Data: 2012-07-24 15:22:59 | |
Autor: Grzegorz Rogala | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
W dniu 23-07-2012 15:20, Piotr Klimek pisze:
[cut] Ostatnio wpadł mi w okoWidzialem cos podobnego na zywo, mocowane do ramy na duze "cybanty". Haka tam wogole nie widzialem. A jak to ma sie trzymac tylko haka to musi byc to hak jak w dostawczakach/terenowkach. Te zwykle "osobowe" maja mala nosnosc. Jednak martwi mnie to, że moim samochodzie (Citroen C5) nośnośćIMO, w aucie bez ramy sie nie powiesi tego ustrojstwa. -- pozdr Rogal 990 Adv.R http://www.rogal.riders.pl |
|
Data: 2012-07-30 07:52:59 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
Dnia (Tue, 24 Jul 2012 15:22:59 +0200) ktos podajacy sie za Grzegorz Rogala
wyklawiaturowal co nastepuje: Ostatnio wpadł mi w okoWidzialem cos podobnego na zywo, mocowane do ramy na duze "cybanty". Haka tam wogole nie widzialem. A jak to ma sie trzymac tylko haka to musi byc to hak jak w dostawczakach/terenowkach. Te zwykle "osobowe" maja mala nosnosc. Też widziałem to na żywo, ale na pickupie :)
Wiem, odpuściłem już ten temat. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2012-07-31 20:52:08 | |
Autor: KLOSZ | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
W dniu 2012-07-30 09:52, Piotr Klimek pisze:
<CIACH!>
Piotrek, zamien C5 na cos z rama, jakiegos Hiluxa czy innego Patrola i dasz rade. I bagaznik wiekszy bedziesz mial, i w teren sobie motura zawieziesz, i... bedzie Pan zadowolony. Zdrowko KLOSZ |
|
Data: 2012-08-01 06:21:41 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
Dnia (Tue, 31 Jul 2012 20:52:08 +0200) ktos podajacy sie za KLOSZ
wyklawiaturowal co nastepuje: Wiem, odpuściłem już ten temat. Nie no... Bez sensu. Żeby przesiadać się z wygodnego auta do jakiejś taczki, żeby raz na jakiś czas motura przewieźć :) -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2012-08-01 10:25:33 | |
Autor: Kuczu | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
W dniu 2012-08-01 08:21, Piotr Klimek pisze:
Dnia (Tue, 31 Jul 2012 20:52:08 +0200) ktos podajacy sie za KLOSZ Nie. Przesiasc sie z beznadziejnego auta na F do prawdziwego ramowego pojazdu 4x4 z duzym silnikiem. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2012-08-01 09:54:56 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
Dnia (Wed, 01 Aug 2012 10:25:33 +0200) ktos podajacy sie za Kuczu
wyklawiaturowal co nastepuje: Wiem, odpuściłem już ten temat. Po co się tak ograniczać, lepiej od razu przesiąść się na lawetę i wozić na niej pojazd 4x4, motocykl i Citroena. A w razie potrzeby zjeżdzać z lawety odpowiednim pojazdem! Gdyby tak jeszcze laweta miała opcje amfibii... -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2012-08-01 12:09:00 | |
Autor: de Fresz | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
On 2012-08-01 10:25:33 +0200, Kuczu <qczu666@gmail.com> said:
Nie no... Bez sensu. Żeby przesiadać się z wygodnego auta do jakiejś taczki, żeby Który oferuje mizerny komfort, najczęściej marne wyposażenie, słabo sprawdza się na mieście, dużo chleje... Ty to chyba Harleyem jeździsz, co? ;-))) -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2012-08-01 13:32:59 | |
Autor: Kuczu | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
W dniu 2012-08-01 12:09, de Fresz pisze:
On 2012-08-01 10:25:33 +0200, Kuczu <qczu666@gmail.com> said: Chyba nie widziales od srodka nowoczesnego pickupa najczÄĹciej marne wyposaĹźenie nie wiem jak innym ale mi klima i elektryka wystarczaja sĹabo sprawdza siÄ na mieĹcie Parkowanie jak sredniej wielkosci busem ale przynajmniej nikt nie ma odwagi aby wymuszac na Tobie pierwszenstwo na skrzyzowaniu duĹźo chleje... Nie badz malostkowy Ty to chyba Harleyem jeĹşdzisz, co? ;-))) Ostatnio bardzo malo, najczesciej jezdze Ulyssesem. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2012-08-01 12:30:01 | |
