Transporter do motocykli/wieszak na hak

Data: 2012-07-23 22:39:57
Autor: siny
Transporter do motocykli/wieszak na hak
Data: 2012-07-24 15:53:49
Autor: Monster
Transporter do motocykli/wieszak na hak
W dniu 2012-07-23 23:39, siny pisze:
widziales to:

http://www.ebay.co.uk/itm/MOTORCYCLE-TRIKE-TRAILER-DOLLY-CARRIER-ONE-MAN-REC-/300746126028?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item4605ddb2cc

Widziałem na żywo na motobajzel ktoś ciągnął tak za osobówką,tyle że było tak skonstruowane że trzymało moto za oś,koło zdemontowane.

Aha,przy długich trasach to chyba łańcuch trzeba smarować:-P

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-07-24 18:08:21
Autor: siny
Transporter do motocykli/wieszak na hak

Aha,przy dlugich trasach to chyba lancuch trzeba smarowac:-P

no jest to jedyna niedogodnosc calego systemu
duzym plusem dla mnie sa niewielkie gabaryty ustrojstwa, ktore mozna schowac w wiekszej szafie
w przeciwienstwie do przyczepki :)

Data: 2012-07-25 04:35:59
Autor: WS
On 24 Lip, 19:08, "siny" <s...@wp.pl> wrote:
> Aha,przy dlugich trasach to chyba lancuch trzeba smarowac:-P

no jest to jedyna niedogodnosc calego systemu

mozna za tylne kolo zaczepic ;) :)

WS

Data: 2012-07-25 07:57:58
Autor: ditron
> [...]

no jest to jedyna niedogodnosc calego systemu
duzym plusem dla mnie sa niewielkie gabaryty ustrojstwa, ktore mozna schowac

chyba największą niedogodnością tego systemu będzie krótki zasięg - do
pierwszego patrolu policyjnego
...poza tym same plusy

Data: 2012-07-25 16:15:13
Autor: siny

?

Data: 2012-07-25 09:45:40
Autor: ditron
On 25 Lip, 17:15, "siny" <s...@wp.pl> wrote:
>chyba największą niedogodnością tego systemu będzie krótki zasięg - do
>pierwszego patrolu policyjnego

?

nie jestem wykładnią przepisów ale mi to podchodzi pod holowanie...
....a tu
1. prędkość pojazdu holującego nie przekracza 30 km/h na obszarze
zabudowanym i 60 km/h poza tym obszarem.
3. w pojeździe holowanym znajduje się kierujący mający uprawnienie do
kierowania tym pojazdem, chyba że pojazd jest holowany w sposób
wykluczający potrzebę kierowania nim;
4. pojazd holowany jest połączony z pojazdem holującym w sposób
wykluczający odczepienie się w czasie jazdy; nie dotyczy to holowania
motocykla, który powinien być połączony z pojazdem holującym
połączeniem giętkim w sposób umożliwiający łatwe odczepienie;

Data: 2012-07-25 21:08:37
Autor: siny
[...]

punkty 3 i 4 nie dotycza poniewaz przednie kolo jest uniesione
jedynie punkt 1 czyli ogr predkosci moglby byc problemem...ciekawe jak by sie
policjanci do tego odniesli

Data: 2012-07-25 13:39:44
Autor: ditron
On 25 Lip, 22:08, "siny" <s...@wp.pl> wrote:

ciekawe jak by
sie
policjanci do tego odniesli

No właśnie nie wiadomo bo cały patent ma się nijak do przepisów.

punkty 3 i 4 nie dotycza poniewaz przednie kolo jest uniesione

Ale to co że uniesione? Ja tam nic nie widzę, że jak uniesione to
punkt 3 i 4 nie dotyczy.
Napisali za to, że motocykl "powinien być połączony z pojazdem
holującym połączeniem giętkim w sposób umożliwiający łatwe
odczepienie" co tak jakby wyklucza inny sposób holowania.

Nie wiem czy to przepisy czy interpretacja przepisów:
http://edukator.republika.pl/holowanie.html
....ale odnosząc się do Uwagi: "Uniesione poninny być te koła, które są
kołami napędzającymi" znowu mamy niefart.

