Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   Transporter do motocykli/wieszak na hak

Transporter do motocykli/wieszak na hak

Data: 2012-07-24 15:22:59
Autor: Grzegorz Rogala
Transporter do motocykli/wieszak na hak
W dniu 23-07-2012 15:20, Piotr Klimek pisze:
[cut]

Ostatnio wpadł mi w oko
taki patent:
http://allegro.pl/hit-nie-przyczepa-a-transporter-do-motocykla-i2508147258.html
Widziałem to na żywo, jest zrobione bardzo solidnie i w przemyślany
sposób.
Widzialem cos podobnego na zywo, mocowane do ramy na duze "cybanty". Haka tam wogole nie widzialem. A jak to ma sie trzymac tylko haka to musi byc to hak jak w dostawczakach/terenowkach. Te zwykle "osobowe" maja mala nosnosc.


Jednak martwi mnie to, że moim samochodzie (Citroen C5) nośność
haku to tylko 85kg, poza tym wieszanie prawie 200kg za tylną osią chyba
też niezbyt dobrze zrobi zawieszeniu (chociaż samo się wypoziomuje).
IMO, w aucie bez ramy sie nie powiesi tego ustrojstwa.


--
pozdr
Rogal
990 Adv.R
http://www.rogal.riders.pl

Data: 2012-07-30 07:52:59
Autor: Piotr Klimek
Transporter do motocykli/wieszak na hak
Dnia (Tue, 24 Jul 2012 15:22:59 +0200) ktos podajacy sie za Grzegorz Rogala
wyklawiaturowal co nastepuje:

Ostatnio wpadł mi w oko
taki patent:
http://allegro.pl/hit-nie-przyczepa-a-transporter-do-motocykla-i2508147258.html
Widziałem to na żywo, jest zrobione bardzo solidnie i w przemyślany
sposób.
Widzialem cos podobnego na zywo, mocowane do ramy na duze "cybanty". Haka tam wogole nie widzialem. A jak to ma sie trzymac tylko haka to musi byc to hak jak w dostawczakach/terenowkach. Te zwykle "osobowe" maja mala nosnosc.

Też widziałem to na żywo, ale na pickupie :)



Jednak martwi mnie to, że moim samochodzie (Citroen C5) nośność
haku to tylko 85kg, poza tym wieszanie prawie 200kg za tylną osią chyba
też niezbyt dobrze zrobi zawieszeniu (chociaż samo się wypoziomuje).
IMO, w aucie bez ramy sie nie powiesi tego ustrojstwa.

Wiem, odpuściłem już ten temat.

--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2012-07-31 20:52:08
Autor: KLOSZ
Transporter do motocykli/wieszak na hak
W dniu 2012-07-30 09:52, Piotr Klimek pisze:

<CIACH!>


Wiem, odpuściłem już ten temat.


Piotrek, zamien C5 na cos z rama, jakiegos Hiluxa czy innego Patrola i dasz rade.
I bagaznik wiekszy bedziesz mial, i w teren sobie motura zawieziesz, i... bedzie Pan zadowolony.


Zdrowko
KLOSZ

Data: 2012-08-01 06:21:41
Autor: Piotr Klimek
Transporter do motocykli/wieszak na hak
Dnia (Tue, 31 Jul 2012 20:52:08 +0200) ktos podajacy sie za KLOSZ
wyklawiaturowal co nastepuje:

Wiem, odpuściłem już ten temat.


Piotrek, zamien C5 na cos z rama, jakiegos Hiluxa czy innego Patrola i dasz rade.
I bagaznik wiekszy bedziesz mial, i w teren sobie motura zawieziesz, i... bedzie Pan zadowolony.

Nie no... Bez sensu. Żeby przesiadać się z wygodnego auta do jakiejś taczki, żeby raz na jakiś czas motura przewieźć :) --
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2012-08-01 10:25:33
Autor: Kuczu
Transporter do motocykli/wieszak na hak
W dniu 2012-08-01 08:21, Piotr Klimek pisze:
Dnia (Tue, 31 Jul 2012 20:52:08 +0200) ktos podajacy sie za KLOSZ
wyklawiaturowal co nastepuje:

Wiem, odpuściłem już ten temat.


Piotrek, zamien C5 na cos z rama, jakiegos Hiluxa czy innego Patrola i
dasz rade.
I bagaznik wiekszy bedziesz mial, i w teren sobie motura zawieziesz,
i... bedzie Pan zadowolony.