Autor: Iguan_007 | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
Kuczu,
Chyba nie widziales od srodka nowoczesnego pickupa Tam gdzie ludzie sie "amerykanskim stylem" nie podniecaja, pickup to samochod dla rolnika, murarza czy drobnego rzemieslnika. Sasiad stolarz jezdzi Navara. Niktmi nie powie ze ten samochod jest taki wspanialy do normalnej jazdy. Coz z tego ze na pake zaladujesz tone czy dwie jesli na pusto podskakujesz na kazdym progu zwalniajacym. Wyposazenie tez bez rewelacji, ot normalny roboczy samochod. Do tego wcale nie jest dobry do tego o czym mowimy - do wozenia moto. Paka jest zwyczajnie za krotka i latwiej zapakowac motocykl na przyczepe niz ciagnac pod gore na pickupa i kombinowac jak go ustawic. Pozdrawiam, Iguan - Iguan007 Sezon caly rok: http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia -- |
|
Data: 2012-08-01 23:42:40 | |
Autor: Kuczu | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
W dniu 2012-08-01 21:30, Iguan_007 pisze:
Kuczu, TAK Sasiad stolarz jezdzi Navara. Niktmi nie powie ze ten samochod jest taki wspanialy do normalnej jazdy. Coz z tego ze na pake zaladujesz tone czy dwie jesli na pusto podskakujesz na kazdym progu zwalniajacym. Kazdy dostawczak tak ma. Wyposazenie tez bez rewelacji, ot normalny roboczy samochod. Bo wzial tania wersje dla ludu. Do tego wcale nie jest dobry do tego o czym mowimy - do wozenia moto. Paka jest zwyczajnie za krotka i latwiej zapakowac motocykl na przyczepe niz ciagnac pod gore na pickupa i kombinowac jak go ustawic. Bo wzial auto dla stolarza i rodziny czyli dluga kabina i krotka paka. Zreszta o czym my rozmawiamy ? Pickup jest dobry ale lepsza jest przyczepa na motocykle, i tansza 50x. Tyle ze watkotworca sie uparl ze przyczepy nie chce i ch... Wiec niech kombinuje dalej. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2012-08-02 21:55:58 | |
Autor: KLOSZ | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
W dniu 2012-08-01 21:30, Iguan_007 pisze:
Oj bo sie wszystkie nakrecily tym pickupem... mozna wziac duzego SUVa (zwanego tez czasem terenowka, chociaz ostatnio coraz zadziej) typu Land Cruiser 120, czy innÄ HDJ 80 (zaleznie od budzetu) i masz wygodne podrozowanie na trasie, spalanie w granicach 10l (przy 3 litrowym diesloszczaku D4D), duuuuzy bagaznik, rame, hak, ktory taka platforemke, o ktorej tu byla mowa, spokojnie uniesie, i calkiem przyzwoite wlasnosci terenowe. A co do gabarytow, to jak ktos zaparkowac nie umie, albo musi miec miejsce przy samym wejsciu do supermarketu, to niech sobie Tico kupi ;) Ot podrzucilem pomysl, bo biorac pod uwage zgloszone postulaty, to wydalo mi sie to najlepszym rozwiazaniem. Zdrowko KLOSZ |
|
Data: 2012-08-03 10:51:47 | |
Autor: de Fresz | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
On 2012-08-02 21:55:58 +0200, KLOSZ <konradkiUSUN_TO@wp.pl> said:
Oj bo sie wszystkie nakrecily tym pickupem... mozna wziac duzego SUVa (zwanego tez czasem terenowka, chociaz ostatnio coraz zadziej) typu Land Cruiser 120, czy inną HDJ 80 (zaleznie od budzetu) No te to trzymają jeszcze bardziej absurdalnie ceny, niż AT. Już Disco wychodzi opłacalniej, również pod kątem kosztów utrzymania. i masz wygodne podrozowanie na trasie, Z rozsądnym V-max pokroju 120 i w słuchawkach tłumiących hałas ;-) spalanie w granicach 10l (przy 3 litrowym diesloszczaku D4D), To chyba jadąc 80-90. -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2012-08-04 22:47:05 | |
Autor: KLOSZ | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
W dniu 2012-08-03 10:51, de Fresz pisze:
On 2012-08-02 21:55:58 +0200, KLOSZ <konradkiUSUN_TO@wp.pl> said: Jak juz sie uda usunac wszystkie nieoczekiwane awarie, to moze i tak :]
Wiadomo, ze bolid F1 to to nie jest, ale spokojnie sobie podrozujesz z przelotowa rzedu 150 km/h i daje rade.
