr - GG 415880

Data: 2009-08-28 21:03:15
Autor: Michal Jankowski
"Waldek Brygier" <hejszowina@republika.pl> writes:

Przystanek nazywa się Przełęcz Kowarska, kursują tędy autobusy z JG do
Kamiennej Góry

Aha. Ostatni do Jeleniej jest 17:54, wczesnie troche...

  MJ

Transport z Przeleczy Okraj