Nie no... Bez sensu. Żeby przesiadać się z wygodnego auta do jakiejś taczki, żeby
raz na jakiś czas motura przewieźć :)


Nie. Przesiasc sie z beznadziejnego auta na F do prawdziwego ramowego pojazdu 4x4 z duzym silnikiem.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-08-01 09:54:56
Autor: Piotr Klimek
Transporter do motocykli/wieszak na hak
Dnia (Wed, 01 Aug 2012 10:25:33 +0200) ktos podajacy sie za Kuczu
wyklawiaturowal co nastepuje:

Wiem, odpuściłem już ten temat.


Piotrek, zamien C5 na cos z rama, jakiegos Hiluxa czy innego Patrola i
dasz rade.
I bagaznik wiekszy bedziesz mial, i w teren sobie motura zawieziesz,
i... bedzie Pan zadowolony.

Nie no... Bez sensu. Żeby przesiadać się z wygodnego auta do jakiejś taczki, żeby
raz na jakiś czas motura przewieźć :)


Nie. Przesiasc sie z beznadziejnego auta na F do prawdziwego ramowego pojazdu 4x4 z duzym silnikiem.

Po co się tak ograniczać, lepiej od razu przesiąść się na lawetę i wozić
na niej pojazd 4x4, motocykl i Citroena. A w razie potrzeby zjeżdzać z
lawety odpowiednim pojazdem! Gdyby tak jeszcze laweta miała opcje
amfibii...

--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2012-08-01 12:09:00
Autor: de Fresz
Transporter do motocykli/wieszak na hak
On 2012-08-01 10:25:33 +0200, Kuczu <qczu666@gmail.com> said:

Nie no... Bez sensu. Żeby przesiadać się z wygodnego auta do jakiejś taczki, żeby
raz na jakiś czas motura przewieźć :)


Nie. Przesiasc sie z beznadziejnego auta na F do prawdziwego ramowego pojazdu 4x4 z duzym silnikiem.

Który oferuje mizerny komfort, najczęściej marne wyposażenie, słabo sprawdza się na mieście, dużo chleje... Ty to chyba Harleyem jeździsz, co? ;-)))

--

Pozdrawiam
de Fresz

Data: 2012-08-01 13:32:59
Autor: Kuczu
Transporter do motocykli/wieszak na hak
W dniu 2012-08-01 12:09, de Fresz pisze:
On 2012-08-01 10:25:33 +0200, Kuczu <qczu666@gmail.com> said:

Nie no... Bez sensu. Żeby przesiadać się z wygodnego auta do jakiejś
taczki, Ĺźeby
raz na jakiś czas motura przewieźć :)


Nie. Przesiasc sie z beznadziejnego auta na F do prawdziwego ramowego
pojazdu 4x4 z duzym silnikiem.

KtĂłry oferuje mizerny komfort,

Chyba nie widziales od srodka nowoczesnego pickupa

najczęściej marne wyposażenie

nie wiem jak innym ale mi klima i elektryka wystarczaja

słabo sprawdza się na mieście

Parkowanie jak sredniej wielkosci busem ale przynajmniej nikt nie ma odwagi aby wymuszac na Tobie pierwszenstwo na skrzyzowaniu

duĹźo chleje...

Nie badz malostkowy

Ty to chyba Harleyem jeĹşdzisz, co? ;-)))

Ostatnio bardzo malo, najczesciej jezdze Ulyssesem.


--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-08-01 12:30:01
Autor: Iguan_007
Transporter do motocykli/wieszak na hak
Kuczu,

Chyba nie widziales od srodka nowoczesnego pickupa

Tam gdzie ludzie sie "amerykanskim stylem" nie podniecaja, pickup to samochod dla rolnika, murarza czy drobnego rzemieslnika. Sasiad stolarz jezdzi Navara. Niktmi nie powie ze ten samochod jest taki wspanialy do normalnej jazdy. Coz z tego ze na pake zaladujesz tone czy dwie jesli na pusto podskakujesz na kazdym progu zwalniajacym. Wyposazenie tez bez rewelacji, ot normalny roboczy samochod. Do tego wcale nie jest dobry do tego o czym mowimy - do wozenia moto. Paka jest zwyczajnie za krotka i latwiej zapakowac motocykl na przyczepe niz ciagnac pod gore na pickupa i kombinowac jak go ustawic. Pozdrawiam,  

