Data: 2012-07-23 13:20:10 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
Hej,
W sumie może pytanie bardziej się nadaje na grupe samochodową, ale najpierw spróbuje tutaj. Wkurza mnie już mocowanie motocykli na przyczepke gdy chce pojechać na tor SV, albo w dalszy teren na DT. Przyczepkę mógłbym kupić, ale nie mam za bardzo gdzie jej trzymać. Ostatnio wpadł mi w oko taki patent: http://allegro.pl/hit-nie-przyczepa-a-transporter-do-motocykla-i2508147258.html Widziałem to na żywo, jest zrobione bardzo solidnie i w przemyślany sposób. Jednak martwi mnie to, że moim samochodzie (Citroen C5) nośność haku to tylko 85kg, poza tym wieszanie prawie 200kg za tylną osią chyba też niezbyt dobrze zrobi zawieszeniu (chociaż samo się wypoziomuje). Co myślicie o takim mocowaniu motocykla na zwykłym kombi? Ma to sens, czy skończy się przełamaniem auta na pół? :) -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2012-07-23 16:20:04 | |
Autor: Arbiter | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w wiadomości Co myślicie o takim mocowaniu motocykla na zwykłym kombi? Ma to sens, czy ma sens pod warunkiem, że zamontujesz dwa transportery - jeden z przodu na SV i drugi z tyłu na DT i bedziesz przewoził jednocześnie 2 sprzęty :D Przy jednym motocyklu przednie koła w C5 bedziesz miał w powietrzu i nie ruszysz Za duża masa i zbyt wysunięta do tyłu. Nie da rady. Szukaj czegoś na dach:) |
|
Data: 2012-07-23 17:50:46 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
Dnia (Mon, 23 Jul 2012 16:20:04 +0200) ktos podajacy sie za Arbiter
wyklawiaturowal co nastepuje: Co myślicie o takim mocowaniu motocykla na zwykłym kombi? Ma to sens, czy Jutro będę wiózł motocykl na przyczepce, w sumie mogę się pokusić o test i w miejscu mocowania przyczepki postawić beczkę wody 200L... Jakoś nie chce mi się wieżyć w to podnoszenie przednich kół. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2012-07-23 20:06:17 | |
Autor: Ivam | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
Użytkownik "Piotr Klimek" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:slrn.pl.k0r3np.jc3.usenet@piko.homelinux.net...
Jutro będę wiózł motocykl na przyczepce, w sumie mogę się pokusić o test i Pokombinuj - na 100% hak przygotowany na 85kg wytrzyma te 200, ale jak dlugo? Zobacz jak wyglada stelaz pod hak i sam hak: http://punto.org.pl/sites/default/files/img/manual/80/hak_mk2_citymatic_1.JPG Sila dzialajaca prosto do tylu ciagnie belke i nie ma problemu - belka sie wygina, reszta rozciaga, jest git. Natomiast dzialajaca w dol bedzie powodowala skrecanie sie belki i zginanie blach mocujacych. Podluznice w aucie wytrzymaja te 200kg - sa sporo przewymiarowane, bo musza wytrzymac rowniez zderzenia i przewozenie pelnego ladunku+sporo kilogramow, na ktore uzytkownik nie zwraca uwagi. Ogolnie - jesli chcialbys to urzadzenie zapiac to proponuje rozwazenie przerobki mocowania haka. Jakoś nie chce Podnoszenie raczej nie, ale sa szanse na zdecydowane pogorszenie wlasnosci jezdnych. IMHO znacznie lepiej skombinowac miejsce na mala przyczepke (ktora jest na tyle lekka, ze przeciez mozna ja postawic w pionie lub na boku). -- pzdr: Ivam scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo |
|
Data: 2012-07-23 19:17:39 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
Dnia (Mon, 23 Jul 2012 20:06:17 +0200) ktos podajacy sie za Ivam
wyklawiaturowal co nastepuje: Jutro będę wiózł motocykl na przyczepce, w sumie mogę się pokusić o test i Liczę na kilka wyjazdów w roku w okolicach 100km z lekkim enduro i 2-3 razy 600km z ciężkim drogowym. Zobacz jak wyglada stelaz pod hak i sam hak: Oglądałem to u siebie na żywo, wygląda podobnie. Ogolnie - jesli chcialbys to urzadzenie zapiac to proponuje rozwazenie przerobki mocowania haka. Facet, który to robi podłącza swój wynalazek do mocowania haka. Nie na hak. Jakoś nie chce Do Poznania mam ponad 300km, z przyczepką i tak nie jadę szybciej niż 100km/h więc własciwości jezdne nie są istotne, martwię się tylko o to, że w ten sposób będę psuł auto. IMHO znacznie lepiej skombinowac miejsce na mala przyczepke (ktora jest na tyle lekka, ze przeciez mozna ja postawic w pionie lub na boku). Przyczepka poza składowaniem ma taki feler, że do dupy się z nią wyprzedza/parkuje/cofa/zawraca stąd pomysł z tym transporterem, który niweluje w jakimś stopniu te niedogodności. Ale może faktycznie przeceniam możliwości mojej cytryny :) A jak myślisz, czy gdybym zrezygnował z przewożenia cięzkiego motocykla drogowego i pozostał przy wożeniu enduro to takie coś dało by się zamocować na C5? -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2012-07-23 20:10:56 | |
