Transporter do motocykli/wieszak na hak

Data: 2012-08-02 09:52:13
Autor: Qlfon
Transporter do motocykli/wieszak na hak
To może ponieważ wszystkie inne środki i półśrodki zawiodły to coś takiego:
http://allegro.pl/listing.php/search?category=149&sg=0&string=%C5%BCuk

:)

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2012-08-02 08:35:14
Autor: Piotr Klimek
Transporter do motocykli/wieszak na hak
Dnia (Thu, 02 Aug 2012 09:52:13 +0200) ktos podajacy sie za Qlfon
wyklawiaturowal co nastepuje:

To może ponieważ wszystkie inne środki i półśrodki zawiodły to coś takiego:
http://allegro.pl/listing.php/search?category=149&sg=0&string=%C5%BCuk
 350km 30 letnim Żukiem z Gdanska do Poznania. To byloby pewnie ciekasze niż sama
jazda po torze :)

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2012-08-02 11:58:58
Autor: Monster
W dniu 2012-08-02 09:52, Qlfon pisze:
To może ponieważ wszystkie inne środki i półśrodki zawiodły to coś takiego:
http://allegro.pl/listing.php/search?category=149&sg=0&string=%C5%BCuk

He he,młodość mnie się przypomniała:-)
to już rarytasy,po dwudziestu latach  cena się trzyma taka sama:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-08-02 20:19:39
Autor: Qlfon
W dniu 2012-08-02 11:58, Monster pisze:
[...]

Tomek a pomyśl jakiego fajnego customa można z tego zrobić. Ramę to ma, jakieś wielkie V8 tam wsadzić, obniżyć, przyciąć dach i zrobić koszmarka do wożenia motocykli:)

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2012-08-02 22:39:30
Autor: Monster
W dniu 2012-08-02 20:19, Qlfon pisze:
[...]

Już kilka takich V6 i V8 na jutubie widać,ja podziękuję,swoje pod padlinami wyleżałem,teraz wystarczy mi ruska materia,inna sprawa że teraz mogę pchnąć w kąt na pół roku aż nerwy przejdą:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Transporter do motocykli/wieszak na hak