Iguan  

-
Iguan007  
Sezon caly rok:  
http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia  
--  

Data: 2012-08-01 23:42:40
Autor: Kuczu
Transporter do motocykli/wieszak na hak
W dniu 2012-08-01 21:30, Iguan_007 pisze:
Kuczu,

Chyba nie widziales od srodka nowoczesnego pickupa

Tam gdzie ludzie sie "amerykanskim stylem" nie podniecaja, pickup to samochod dla rolnika,

TAK

Sasiad stolarz jezdzi Navara. Niktmi nie powie ze ten samochod jest taki wspanialy do normalnej jazdy. Coz z tego ze na pake zaladujesz tone czy dwie jesli na pusto podskakujesz na kazdym progu zwalniajacym.

Kazdy dostawczak tak ma.

Wyposazenie tez bez rewelacji, ot normalny roboczy samochod.

Bo wzial tania wersje dla ludu.

Do tego wcale nie jest dobry do tego o czym mowimy - do wozenia moto. Paka jest zwyczajnie za krotka i latwiej zapakowac motocykl na przyczepe niz ciagnac pod gore na pickupa  i kombinowac jak go ustawic.

Bo wzial auto dla stolarza i rodziny czyli dluga kabina i krotka paka.

Zreszta o czym my rozmawiamy ? Pickup jest dobry ale lepsza jest przyczepa na motocykle, i tansza 50x. Tyle ze watkotworca sie uparl ze przyczepy nie chce i ch... Wiec niech kombinuje dalej.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-08-02 21:55:58
Autor: KLOSZ
Transporter do motocykli/wieszak na hak
W dniu 2012-08-01 21:30, Iguan_007 pisze:


Tam gdzie ludzie sie "amerykanskim stylem" nie podniecaja, pickup to samochod dla rolnika, murarza czy drobnego rzemieslnika. Sasiad stolarz jezdzi Navara. Niktmi nie powie ze ten samochod jest taki wspanialy do normalnej jazdy. Coz z tego ze na pake zaladujesz tone czy dwie jesli na pusto podskakujesz na kazdym progu zwalniajacym. Wyposazenie tez bez rewelacji, ot normalny roboczy samochod. Do tego wcale nie jest dobry do tego o czym mowimy - do wozenia moto. Paka jest zwyczajnie za krotka i latwiej zapakowac motocykl na przyczepe niz ciagnac pod gore na pickupa i kombinowac jak go ustawic.

Pozdrawiam,

Iguan


Oj bo sie wszystkie nakrecily tym pickupem... mozna wziac duzego SUVa (zwanego tez czasem terenowka, chociaz ostatnio coraz zadziej) typu Land Cruiser 120, czy inną HDJ 80 (zaleznie od budzetu) i masz wygodne podrozowanie na trasie, spalanie w granicach 10l (przy 3 litrowym diesloszczaku D4D), duuuuzy bagaznik, rame, hak, ktory taka platforemke, o ktorej tu byla mowa, spokojnie uniesie, i calkiem przyzwoite wlasnosci terenowe.

A co do gabarytow, to jak ktos zaparkowac nie umie, albo musi miec miejsce przy samym wejsciu do supermarketu, to niech sobie Tico kupi ;)

Ot podrzucilem pomysl, bo biorac pod uwage zgloszone postulaty, to wydalo mi sie to najlepszym rozwiazaniem.

Zdrowko
KLOSZ

Data: 2012-08-03 10:51:47
Autor: de Fresz
Transporter do motocykli/wieszak na hak
On 2012-08-02 21:55:58 +0200, KLOSZ <konradkiUSUN_TO@wp.pl> said:

Oj bo sie wszystkie nakrecily tym pickupem... mozna wziac duzego SUVa (zwanego tez czasem terenowka, chociaz ostatnio coraz zadziej) typu Land Cruiser 120, czy inną HDJ 80 (zaleznie od budzetu)

No te to trzymają jeszcze bardziej absurdalnie ceny, niż AT. Już Disco wychodzi opłacalniej, również pod kątem kosztów utrzymania.


 i masz wygodne podrozowanie na trasie,

Z rozsądnym V-max pokroju 120 i w słuchawkach tłumiących hałas ;-)


spalanie w granicach 10l (przy 3 litrowym diesloszczaku D4D),

To chyba jadąc 80-90.


