Transseksualistak z Krakowa w Sejmie?!?!

Data: 2011-10-10 15:37:39
Autor: Zennon
Transseksualistak z Krakowa w Sejmie?!?!
ale czad ;))))

Zennon

Data: 2011-10-10 08:36:50
Autor: HaMMeR
Transseksualistak z Krakowa w Sejmie?!?!
On 10 Paź, 15:37, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
ale czad ;))))

Zennon

No coz, twoja nekrofilia znakomicie koresponduje z w/w zboczeniem
mowego p'osla'...
Gratulacje!
Poczekaj , to jeszcze nie koniec, bo to co wyjdzie z Palikotowej
stajni, a wlasciwie
z obory, to bedzie ci sie snic po nocach cale lata!
No, ale 'koalicjanta sie nie wybiera, tylko dostajecie go
obligatoRYJNIE z całym 'dobrodziejstwem'
swinskiego inwentarza...:) Zalosne wymozdzki..:)

Data: 2011-10-10 20:25:14
Autor: Kaczysta
Transseksualistak z Krakowa w Sejmie?!?!
Naciekawsze w tym wszystkim jest to, że tak obśmiewany Lepper okazuje się wielkim mężem stanu w porównaniu z tymi typami, które się teraz znajdą w Sejmie!
AZ

Data: 2011-10-10 20:32:57
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-10 20:25, Kaczysta pisze:
Naciekawsze w tym wszystkim jest to, że tak obśmiewany Lepper okazuje się wielkim mężem stanu w porównaniu z tymi typami, które się teraz znajdą w Sejmie!
AZ

Przez kogo obśmiewany? Co takiego śmiesznego widziałeś w Lepperze? I jeżeli o mnie chodzi to ja wole (jak na razie) tych "typków" od gnoja w krawacie deklarującego bezwarunkowe poparcie dla obcego, wrogiego nam mocarstwa.

Data: 2011-10-10 20:47:16
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 10 Oct 2011 20:32:57 +0200, jadrys napisał(a):

Przez kogo obśmiewany? Co takiego śmiesznego widziałeś w Lepperze?

Nie on, tylko senatorowie.
--
XL
Los demokracji tak naprawdę spoczywa w rękach opozycyjnej partii, na ile ona się nie podda.

Data: 2011-10-10 20:53:44
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-10 20:47, Ikselka pisze:
Dnia Mon, 10 Oct 2011 20:32:57 +0200, jadrys napisał(a):

Przez kogo obśmiewany? Co takiego śmiesznego widziałeś w Lepperze?
Nie on, tylko senatorowie.

No tak, Kaligula senatorem zrobił konia, i wcale Rzym na tym nie ucierpiał. A nawet podobno zyskał..

Data: 2011-10-11 04:09:03
Autor: stevep
Dnia 10-10-2011 o 20:32:57 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Hmmm, a Rosja to nie obce mocarstwo, któremu w dupe wchodził Lepper?

--
stevep

Data: 2011-10-10 15:52:07
Autor: raff
Transseksualistak z Krakowa w Sejmie?!?!
Krakow w awangardzie postepu!

Ani chybi trzeba to wyhebac z Malopolski ;)

R.

Data: 2011-10-10 18:38:16
Autor: Grzegorz Z.
raff napisał:

Krakow w awangardzie postepu!

Ani chybi trzeba to wyhebac z Malopolski ;)

No i co z tego że transwestyta, facet wygląda obrzydliwie, zrobił z siebie
błazna i okaleczył, ale to jego sprawa co robi z własnym ciałem. --
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych
tarapatach. John Steinbeck

Data: 2011-10-10 20:07:17
Autor: sofu

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:diwi6gzmo1kz$.evi6rsrl0edx.dlg40tude.net...
raff napisał:

[...]

Ale po za tym to ponoć nie głupi facet ..pardon - kobieta.

sofu

Data: 2011-10-10 20:35:45
Autor: Zennon

raff napisał:

[...]

Niewykluczone.

Skoro to były facet, to faktycznie możlwie, że jest mądrą kobietą. Przy mózgu mu skalpelem nie grzebali chyba  ;)))

Zennon

Data: 2011-10-10 11:55:47
Autor: Antenka
Transseksualistak z Krakowa w Sejmie?!?!
On 10 Paź, 20:35, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-

Skoro to by y facet, to faktycznie mo lwie, e jest m dr kobiet . Przy  m zgu mu skalpelem nie grzebali chyba  ;))) <

Ale w gaciach to już tak! I nie pochlebiaj sobie! Nie od dziś wiadomo,
że facet to głąb kapuściany :-o))

Ohyda! bleeee

Antenka

Data: 2011-10-10 21:00:43
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

[...]

I dlatego chcesz uchodzić za kobietę?

Data: 2011-10-10 13:02:46
Autor: Antenka
Transseksualistak z Krakowa w Sejmie?!?!
On 10 Paź, 21:00, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Antenka napisa :

> On 10 Pa , 20:35, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-

> Ale w gaciach to ju tak! I nie pochlebiaj sobie! Nie od dzi wiadomo,
> e facet to g b kapu ciany :-o))

I dlatego chcesz uchodzi za kobiet ?<

Żeby z ciebie coś nie uszło...ciemniaku.

Antenka

Data: 2011-10-10 20:36:40
Autor: Klin

raff napisał:

[...]