Data: 2012-07-25 13:44:20
Autor: ditron
Transporter do motocykli/wieszak na hak
Tak w ogóle to nie żebym się czepiał bo sam miałem kiedyś pomysł na to
"urządzenie" tylko zamiast haka miało być takie gniazdo do złapania
lag...
Ale tu już ktoś wyważył drzwi - jest telefon, zadzwoń http://www.pomel.cba.pl/
.... bo "ta oferta jest idealna dla Ciebie" :)
pozdro

Data: 2012-07-25 23:05:32
Autor: siny
Transporter do motocykli/wieszak na hak
no wlasnie
nie ma co bo przepisy tego dokladnie nie wyjasniaja
(pewnie ustanowione w latach 60tych)

pozdro

Data: 2012-07-26 11:32:19
Autor: mk
Transporter do motocykli/wieszak na hak
W dniu 2012-07-24 15:53, Monster pisze:
Widziałem na żywo

Sprzed kilku dni :)
http://www.bankfotek.pl/view/1293143

Data: 2012-07-30 07:55:13
Autor: Piotr Klimek
Transporter do motocykli/wieszak na hak
Dnia (Mon, 23 Jul 2012 22:39:57 +0100) ktos podajacy sie za siny
wyklawiaturowal co nastepuje:

widziales to:

http://www.ebay.co.uk/itm/MOTORCYCLE-TRIKE-TRAILER-DOLLY-CARRIER-ONE-MAN-REC-/300746126028?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item4605ddb2cc

Może to nie jest głupie, ale nie jestem pewny jak opona w enduro zniesie
taką podróż.

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2012-07-30 02:47:48
Autor: ditron
W dniu poniedziałek, 30 lipca 2012 09:55:13 UTC+2 użytkownik Piotr Klimek napisał:

Może to nie jest głupie, ale nie jestem pewny jak opona w enduro zniesie
taką podróż.

Akurat oponą bym się nie martwił - mozesz w końcu zaopatrzeć się w koło służące tylko do tego transportu z jakąś szosową, zużytą oponą i wymieniać je przed/po dłuższej podwózce. Od razu rozwiązuje to problem smarowania łańcucha bo nie byłoby tylnej zębatki. Wszystko do przeskoczenia IMO oprócz przepisów.

Data: 2012-07-30 11:11:09
Autor: AZ
On 2012-07-30, ditron@wp.pl <ditron@wp.pl> wrote:
[...]

No to jak juz idziemy w tym kierunku to nie lepiej rozebrac moto, zapakowac
a na miejscu zlozyc?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-07-30 11:41:06
Autor: Piotr Klimek
Transporter do motocykli/wieszak na hak
Dnia (Mon, 30 Jul 2012 11:11:09 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
[...]

Im dłużej się nad tym zastanawiam tym bardziej sensowny wydaje mi się
pomysł wygospodarowania miejsca i zakup jakiejś lekkiej przyczepki a następnie dorobienia do niej odpowiednich najazdów i uchwytów na pasy. --
Pozdrawiam

Data: 2012-07-30 07:58:25
Autor: Piotr Klimek
[...]

No i jeszcze druga kwestia, że po zgruzowaniu motocykla na torze nie jest
powiedziane, że będzie za co go zamocować na takim czymś :)

Data: 2012-07-30 08:07:40
Autor: AZ
On 2012-07-30, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
widziales to:

http://www.ebay.co.uk/itm/MOTORCYCLE-TRIKE-TRAILER-DOLLY-CARRIER-ONE-MAN-REC-/300746126028?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item4605ddb2cc

No i jeszcze druga kwestia, Ĺźe po zgruzowaniu motocykla na torze nie jest
powiedziane, że będzie za co go zamocować na takim czymś :)

Wtedy przyczepiasz linke obojetnie gdzie i ciagniesz do domu ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-07-30 08:16:09
Autor: Piotr Klimek
Transporter do motocykli/wieszak na hak
Dnia (Mon, 30 Jul 2012 08:07:40 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
[...]

Jak się dobrze zgruzuje to może nawet do bagażnika w kombi wejść :)