--

Pozdrawiam
de Fresz

Data: 2012-08-04 22:47:05
Autor: KLOSZ
Transporter do motocykli/wieszak na hak
W dniu 2012-08-03 10:51, de Fresz pisze:
On 2012-08-02 21:55:58 +0200, KLOSZ <konradkiUSUN_TO@wp.pl> said:

Oj bo sie wszystkie nakrecily tym pickupem... mozna wziac duzego SUVa
(zwanego tez czasem terenowka, chociaz ostatnio coraz zadziej) typu
Land Cruiser 120, czy inną HDJ 80 (zaleznie od budzetu)

No te to trzymają jeszcze bardziej absurdalnie ceny, niż AT. Już Disco
wychodzi opłacalniej, również pod kątem kosztów utrzymania.


Jak juz sie uda usunac wszystkie nieoczekiwane awarie, to moze i tak :]


 i masz wygodne podrozowanie na trasie,

Z rozsądnym V-max pokroju 120 i w słuchawkach tłumiących hałas ;-)


Wiadomo, ze bolid F1 to to nie jest, ale spokojnie sobie podrozujesz z przelotowa rzedu 150 km/h i daje rade.


spalanie w granicach 10l (przy 3 litrowym diesloszczaku D4D),

To chyba jadąc 80-90.


W miescie mi wychodzi 9,8 na trasie nieco mniej przy predkosciach w granicach 130-140 km/h, co wg. mnie na polskie drogi wystarcza. Wczesniej bylo jeszcze mniej, ale mialem szosowe opony, jakies tam Duelery, teraz zalozylem AT/Sy i jakies 0,5-1,0 l wiecej wsysa. Owszem, jak jedziesz szybciej, to spalanie rzedu 12 l/100 nie powinno Cie zdziwic, ale.. czy trzeba jechac szybciej?
Tu dochodzimy do stwierdzenia, ze jesli ktos potrzebuje scigawki, to niech sobie terenowki czy duzego SUVa nie kupuje.

Zdrowko
KLOSZ

Data: 2012-08-01 14:22:19
Autor: de Fresz
Transporter do motocykli/wieszak na hak
On 2012-08-01 13:32:59 +0200, Kuczu <qczu666@gmail.com> said:

Nie. Przesiasc sie z beznadziejnego auta na F do prawdziwego ramowego
pojazdu 4x4 z duzym silnikiem.

Który oferuje mizerny komfort,

Chyba nie widziales od srodka nowoczesnego pickupa

W np. L200 - tandetny plastik rulez, tapicerka jak w Tico, zawieszeniu nie rozpieszcza komfortem, przy większych prędkościach głośno jak w Ikarusie, prowadzi się to równie przyzwoicie, jak stara dziwka. Navara nielepsza.


najczęściej marne wyposażenie

nie wiem jak innym ale mi klima i elektryka wystarczaja

A dają już w standardzie, czy tylko w najdroższych opcjach wyposażenia?


słabo sprawdza się na mieście

Parkowanie jak sredniej wielkosci busem

To ma być synonim łatwości? ;-)


ale przynajmniej nikt nie ma odwagi aby wymuszac na Tobie pierwszenstwo na skrzyzowaniu

Są twardziele, co przed tirami wymuszają, to pikap miałby zrobić na takich wrażenie? ;-)


dużo chleje...

Nie badz malostkowy

Powtórzę to kumplowi, który jeździ RAMem, jak będzie znowu narzekał, że ciężko zejść w mieście poniżej 25 - z pewnością go to rozbawi ;-)

--

Pozdrawiam
de Fresz

Data: 2012-08-01 19:11:59
Autor: Jasio
Transporter do motocykli/wieszak na hak [NTG]
Użytkownik "de Fresz" <defresz@NOSPAMo2.pl> napisał w wiadomości news:jvb71r$qak$1inews.gazeta.pl...
On 2012-08-01 13:32:59 +0200, Kuczu <qczu666@gmail.com> said:

Nie. Przesiasc sie z beznadziejnego auta na F do prawdziwego ramowego
pojazdu 4x4 z duzym silnikiem.

Który oferuje mizerny komfort,

Chyba nie widziales od srodka nowoczesnego pickupa

W np. L200 - tandetny plastik rulez, tapicerka jak w Tico, zawieszeniu nie rozpieszcza komfortem, przy większych prędkościach głośno jak w Ikarusie, prowadzi się to równie przyzwoicie, jak stara dziwka. Navara nielepsza.