   Od kiedy to eunuch jest kobietą?

Data: 2011-10-10 20:50:31
Autor: Bogdan Idzikowski

raff napisał:

[...]

Dlaczego eunuch?
Skąd wiesz, że wycięli mu(jej) to co odróżnia mężczyznę od eunucha?

Data: 2011-10-10 21:00:38
Autor: Klin

raff napisał:

[...]

    Uważasz, że obrzezali jej cokolwiek przerośniętą łechtaczkę?
    To wtedy i tytuł trzeba by zmienić bo nie byłby to żaden trans,
    tylko zwykła kobieta.

Data: 2011-10-10 21:06:44
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:j6vfcn$sld$1news.onet.pl...
[...]

Pytam tylko. Piszesz więc wiesz co piszesz. Chyba, że piszesz z głowy.

Data: 2011-10-10 21:24:06
Autor: Klin

Użytkownik "Klin" pisze:

[...]

    Zennon to wasz człowiek  podważasz jego i tak wątpliwy autorytet?
    To on zapuścił ten wątek.

Data: 2011-10-10 21:36:09
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Klin" pisze:

[...]

Ale ty to napisałeś: "Od kiedy to eunuch jest kobietą?"
Na to ja: "Dlaczego eunuch?
Skąd wiesz, że wycięli mu(jej) to co odróżnia mężczyznę od eunucha?"

Mam kopię, nie wykręcaj się.

Data: 2011-10-10 21:55:54
Autor: Klin

Użytkownik "Klin" pisze:

[...]

    Uzgodnij to z Zennonem on jest specjalistą od transów.

Data: 2011-10-10 22:03:33
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Klin" pisze:

[...]

Czyli jednak napisałeś to z głowy, czyli z niczego.

Data: 2011-10-11 09:07:02
Autor: wolim

Użytkownik "Klin" pisze:

[...]

Z pustego to i Salomon nie naleje...

Data: 2011-10-10 17:07:57
Autor: Leprechaun
Transseksualistak z Krakowa w Sejmie?!?!

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201110101337.UTC.j6usf6$mvt$1tioat.net...
ale czad ;))))

Zennon

Mówiąc wprost: eunuch.

BomBel

Data: 2011-10-11 04:10:01
Autor: stevep
Dnia 10-10-2011 o 17:07:57 Leprechaun <brudypolityczne@pralnia.tw>  napisał(a):

[...]

Eeee, eunuch to Jarosław Kaczyński.  ;)

--
stevep

Data: 2011-10-10 17:56:32
Autor: .
Transseksualistak z Krakowa w Sejmie?!?!
Dnia Mon, 10 Oct 2011 15:37:39 +0200, Zennon napisał(a):

ale czad ;))))

Zennon

Ciekaw jestem czy Ono będzie mieszkać w hotelu sejmowym? Już widzę te
przyjaźnie z "coś-tam-coś-tam" czy Sobecką! ;-)

Dominik

Data: 2011-10-11 04:07:45
Autor: stevep
Dnia 10-10-2011 o 17:56:32 . <dominikbardo@nonprofit.org> napisał(a):

[...]

O super, niech pedałek siedzi między Gowinem, a Sobecką.

--
stevep

Data: 2011-10-11 09:12:25
Autor: wolim
Transseksualistak z Krakowa w Sejmie?!?!
W dniu 2011-10-10 15:37, Zennon pisze:
ale czad ;))))

Zennon

Jest jeszcze Biedroń. Też perełka.

Ale jestem gotowy do poświęceń, byle tylko zrobić porządek z kościołem... Wolę 2 pedałów niż 460 biskupów w Sejmie...

Data: 2011-10-11 00:37:41
Autor: Antenka
Transseksualistak z Krakowa w Sejmie?!?!
On 11 Paź, 09:12, wolim <nos...@tu.pl> wrote:

Ale jestem gotowy do po wi ce , byle tylko zrobi porz dek z
 ko cio em... Wol 2 peda w ni 460 biskup w w Sejmie...<

Wielu już chciało "zrobić porzadek z Kościołem" - ich już dawno nie
ma, piekło ich pochłonęło, a Kościół katolickia trwa i tak będzie aż
do skończenia świata, bo "bramy piekielne go nie przemogą!"
"Kto podnosi rękę na Boga, tego zniszczy Bóg"!

Antenka

Data: 2011-10-11 12:39:06
Autor: wolim
W dniu 2011-10-11 09:37, Antenka pisze:

"Kto podnosi rękę na Boga, tego zniszczy Bóg"!

O! To tak jak z Kaczyńskim... Ale te słowa znane są też z czasów jedynej słusznej partii...

Data: 2011-10-11 14:49:38
Autor: Przemysław W
Transseksualistak z Krakowa w Sejmie?!?!
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

[...]

Chrzanisz trans. Jeśli przyjąć, że bóg istnieje, to jaki może mieć związek z pedofilskim kościołem?

Przemek

--

PO uzyskała w  wyborach parlamentarnych 39,18 proc.; PiS - 29,89 proc.; na trzecim miejscu Ruch Palikota - 10,02 proc. PSL ma 8,36 proc. głosów, a SLD - 8,24 proc.
Partia Donalda Tuska po raz siódmy z rzędu rozgromiła antypolski PiS.

Transseksualistak z Krakowa w Sejmie?!?!