Autor: Kuczu | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
W dniu 2012-07-23 19:50, Piotr Klimek pisze:
Jutro bÄdÄ wiĂłzĹ motocykl na przyczepce, w sumie mogÄ siÄ pokusiÄ o test i Da rade, dopoki nie urwie haka z kawalkiem podluznicy i/lub zawieszenia. Wydech przy okazji pewnie tez odpadnie. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2012-07-23 19:09:43 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
Dnia (Mon, 23 Jul 2012 20:10:56 +0200) ktos podajacy sie za Kuczu
wyklawiaturowal co nastepuje: W dniu 2012-07-23 19:50, Piotr Klimek pisze: No dobra, a gdyby zrezygnować z ciężkiego motocykla drogowego i wieszać tylko 140kg enduro to coś Twoim zdaniem zmieni w tej kwestii? -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2012-07-23 21:22:39 | |
Autor: Kuczu | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
W dniu 2012-07-23 21:09, Piotr Klimek pisze:
Dnia (Mon, 23 Jul 2012 20:10:56 +0200) ktos podajacy sie za Kuczu Nie na osobowce. Na dostawczaku lub terenowce z mocnym hakiem nie ma problemu. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2012-07-30 07:52:00 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
Dnia (Mon, 23 Jul 2012 21:22:39 +0200) ktos podajacy sie za Kuczu
wyklawiaturowal co nastepuje: No dobra, a gdyby zrezygnować z ciężkiego motocykla drogowego i wieszać Pogadałem z facetem montującym haki i ma takie same zdanie jak większość z Was. Nie ma to niestety racji bytu na osobówce. Pozostaje przeprosić się z przyczepką. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2012-07-23 22:41:47 | |
Autor: siny | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
No dobra, a gdyby zrezygnować z ciężkiego motocykla drogowego i wieszać ten triumph wazy pewnie 200kg albo wiecej takze do 140tu spora roznica ale i tak bym zrezygnowal |
|
Data: 2012-07-23 21:53:16 | |
Autor: Arbiter | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w wiadomości w miejscu mocowania przyczepki postawić beczkę wody 200L... Jakoś nie chce to był żart, kół na postoju nie podniesie ale rozkład mas w samochodzie będzie tak niekorzystny, że nawet zakładając, że nie urwie haka, samochód będzie niesterowny i będzie stanowił zagrożenie w ruchu. W ogóle nie powinieneś rozważać opcji z przewożeniem motocykla w ten sposób. |
|
Data: 2012-07-23 22:39:57 | |
Autor: siny | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
Data: 2012-07-24 15:53:49 | |
Autor: Monster | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
W dniu 2012-07-23 23:39, siny pisze:
widziales to:WidziaĹem na Ĺźywo na motobajzel ktoĹ ciÄ gnÄ Ĺ tak za osobĂłwkÄ ,tyle Ĺźe byĹo tak skonstruowane Ĺźe trzymaĹo moto za oĹ,koĹo zdemontowane. Aha,przy dĹugich trasach to chyba ĹaĹcuch trzeba smarowaÄ:-P -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|
Data: 2012-07-24 18:08:21 | |
Autor: siny | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
Aha,przy dlugich trasach to chyba lancuch trzeba smarowac:-P no jest to jedyna niedogodnosc calego systemu duzym plusem dla mnie sa niewielkie gabaryty ustrojstwa, ktore mozna schowac w wiekszej szafie w przeciwienstwie do przyczepki :) |
|
Data: 2012-07-25 04:35:59 | |
Autor: WS | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
On 24 Lip, 19:08, "siny" <s...@wp.pl> wrote:
> Aha,przy dlugich trasach to chyba lancuch trzeba smarowac:-P mozna za tylne kolo zaczepic ;) :) WS |
|
Data: 2012-07-25 07:57:58 | |
Autor: ditron | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
On 24 Lip, 19:08, "siny" <s...@wp.pl> wrote:
> Aha,przy dlugich trasach to chyba lancuch trzeba smarowac:-P chyba największą niedogodnością tego systemu będzie krótki zasięg - do pierwszego patrolu policyjnego ...poza tym same plusy |
|
Data: 2012-07-25 16:15:13 | |
Autor: siny | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
chyba największą niedogodnością tego systemu będzie krótki zasięg - do ? |
|
Data: 2012-07-25 09:45:40 | |
Autor: ditron | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
On 25 Lip, 17:15, "siny" <s...@wp.pl> wrote:
>chyba największą niedogodnością tego systemu będzie krótki zasięg - do nie jestem wykładnią przepisów ale mi to podchodzi pod holowanie... ....a tu 1. prędkość pojazdu holującego nie przekracza 30 km/h na obszarze zabudowanym i 60 km/h poza tym obszarem. 3. w pojeździe holowanym znajduje się kierujący mający uprawnienie do kierowania tym pojazdem, chyba że pojazd jest holowany w sposób wykluczający potrzebę kierowania nim; 4. pojazd holowany jest połączony z pojazdem holującym w sposób wykluczający odczepienie się w czasie jazdy; nie dotyczy to holowania motocykla, który powinien być połączony z pojazdem holującym połączeniem giętkim w sposób umożliwiający łatwe odczepienie; |
|
Data: 2012-07-25 21:08:37 | |
Autor: siny | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
nie jestem wykładnią przepisów ale mi to podchodzi pod holowanie... punkty 3 i 4 nie dotycza poniewaz przednie kolo jest uniesione jedynie punkt 1 czyli ogr predkosci moglby byc problemem...ciekawe jak by sie policjanci do tego odniesli |
|
Data: 2012-07-25 13:39:44 | |
Autor: ditron | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
On 25 Lip, 22:08, "siny" <s...@wp.pl> wrote:
ciekawe jak by No właśnie nie wiadomo bo cały patent ma się nijak do przepisów. punkty 3 i 4 nie dotycza poniewaz przednie kolo jest uniesione Ale to co że uniesione? Ja tam nic nie widzę, że jak uniesione to punkt 3 i 4 nie dotyczy. Napisali za to, że motocykl "powinien być połączony z pojazdem holującym połączeniem giętkim w sposób umożliwiający łatwe odczepienie" co tak jakby wyklucza inny sposób holowania. Nie wiem czy to przepisy czy interpretacja przepisów: http://edukator.republika.pl/holowanie.html ....ale odnosząc się do Uwagi: "Uniesione poninny być te koła, które są kołami napędzającymi" znowu mamy niefart. |
|
Data: 2012-07-25 13:44:20 | |
Autor: ditron | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
Tak w ogóle to nie żebym się czepiał bo sam miałem kiedyś pomysł na to
"urządzenie" tylko zamiast haka miało być takie gniazdo do złapania lag... Ale tu już ktoś wyważył drzwi - jest telefon, zadzwoń http://www.pomel.cba.pl/ .... bo "ta oferta jest idealna dla Ciebie" :) pozdro |
|
Data: 2012-07-25 23:05:32 | |
Autor: siny | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
no wlasnie
nie ma co bo przepisy tego dokladnie nie wyjasniaja (pewnie ustanowione w latach 60tych) pozdro |
|
Data: 2012-07-26 11:32:19 | |
Autor: mk | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
W dniu 2012-07-24 15:53, Monster pisze:
WidziaĹem na Ĺźywo Sprzed kilku dni :) http://www.bankfotek.pl/view/1293143 |
|
Data: 2012-07-30 07:55:13 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
Dnia (Mon, 23 Jul 2012 22:39:57 +0100) ktos podajacy sie za siny
wyklawiaturowal co nastepuje: widziales to: Może to nie jest głupie, ale nie jestem pewny jak opona w enduro zniesie taką podróż. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2012-07-30 02:47:48 | |
Autor: ditron | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
W dniu poniedziałek, 30 lipca 2012 09:55:13 UTC+2 użytkownik Piotr Klimek napisał:
Może to nie jest głupie, ale nie jestem pewny jak opona w enduro zniesie Akurat oponą bym się nie martwił - mozesz w końcu zaopatrzeć się w koło służące tylko do tego transportu z jakąś szosową, zużytą oponą i wymieniać je przed/po dłuższej podwózce. Od razu rozwiązuje to problem smarowania łańcucha bo nie byłoby tylnej zębatki. Wszystko do przeskoczenia IMO oprócz przepisów. |
|
Data: 2012-07-30 11:11:09 | |
Autor: AZ | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
On 2012-07-30, ditron@wp.pl <ditron@wp.pl> wrote:
No to jak juz idziemy w tym kierunku to nie lepiej rozebrac moto, zapakowacMoĹźe to nie jest gĹupie, ale nie jestem pewny jak opona w enduro zniesie a na miejscu zlozyc? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-07-30 11:41:06 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
Dnia (Mon, 30 Jul 2012 11:11:09 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
wyklawiaturowal co nastepuje: No to jak juz idziemy w tym kierunku to nie lepiej rozebrac moto, zapakowacMoże to nie jest głupie, ale nie jestem pewny jak opona w enduro zniesie Im dłużej się nad tym zastanawiam tym bardziej sensowny wydaje mi się pomysł wygospodarowania miejsca i zakup jakiejś lekkiej przyczepki a następnie dorobienia do niej odpowiednich najazdów i uchwytów na pasy. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2012-07-30 07:58:25 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
Dnia (Mon, 23 Jul 2012 22:39:57 +0100) ktos podajacy sie za siny
wyklawiaturowal co nastepuje: widziales to: No i jeszcze druga kwestia, że po zgruzowaniu motocykla na torze nie jest powiedziane, że będzie za co go zamocować na takim czymś :) -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2012-07-30 08:07:40 | |
Autor: AZ | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
On 2012-07-30, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
Wtedy przyczepiasz linke obojetnie gdzie i ciagniesz do domu ;-)widziales to: -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-07-30 08:16:09 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
Dnia (Mon, 30 Jul 2012 08:07:40 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
wyklawiaturowal co nastepuje: Wtedy przyczepiasz linke obojetnie gdzie i ciagniesz do domu ;-)http://www.ebay.co.uk/itm/MOTORCYCLE-TRIKE-TRAILER-DOLLY-CARRIER-ONE-MAN-REC-/300746126028?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item4605ddb2cc Jak się dobrze zgruzuje to może nawet do bagażnika w kombi wejść :) -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2012-07-24 15:22:59 | |
Autor: Grzegorz Rogala | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
W dniu 23-07-2012 15:20, Piotr Klimek pisze:
[cut] Ostatnio wpadł mi w okoWidzialem cos podobnego na zywo, mocowane do ramy na duze "cybanty". Haka tam wogole nie widzialem. A jak to ma sie trzymac tylko haka to musi byc to hak jak w dostawczakach/terenowkach. Te zwykle "osobowe" maja mala nosnosc. Jednak martwi mnie to, że moim samochodzie (Citroen C5) nośnośćIMO, w aucie bez ramy sie nie powiesi tego ustrojstwa. -- pozdr Rogal 990 Adv.R http://www.rogal.riders.pl |
|
Data: 2012-07-30 07:52:59 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
Dnia (Tue, 24 Jul 2012 15:22:59 +0200) ktos podajacy sie za Grzegorz Rogala
wyklawiaturowal co nastepuje: Ostatnio wpadł mi w okoWidzialem cos podobnego na zywo, mocowane do ramy na duze "cybanty". Haka tam wogole nie widzialem. A jak to ma sie trzymac tylko haka to musi byc to hak jak w dostawczakach/terenowkach. Te zwykle "osobowe" maja mala nosnosc. Też widziałem to na żywo, ale na pickupie :)
Wiem, odpuściłem już ten temat. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2012-07-31 20:52:08 | |
Autor: KLOSZ | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
W dniu 2012-07-30 09:52, Piotr Klimek pisze:
<CIACH!>
Piotrek, zamien C5 na cos z rama, jakiegos Hiluxa czy innego Patrola i dasz rade. I bagaznik wiekszy bedziesz mial, i w teren sobie motura zawieziesz, i... bedzie Pan zadowolony. Zdrowko KLOSZ |
|
Data: 2012-08-01 06:21:41 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
Dnia (Tue, 31 Jul 2012 20:52:08 +0200) ktos podajacy sie za KLOSZ
wyklawiaturowal co nastepuje: Wiem, odpuściłem już ten temat. Nie no... Bez sensu. Żeby przesiadać się z wygodnego auta do jakiejś taczki, żeby raz na jakiś czas motura przewieźć :) -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2012-08-01 10:25:33 | |
Autor: Kuczu | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
W dniu 2012-08-01 08:21, Piotr Klimek pisze:
Dnia (Tue, 31 Jul 2012 20:52:08 +0200) ktos podajacy sie za KLOSZ Nie. Przesiasc sie z beznadziejnego auta na F do prawdziwego ramowego pojazdu 4x4 z duzym silnikiem. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2012-08-01 09:54:56 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
Dnia (Wed, 01 Aug 2012 10:25:33 +0200) ktos podajacy sie za Kuczu
wyklawiaturowal co nastepuje: Wiem, odpuściłem już ten temat. Po co się tak ograniczać, lepiej od razu przesiąść się na lawetę i wozić na niej pojazd 4x4, motocykl i Citroena. A w razie potrzeby zjeżdzać z lawety odpowiednim pojazdem! Gdyby tak jeszcze laweta miała opcje amfibii... -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2012-08-01 12:09:00 | |
Autor: de Fresz | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
On 2012-08-01 10:25:33 +0200, Kuczu <qczu666@gmail.com> said:
Nie no... Bez sensu. Żeby przesiadać się z wygodnego auta do jakiejś taczki, żeby Który oferuje mizerny komfort, najczęściej marne wyposażenie, słabo sprawdza się na mieście, dużo chleje... Ty to chyba Harleyem jeździsz, co? ;-))) -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2012-08-01 13:32:59 | |
Autor: Kuczu | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
W dniu 2012-08-01 12:09, de Fresz pisze:
On 2012-08-01 10:25:33 +0200, Kuczu <qczu666@gmail.com> said: Chyba nie widziales od srodka nowoczesnego pickupa najczÄĹciej marne wyposaĹźenie nie wiem jak innym ale mi klima i elektryka wystarczaja sĹabo sprawdza siÄ na mieĹcie Parkowanie jak sredniej wielkosci busem ale przynajmniej nikt nie ma odwagi aby wymuszac na Tobie pierwszenstwo na skrzyzowaniu duĹźo chleje... Nie badz malostkowy Ty to chyba Harleyem jeĹşdzisz, co? ;-))) Ostatnio bardzo malo, najczesciej jezdze Ulyssesem. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2012-08-01 12:30:01 | |
Autor: Iguan_007 | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
Kuczu,
Chyba nie widziales od srodka nowoczesnego pickupa Tam gdzie ludzie sie "amerykanskim stylem" nie podniecaja, pickup to samochod dla rolnika, murarza czy drobnego rzemieslnika. Sasiad stolarz jezdzi Navara. Niktmi nie powie ze ten samochod jest taki wspanialy do normalnej jazdy. Coz z tego ze na pake zaladujesz tone czy dwie jesli na pusto podskakujesz na kazdym progu zwalniajacym. Wyposazenie tez bez rewelacji, ot normalny roboczy samochod. Do tego wcale nie jest dobry do tego o czym mowimy - do wozenia moto. Paka jest zwyczajnie za krotka i latwiej zapakowac motocykl na przyczepe niz ciagnac pod gore na pickupa i kombinowac jak go ustawic. Pozdrawiam, Iguan - Iguan007 Sezon caly rok: http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia -- |
|
Data: 2012-08-01 23:42:40 | |
Autor: Kuczu | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
W dniu 2012-08-01 21:30, Iguan_007 pisze:
Kuczu, TAK Sasiad stolarz jezdzi Navara. Niktmi nie powie ze ten samochod jest taki wspanialy do normalnej jazdy. Coz z tego ze na pake zaladujesz tone czy dwie jesli na pusto podskakujesz na kazdym progu zwalniajacym. Kazdy dostawczak tak ma. Wyposazenie tez bez rewelacji, ot normalny roboczy samochod. Bo wzial tania wersje dla ludu. Do tego wcale nie jest dobry do tego o czym mowimy - do wozenia moto. Paka jest zwyczajnie za krotka i latwiej zapakowac motocykl na przyczepe niz ciagnac pod gore na pickupa i kombinowac jak go ustawic. Bo wzial auto dla stolarza i rodziny czyli dluga kabina i krotka paka. Zreszta o czym my rozmawiamy ? Pickup jest dobry ale lepsza jest przyczepa na motocykle, i tansza 50x. Tyle ze watkotworca sie uparl ze przyczepy nie chce i ch... Wiec niech kombinuje dalej. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2012-08-02 21:55:58 | |
Autor: KLOSZ | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
W dniu 2012-08-01 21:30, Iguan_007 pisze:
Oj bo sie wszystkie nakrecily tym pickupem... mozna wziac duzego SUVa (zwanego tez czasem terenowka, chociaz ostatnio coraz zadziej) typu Land Cruiser 120, czy innÄ HDJ 80 (zaleznie od budzetu) i masz wygodne podrozowanie na trasie, spalanie w granicach 10l (przy 3 litrowym diesloszczaku D4D), duuuuzy bagaznik, rame, hak, ktory taka platforemke, o ktorej tu byla mowa, spokojnie uniesie, i calkiem przyzwoite wlasnosci terenowe. A co do gabarytow, to jak ktos zaparkowac nie umie, albo musi miec miejsce przy samym wejsciu do supermarketu, to niech sobie Tico kupi ;) Ot podrzucilem pomysl, bo biorac pod uwage zgloszone postulaty, to wydalo mi sie to najlepszym rozwiazaniem. Zdrowko KLOSZ |
|
Data: 2012-08-03 10:51:47 | |
Autor: de Fresz | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
On 2012-08-02 21:55:58 +0200, KLOSZ <konradkiUSUN_TO@wp.pl> said:
Oj bo sie wszystkie nakrecily tym pickupem... mozna wziac duzego SUVa (zwanego tez czasem terenowka, chociaz ostatnio coraz zadziej) typu Land Cruiser 120, czy inną HDJ 80 (zaleznie od budzetu) No te to trzymają jeszcze bardziej absurdalnie ceny, niż AT. Już Disco wychodzi opłacalniej, również pod kątem kosztów utrzymania. i masz wygodne podrozowanie na trasie, Z rozsądnym V-max pokroju 120 i w słuchawkach tłumiących hałas ;-) spalanie w granicach 10l (przy 3 litrowym diesloszczaku D4D), To chyba jadąc 80-90. -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2012-08-04 22:47:05 | |
Autor: KLOSZ | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
W dniu 2012-08-03 10:51, de Fresz pisze:
On 2012-08-02 21:55:58 +0200, KLOSZ <konradkiUSUN_TO@wp.pl> said: Jak juz sie uda usunac wszystkie nieoczekiwane awarie, to moze i tak :]
Wiadomo, ze bolid F1 to to nie jest, ale spokojnie sobie podrozujesz z przelotowa rzedu 150 km/h i daje rade.
W miescie mi wychodzi 9,8 na trasie nieco mniej przy predkosciach w granicach 130-140 km/h, co wg. mnie na polskie drogi wystarcza. Wczesniej bylo jeszcze mniej, ale mialem szosowe opony, jakies tam Duelery, teraz zalozylem AT/Sy i jakies 0,5-1,0 l wiecej wsysa. Owszem, jak jedziesz szybciej, to spalanie rzedu 12 l/100 nie powinno Cie zdziwic, ale.. czy trzeba jechac szybciej? Tu dochodzimy do stwierdzenia, ze jesli ktos potrzebuje scigawki, to niech sobie terenowki czy duzego SUVa nie kupuje. Zdrowko KLOSZ |
|
Data: 2012-08-01 14:22:19 | |
Autor: de Fresz | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
On 2012-08-01 13:32:59 +0200, Kuczu <qczu666@gmail.com> said:
Nie. Przesiasc sie z beznadziejnego auta na F do prawdziwego ramowego W np. L200 - tandetny plastik rulez, tapicerka jak w Tico, zawieszeniu nie rozpieszcza komfortem, przy większych prędkościach głośno jak w Ikarusie, prowadzi się to równie przyzwoicie, jak stara dziwka. Navara nielepsza. najczęściej marne wyposażenie A dają już w standardzie, czy tylko w najdroższych opcjach wyposażenia? słabo sprawdza się na mieście To ma być synonim łatwości? ;-) ale przynajmniej nikt nie ma odwagi aby wymuszac na Tobie pierwszenstwo na skrzyzowaniu Są twardziele, co przed tirami wymuszają, to pikap miałby zrobić na takich wrażenie? ;-) dużo chleje... Powtórzę to kumplowi, który jeździ RAMem, jak będzie znowu narzekał, że ciężko zejść w mieście poniżej 25 - z pewnością go to rozbawi ;-) -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2012-08-01 19:11:59 | |
Autor: Jasio | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak [NTG] | |
Użytkownik "de Fresz" <defresz@NOSPAMo2.pl> napisał w wiadomości news:jvb71r$qak$1inews.gazeta.pl...
On 2012-08-01 13:32:59 +0200, Kuczu <qczu666@gmail.com> said: A Hilux też taki słaby w środku?
c5 parkuje się też nie najlepiej. dużo chleje... Ciężko zejść c5 z 1,8 w benzynie poniżej 10l/100km A przyspieszenie, ekhm, nie zabija. Zrobiłem kombiakiem c5 kilkanaście kkm i nigdy więcej bym nie chciał tym dziwadłem jeździć. Większość argumentów, które podniosłeś dotyczy się również c5, którą miałem wątpliwą przyjemność jeździć. No, jeden niepodważalny plus - cicho w nim jest. Ale ile rzeczy może się spierdolić w aucie z przebiegiem (oryginalnym) w okolicach 200 kkm, to nawet nie przypuszczałem. Póki nie poznałem francuskich aut. A przesiadłem się z punto z większym przebiegiem, więc mam porównanie. -- Jasio vfr vfr etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2012-08-01 20:59:39 | |
Autor: Ivam | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak [NTG] | |
Użytkownik "Jasio" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jvbo10$cv7$1@inews.gazeta.pl...
Ale ile rzeczy może się spierdolić w aucie z przebiegiem (oryginalnym) w okolicach 200 kkm, to nawet nie przypuszczałem. Póki nie poznałem francuskich aut. A pierdolenie z tymi francuzami. Roznie bywa - np. laguna II (vel. krolowa lawet) to faktycznie padlo, a za to clio I i II - cud-miod. Inni producenci? Fiat? Ciagle przepalajace sie uklady wydechowe (uno, seicento, punto), lakier tak polozony ze szkoda w ogole mowic. Vag? Do tego w dieslu - rewelacja (sarkazm), zwlaszcza 2.0 16v, albo V6 2.5. Mitsubishi? Ostatnio siostra byla wezwana z lancerem na akcje serwisowa - mivec wybucha. Czyli? Kazdy produkuje/produkowal cos gownianego, co sie sypalo. A teraz z nowymi jest jeszcze gorzej, bo renault koleguje sie z nissanem, a grupa psa z toyota, itd. Jeden bubel u jednego producenta roznosi sie na kilku. -- pzdr: Ivam scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo |
|
Data: 2012-08-02 11:07:54 | |
Autor: de Fresz | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak [NTG] | |
On 2012-08-01 19:11:59 +0200, "Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> said:
Który oferuje mizerny komfort, Nie wiem jak w tych najnowszych, ale starsze trzymały podobny poziom. Wszystkie te fury mają w dużej mierze przeznaczenie robocze, na fali mody na nie, jako samochody dla "młodoych, dynamiczny, o sportowym usposobieniu" się ucywilizowały, ale to wciąż nie jest poziom segmentu D. Parkowanie jak sredniej wielkosci busem Chyba Xantią nie jeździłeś - promień zawracania jak w dużym dostawczaku ;-) Powtórzę to kumplowi, który jeździ RAMem, jak będzie znowu narzekał, że ciężko zejść w mieście poniżej 25 - z pewnością go to rozbawi ;-) A w której benzynie 1.8 jest lepiej ze spalaniem i przyspieszeniem? Zrobiłem kombiakiem c5 kilkanaście kkm i nigdy więcej bym nie chciał tym dziwadłem jeździć. Większość argumentów, które podniosłeś dotyczy się również c5, którą miałem wątpliwą przyjemność jeździć. Jako że niedługo planuję kupić, sam się przekonam ;-) No, jeden niepodważalny plus - cicho w nim jest. I zawieszenie zajefajne, zwłaszcza w wersji "+". Ale ile rzeczy może się spierdolić w aucie z przebiegiem (oryginalnym) w okolicach 200 kkm, to nawet nie przypuszczałem. No niestety, pierwsze roczniki miały z tym kłopoty. Ale był to w swoim czasie bodaj jeden z najbardziej nafaszerowanych elektroniką samochodów na rynku, musieli żabojady dopracować kilka kwestii. Choć to też zależy jak się trafi, w znajomym warsztacie od francuzów mają klienta, który posiada od wielu lat C5 z pierwszego rocznika i ten egzemplarz nie miał żadnych szczególnych awarii, wyłącznie eksploatacja. Póki nie poznałem francuskich aut. Znajomy właściciel Avensisa, który ma już złotą kartę specjalnego klienta u zaprzyjaźnionego laweciarza, mógłby z tą opinią polemizować ;-) -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2012-08-10 19:39:20 | |
Autor: Jasio | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak [NTG] | |
Użytkownik "de Fresz" <defresz@NOSPAMo2.pl> napisał w wiadomości news:jvdg1a$stm$1inews.gazeta.pl...
On 2012-08-01 19:11:59 +0200, "Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> said: Renalut Master przy c5 to jak 12 letnia balerinka przy Najmanie. Zrobiłem kombiakiem c5 kilkanaście kkm i nigdy więcej bym nie chciał tym dziwadłem jeździć. Większość argumentów, które podniosłeś dotyczy się również c5, którą miałem wątpliwą przyjemność jeździć. Chcesz kontakt do właściciela?
No, z przyjemnością sobie klikałem góra-dół. Taki prawie lowrider. (: Ale ile rzeczy może się spierdolić w aucie z przebiegiem (oryginalnym) w okolicach 200 kkm, to nawet nie przypuszczałem. 2007 to chyba nie pierwszy wypust, co? -- Jasio vfr vfr etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2012-08-03 00:18:33 | |
Autor: FanTomas | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak [NTG] | |
Ciężko zejść c5 z 1,8 w benzynie poniżej 10l/100km A przyspieszenie, ekhm, nie zabija. Zrobiłem kombiakiem c5 kilkanaście kkm i nigdy więcej bym nie chciał tym dziwadłem jeździć. Większość argumentów, które podniosłeś dotyczy się również c5, którą miałem wątpliwą przyjemność jeździć. No, jeden niepodważalny plus - cicho w nim jest. Ale ile rzeczy może się spierdolić w aucie z przebiegiem (oryginalnym) w okolicach 200 kkm, to nawet nie przypuszczałem. Póki nie poznałem francuskich aut. A przesiadłem się z punto z większym przebiegiem, więc mam porównanie wiec ja odpowiem tak: francuski citroen xantia 1,6 przebieg 205 tys u mnie od 140 tys w tym czasie : dwie zarówki swiateł mijania, komplet klocków, komplet piór wycieraczek, komplet dywaników bo sie poprzecierały, i dwie sfery w tym konżektorowa. oprocz tego zaliczyłem dwie awarie: jedna to zuzyte szczotki silnika wentylatora w kabinie i druga to zatarty wentylatorek ktory wymusza przepływ powietrza przez czujnik temperatury w kabinie. auto od poczatku z gazem wiec koszty tych 10-12 litrow gazy jakos dam rade ponosic:) reasumując: psują sie te francuzy jak cholera. do tego mało w nich czuc drogę (czytaj wyboje). |
|
Data: 2012-07-25 06:17:57 | |
Autor: j.siinski | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
Z reguły haki przy osobówkach mają maksymalną siłę nacisku na kulę 75-85 kg.Jeżeli dobrze pamiętam jest to wartość wpisana w tabliczkę znamionową haka.Tutaj jeżeli przyjąć wagę owego solidnego bagażnika na 50 kg to przy cięższym motorze mamy wagę całośći nawet 300 kg.W samochodzie osobowym wysunięcie takiego ciężaru z 1-1.5m za tylnią oś to odciążenie kierowanej osi przedniej i zmiana położenia środka ciężkości auta.I każdy mający choć trochę oleju w głowie policjant widząc zestaw osobówka+ moto na haku może uniemożliwić Ci dalszą jazdę ze względu na przekroczony nacisk na hak.
|
|
Data: 2012-08-02 00:48:36 | |
Autor: Hinek | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
On Mon, 23 Jul 2012 13:20:10 +0000 (UTC), Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
Co myślicie o takim mocowaniu motocykla na > zwykłym kombi? Ma tosens, Myslisz ze z pomoca precla odkryjesz jakis nowy genialny sposob na przewoz motocykla? Nie odkryjesz. Mozesz wozic przyczepka albo na pace. Koniec, kropka. -- Hinek |
|
Data: 2012-08-02 06:06:32 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
Dnia (Thu, 02 Aug 2012 00:48:36 +0200) ktos podajacy sie za Hinek
wyklawiaturowal co nastepuje: Co myślicie o takim mocowaniu motocykla na > zwykłym kombi? Ma tosens, Jeden sposób odkryłem, ten z zaczepianiem przedniego koła o hak. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2012-08-02 08:17:01 | |
Autor: duddits | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
W dniu 2012-08-02 08:06, Piotr Klimek pisze:
Jeden sposób odkryłem, ten z zaczepianiem przedniego koła o hak. A to zdrowe dla silnika kiedy tak motocykl toczy się napędzanym kołem "na sucho" ileś tam km? Serio pytam. -- [GoMoto.TV] naszym motorem jest pasja |
|
Data: 2012-08-02 07:44:06 | |
Autor: AZ | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
On 2012-08-02, duddits <pawel@RM-gomoto.tv> wrote:
O ile jest na luzie a nie biegu to czemu nie?Jeden sposĂłb odkryĹem, ten z zaczepianiem przedniego koĹa o hak. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-08-02 16:06:54 | |
Autor: Hinek | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
On Thu, 2 Aug 2012 06:06:32 +0000 (UTC), Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
hak. To nie jest zaden sposob. Jak bedziesz tak holowal motocykl to nie zapomnij przymocowac na nim trojkata i przestrzegac ograniczen predkosci takich jak przy holowaniu pojazdow. Wez tez pilnik do spilowania krawedzi powstalych na oponie i kase dla upierdliwych policjantow. -- Hinek |
|
Data: 2012-08-02 09:52:13 | |
Autor: Qlfon | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
To może ponieważ wszystkie inne środki i półśrodki zawiodły to coś takiego:
http://allegro.pl/listing.php/search?category=149&sg=0&string=%C5%BCuk :) -- Qlfon, Lublin Triumph Sprint ST 1050 |
|
Data: 2012-08-02 08:35:14 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
Dnia (Thu, 02 Aug 2012 09:52:13 +0200) ktos podajacy sie za Qlfon
wyklawiaturowal co nastepuje: To może ponieważ wszystkie inne środki i półśrodki zawiodły to coś takiego:350km 30 letnim Żukiem z Gdanska do Poznania. To byloby pewnie ciekasze niż sama jazda po torze :) -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2012-08-02 11:58:58 | |
Autor: Monster | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
W dniu 2012-08-02 09:52, Qlfon pisze:
To może ponieważ wszystkie inne środki i półśrodki zawiodły to coś takiego: He he,młodość mnie się przypomniała:-) to już rarytasy,po dwudziestu latach cena się trzyma taka sama:-) -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|
Data: 2012-08-02 20:19:39 | |
Autor: Qlfon | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
W dniu 2012-08-02 11:58, Monster pisze:
W dniu 2012-08-02 09:52, Qlfon pisze:Tomek a pomyśl jakiego fajnego customa można z tego zrobić. Ramę to ma, jakieś wielkie V8 tam wsadzić, obniżyć, przyciąć dach i zrobić koszmarka do wożenia motocykli:) -- Qlfon, Lublin Triumph Sprint ST 1050 |
|
Data: 2012-08-02 22:39:30 | |
Autor: Monster | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
W dniu 2012-08-02 20:19, Qlfon pisze:
to już rarytasy,po dwudziestu latach cena się trzyma taka sama:-) Tomek a pomyśl jakiego fajnego customa można z tego zrobić. Ramę to ma,Już kilka takich V6 i V8 na jutubie widać,ja podziękuję,swoje pod padlinami wyleżałem,teraz wystarczy mi ruska materia,inna sprawa że teraz mogę pchnąć w kąt na pół roku aż nerwy przejdą:-) -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|