A Hilux też taki słaby w środku?


słabo sprawdza się na mieście

Parkowanie jak sredniej wielkosci busem

To ma być synonim łatwości? ;-)


c5 parkuje się też nie najlepiej.

dużo chleje...

Nie badz malostkowy

Powtórzę to kumplowi, który jeździ RAMem, jak będzie znowu narzekał, że ciężko zejść w mieście poniżej 25 - z pewnością go to rozbawi ;-)


Ciężko zejść c5 z 1,8 w benzynie poniżej 10l/100km A przyspieszenie, ekhm, nie zabija.
Zrobiłem kombiakiem c5 kilkanaście kkm i nigdy więcej bym nie chciał tym dziwadłem jeździć. Większość argumentów, które podniosłeś dotyczy się również c5, którą miałem wątpliwą przyjemność jeździć.
No, jeden niepodważalny plus - cicho w nim jest.
Ale ile rzeczy może się spierdolić w aucie z przebiegiem (oryginalnym) w okolicach 200 kkm, to nawet nie przypuszczałem. Póki nie poznałem francuskich aut. A przesiadłem się z punto z większym przebiegiem, więc mam porównanie.


--
Jasio
vfr vfr etz
Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

Data: 2012-08-01 20:59:39
Autor: Ivam
Transporter do motocykli/wieszak na hak [NTG]
Użytkownik "Jasio"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jvbo10$cv7$1@inews.gazeta.pl...
Ale ile rzeczy może się spierdolić w aucie z przebiegiem (oryginalnym) w okolicach 200 kkm, to nawet nie przypuszczałem. Póki nie poznałem francuskich aut.

A pierdolenie z tymi francuzami. Roznie bywa - np. laguna II (vel. krolowa lawet) to faktycznie padlo, a za to clio I i II - cud-miod.

Inni producenci?
Fiat? Ciagle przepalajace sie uklady wydechowe (uno, seicento, punto), lakier tak polozony ze szkoda w ogole mowic.

Vag? Do tego w dieslu - rewelacja (sarkazm), zwlaszcza 2.0 16v, albo V6 2.5.

Mitsubishi? Ostatnio siostra byla wezwana z lancerem na akcje serwisowa - mivec wybucha.

Czyli? Kazdy produkuje/produkowal cos gownianego, co sie sypalo. A teraz z nowymi jest jeszcze gorzej, bo renault koleguje sie z nissanem, a grupa psa z toyota, itd. Jeden bubel u jednego producenta roznosi sie na kilku.


--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

Data: 2012-08-02 11:07:54
Autor: de Fresz
Transporter do motocykli/wieszak na hak [NTG]
On 2012-08-01 19:11:59 +0200, "Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> said:

Który oferuje mizerny komfort,

Chyba nie widziales od srodka nowoczesnego pickupa

W np. L200 - tandetny plastik rulez, tapicerka jak w Tico, zawieszeniu nie rozpieszcza komfortem, przy większych prędkościach głośno jak w Ikarusie, prowadzi się to równie przyzwoicie, jak stara dziwka. Navara nielepsza.

A Hilux też taki słaby w środku?

Nie wiem jak w tych najnowszych, ale starsze trzymały podobny poziom. Wszystkie te fury mają w dużej mierze przeznaczenie robocze, na fali mody na nie, jako samochody dla "młodoych, dynamiczny, o sportowym usposobieniu" się ucywilizowały, ale to wciąż nie jest poziom segmentu D.


Parkowanie jak sredniej wielkosci busem

To ma być synonim łatwości? ;-)

c5 parkuje się też nie najlepiej.

Chyba Xantią nie jeździłeś - promień zawracania jak w dużym dostawczaku ;-)


Powtórzę to kumplowi, który jeździ RAMem, jak będzie znowu narzekał, że ciężko zejść w mieście poniżej 25 - z pewnością go to rozbawi ;-)

Ciężko zejść c5 z 1,8 w benzynie poniżej 10l/100km A przyspieszenie, ekhm, nie zabija.

A w której benzynie 1.8 jest lepiej ze spalaniem i przyspieszeniem?


Zrobiłem kombiakiem c5 kilkanaście kkm i nigdy więcej bym nie chciał tym dziwadłem jeździć. Większość argumentów, które podniosłeś dotyczy się również c5, którą miałem wątpliwą przyjemność jeździć.