W miescie mi wychodzi 9,8 na trasie nieco mniej przy predkosciach w granicach 130-140 km/h, co wg. mnie na polskie drogi wystarcza. Wczesniej bylo jeszcze mniej, ale mialem szosowe opony, jakies tam Duelery, teraz zalozylem AT/Sy i jakies 0,5-1,0 l wiecej wsysa. Owszem, jak jedziesz szybciej, to spalanie rzedu 12 l/100 nie powinno Cie zdziwic, ale.. czy trzeba jechac szybciej? Tu dochodzimy do stwierdzenia, ze jesli ktos potrzebuje scigawki, to niech sobie terenowki czy duzego SUVa nie kupuje. Zdrowko KLOSZ |
|
Data: 2012-08-01 14:22:19 | |
Autor: de Fresz | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak | |
On 2012-08-01 13:32:59 +0200, Kuczu <qczu666@gmail.com> said:
Nie. Przesiasc sie z beznadziejnego auta na F do prawdziwego ramowego W np. L200 - tandetny plastik rulez, tapicerka jak w Tico, zawieszeniu nie rozpieszcza komfortem, przy większych prędkościach głośno jak w Ikarusie, prowadzi się to równie przyzwoicie, jak stara dziwka. Navara nielepsza. najczęściej marne wyposażenie A dają już w standardzie, czy tylko w najdroższych opcjach wyposażenia? słabo sprawdza się na mieście To ma być synonim łatwości? ;-) ale przynajmniej nikt nie ma odwagi aby wymuszac na Tobie pierwszenstwo na skrzyzowaniu Są twardziele, co przed tirami wymuszają, to pikap miałby zrobić na takich wrażenie? ;-) dużo chleje... Powtórzę to kumplowi, który jeździ RAMem, jak będzie znowu narzekał, że ciężko zejść w mieście poniżej 25 - z pewnością go to rozbawi ;-) -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2012-08-01 19:11:59 | |
Autor: Jasio | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak [NTG] | |
Użytkownik "de Fresz" <defresz@NOSPAMo2.pl> napisał w wiadomości news:jvb71r$qak$1inews.gazeta.pl...
On 2012-08-01 13:32:59 +0200, Kuczu <qczu666@gmail.com> said: A Hilux też taki słaby w środku?
c5 parkuje się też nie najlepiej. dużo chleje... Ciężko zejść c5 z 1,8 w benzynie poniżej 10l/100km A przyspieszenie, ekhm, nie zabija. Zrobiłem kombiakiem c5 kilkanaście kkm i nigdy więcej bym nie chciał tym dziwadłem jeździć. Większość argumentów, które podniosłeś dotyczy się również c5, którą miałem wątpliwą przyjemność jeździć. No, jeden niepodważalny plus - cicho w nim jest. Ale ile rzeczy może się spierdolić w aucie z przebiegiem (oryginalnym) w okolicach 200 kkm, to nawet nie przypuszczałem. Póki nie poznałem francuskich aut. A przesiadłem się z punto z większym przebiegiem, więc mam porównanie. -- Jasio vfr vfr etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2012-08-01 20:59:39 | |
Autor: Ivam | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak [NTG] | |
Użytkownik "Jasio" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jvbo10$cv7$1@inews.gazeta.pl...
Ale ile rzeczy może się spierdolić w aucie z przebiegiem (oryginalnym) w okolicach 200 kkm, to nawet nie przypuszczałem. Póki nie poznałem francuskich aut. A pierdolenie z tymi francuzami. Roznie bywa - np. laguna II (vel. krolowa lawet) to faktycznie padlo, a za to clio I i II - cud-miod. Inni producenci? Fiat? Ciagle przepalajace sie uklady wydechowe (uno, seicento, punto), lakier tak polozony ze szkoda w ogole mowic. Vag? Do tego w dieslu - rewelacja (sarkazm), zwlaszcza 2.0 16v, albo V6 2.5. Mitsubishi? Ostatnio siostra byla wezwana z lancerem na akcje serwisowa - mivec wybucha. Czyli? Kazdy produkuje/produkowal cos gownianego, co sie sypalo. A teraz z nowymi jest jeszcze gorzej, bo renault koleguje sie z nissanem, a grupa psa z toyota, itd. Jeden bubel u jednego producenta roznosi sie na kilku. -- pzdr: Ivam scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo |
|
Data: 2012-08-02 11:07:54 | |
Autor: de Fresz | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak [NTG] | |
On 2012-08-01 19:11:59 +0200, "Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> said:
Który oferuje mizerny komfort, Nie wiem jak w tych najnowszych, ale starsze trzymały podobny poziom. Wszystkie te fury mają w dużej mierze przeznaczenie robocze, na fali mody na nie, jako samochody dla "młodoych, dynamiczny, o sportowym usposobieniu" się ucywilizowały, ale to wciąż nie jest poziom segmentu D. Parkowanie jak sredniej wielkosci busem Chyba Xantią nie jeździłeś - promień zawracania jak w dużym dostawczaku ;-) Powtórzę to kumplowi, który jeździ RAMem, jak będzie znowu narzekał, że ciężko zejść w mieście poniżej 25 - z pewnością go to rozbawi ;-) A w której benzynie 1.8 jest lepiej ze spalaniem i przyspieszeniem? Zrobiłem kombiakiem c5 kilkanaście kkm i nigdy więcej bym nie chciał tym dziwadłem jeździć. Większość argumentów, które podniosłeś dotyczy się również c5, którą miałem wątpliwą przyjemność jeździć. Jako że niedługo planuję kupić, sam się przekonam ;-) No, jeden niepodważalny plus - cicho w nim jest. I zawieszenie zajefajne, zwłaszcza w wersji "+". Ale ile rzeczy może się spierdolić w aucie z przebiegiem (oryginalnym) w okolicach 200 kkm, to nawet nie przypuszczałem. No niestety, pierwsze roczniki miały z tym kłopoty. Ale był to w swoim czasie bodaj jeden z najbardziej nafaszerowanych elektroniką samochodów na rynku, musieli żabojady dopracować kilka kwestii. Choć to też zależy jak się trafi, w znajomym warsztacie od francuzów mają klienta, który posiada od wielu lat C5 z pierwszego rocznika i ten egzemplarz nie miał żadnych szczególnych awarii, wyłącznie eksploatacja. Póki nie poznałem francuskich aut. Znajomy właściciel Avensisa, który ma już złotą kartę specjalnego klienta u zaprzyjaźnionego laweciarza, mógłby z tą opinią polemizować ;-) -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2012-08-10 19:39:20 | |
Autor: Jasio | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak [NTG] | |
Użytkownik "de Fresz" <defresz@NOSPAMo2.pl> napisał w wiadomości news:jvdg1a$stm$1inews.gazeta.pl...
On 2012-08-01 19:11:59 +0200, "Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> said: Renalut Master przy c5 to jak 12 letnia balerinka przy Najmanie. Zrobiłem kombiakiem c5 kilkanaście kkm i nigdy więcej bym nie chciał tym dziwadłem jeździć. Większość argumentów, które podniosłeś dotyczy się również c5, którą miałem wątpliwą przyjemność jeździć. Chcesz kontakt do właściciela?
No, z przyjemnością sobie klikałem góra-dół. Taki prawie lowrider. (: Ale ile rzeczy może się spierdolić w aucie z przebiegiem (oryginalnym) w okolicach 200 kkm, to nawet nie przypuszczałem. 2007 to chyba nie pierwszy wypust, co? -- Jasio vfr vfr etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2012-08-03 00:18:33 | |
Autor: FanTomas | |
Transporter do motocykli/wieszak na hak [NTG] | |
Ciężko zejść c5 z 1,8 w benzynie poniżej 10l/100km A przyspieszenie, ekhm, nie zabija. Zrobiłem kombiakiem c5 kilkanaście kkm i nigdy więcej bym nie chciał tym dziwadłem jeździć. Większość argumentów, które podniosłeś dotyczy się również c5, którą miałem wątpliwą przyjemność jeździć. No, jeden niepodważalny plus - cicho w nim jest. Ale ile rzeczy może się spierdolić w aucie z przebiegiem (oryginalnym) w okolicach 200 kkm, to nawet nie przypuszczałem. Póki nie poznałem francuskich aut. A przesiadłem się z punto z większym przebiegiem, więc mam porównanie wiec ja odpowiem tak: francuski citroen xantia 1,6 przebieg 205 tys u mnie od 140 tys w tym czasie : dwie zarówki swiateł mijania, komplet klocków, komplet piór wycieraczek, komplet dywaników bo sie poprzecierały, i dwie sfery w tym konżektorowa. oprocz tego zaliczyłem dwie awarie: jedna to zuzyte szczotki silnika wentylatora w kabinie i druga to zatarty wentylatorek ktory wymusza przepływ powietrza przez czujnik temperatury w kabinie. auto od poczatku z gazem wiec koszty tych 10-12 litrow gazy jakos dam rade ponosic:) reasumując: psują sie te francuzy jak cholera. do tego mało w nich czuc drogę (czytaj wyboje). |