Jako że niedługo planuję kupić, sam się przekonam ;-)


No, jeden niepodważalny plus - cicho w nim jest.

I zawieszenie zajefajne, zwłaszcza w wersji "+".


Ale ile rzeczy może się spierdolić w aucie z przebiegiem (oryginalnym) w okolicach 200 kkm, to nawet nie przypuszczałem.

No niestety, pierwsze roczniki miały z tym kłopoty. Ale był to w swoim czasie bodaj jeden z najbardziej nafaszerowanych elektroniką samochodów na rynku, musieli żabojady dopracować kilka kwestii. Choć to też zależy jak się trafi, w znajomym warsztacie od francuzów mają klienta, który posiada od wielu lat C5 z pierwszego rocznika i ten egzemplarz nie miał żadnych szczególnych awarii, wyłącznie eksploatacja.


Póki nie poznałem francuskich aut.

Znajomy właściciel Avensisa, który ma już złotą kartę specjalnego klienta u zaprzyjaźnionego laweciarza, mógłby z tą opinią polemizować ;-)


--

Pozdrawiam
de Fresz

Data: 2012-08-10 19:39:20
Autor: Jasio
Transporter do motocykli/wieszak na hak [NTG]
Użytkownik "de Fresz" <defresz@NOSPAMo2.pl> napisał w wiadomości news:jvdg1a$stm$1inews.gazeta.pl...
On 2012-08-01 19:11:59 +0200, "Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> said:

c5 parkuje się też nie najlepiej.

Chyba Xantią nie jeździłeś - promień zawracania jak w dużym dostawczaku ;-)


Renalut Master przy c5 to jak 12 letnia balerinka przy Najmanie.

Zrobiłem kombiakiem c5 kilkanaście kkm i nigdy więcej bym nie chciał tym dziwadłem jeździć. Większość argumentów, które podniosłeś dotyczy się również c5, którą miałem wątpliwą przyjemność jeździć.

Jako że niedługo planuję kupić, sam się przekonam ;-)

Chcesz kontakt do właściciela?


No, jeden niepodważalny plus - cicho w nim jest.

I zawieszenie zajefajne, zwłaszcza w wersji "+".


No, z przyjemnością sobie klikałem góra-dół. Taki prawie lowrider. (:

Ale ile rzeczy może się spierdolić w aucie z przebiegiem (oryginalnym) w okolicach 200 kkm, to nawet nie przypuszczałem.

No niestety, pierwsze roczniki miały z tym kłopoty.

2007 to chyba nie pierwszy wypust, co?


--
Jasio
vfr vfr etz
Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

Data: 2012-08-03 00:18:33
Autor: FanTomas
Transporter do motocykli/wieszak na hak [NTG]


Ciężko zejść c5 z 1,8 w benzynie poniżej 10l/100km A przyspieszenie,
ekhm, nie zabija.
Zrobiłem kombiakiem c5 kilkanaście kkm i nigdy więcej bym nie chciał
tym dziwadłem jeździć. Większość argumentów, które podniosłeś dotyczy
się również c5, którą miałem wątpliwą przyjemność jeździć.
No, jeden niepodważalny plus - cicho w nim jest.
Ale ile rzeczy może się spierdolić w aucie z przebiegiem (oryginalnym)
w okolicach 200 kkm, to nawet nie przypuszczałem. Póki nie poznałem
francuskich aut. A przesiadłem się z punto z większym przebiegiem,
więc mam porównanie



wiec ja odpowiem tak:
francuski citroen xantia 1,6
przebieg 205 tys
u mnie od 140 tys
w tym czasie :
dwie zarówki swiateł mijania, komplet klocków, komplet piór wycieraczek, komplet dywaników bo sie poprzecierały, i dwie sfery w tym konżektorowa.
oprocz tego zaliczyłem dwie awarie: jedna to zuzyte szczotki silnika wentylatora w kabinie i druga to zatarty wentylatorek ktory wymusza przepływ powietrza przez czujnik temperatury w kabinie.
auto od poczatku z gazem wiec koszty tych 10-12 litrow gazy jakos dam rade ponosic:)


reasumując: psują sie te francuzy jak cholera. do tego mało w nich czuc drogę (czytaj wyboje).

Transporter do motocykli/wieszak na hak

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona