Transseksualistak z Krakowa w Sejmie?!?!

Data: 2011-10-10 15:52:07
Autor: raff
Transseksualistak z Krakowa w Sejmie?!?!
Krakow w awangardzie postepu!

Ani chybi trzeba to wyhebac z Malopolski ;)

R.

Data: 2011-10-10 18:38:16
Autor: Grzegorz Z.
raff napisał:

Krakow w awangardzie postepu!

Ani chybi trzeba to wyhebac z Malopolski ;)

No i co z tego że transwestyta, facet wygląda obrzydliwie, zrobił z siebie
błazna i okaleczył, ale to jego sprawa co robi z własnym ciałem. --
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych
tarapatach. John Steinbeck

Data: 2011-10-10 20:07:17
Autor: sofu

--

Ale po za tym to ponoć nie głupi facet ..pardon - kobieta.

sofu

Data: 2011-10-10 20:35:45
Autor: Zennon

raff napisał:

[...]

Niewykluczone.

Skoro to były facet, to faktycznie możlwie, że jest mądrą kobietą. Przy mózgu mu skalpelem nie grzebali chyba  ;)))

Zennon

Data: 2011-10-10 11:55:47
Autor: Antenka
Transseksualistak z Krakowa w Sejmie?!?!
On 10 Paź, 20:35, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-

Skoro to by y facet, to faktycznie mo lwie, e jest m dr kobiet . Przy  m zgu mu skalpelem nie grzebali chyba  ;))) <

Ale w gaciach to już tak! I nie pochlebiaj sobie! Nie od dziś wiadomo,
że facet to głąb kapuściany :-o))

Ohyda! bleeee

Antenka

Data: 2011-10-10 21:00:43
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

[...]

I dlatego chcesz uchodzić za kobietę?

Data: 2011-10-10 13:02:46
Autor: Antenka
Transseksualistak z Krakowa w Sejmie?!?!
On 10 Paź, 21:00, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Antenka napisa :

> On 10 Pa , 20:35, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-

> Ale w gaciach to ju tak! I nie pochlebiaj sobie! Nie od dzi wiadomo,
> e facet to g b kapu ciany :-o))

I dlatego chcesz uchodzi za kobiet ?<

Żeby z ciebie coś nie uszło...ciemniaku.

Antenka

Data: 2011-10-10 20:36:40
Autor: Klin

raff napisał:

[...]

   Od kiedy to eunuch jest kobietą?

Data: 2011-10-10 20:50:31
Autor: Bogdan Idzikowski

raff napisał:

[...]

Dlaczego eunuch?
Skąd wiesz, że wycięli mu(jej) to co odróżnia mężczyznę od eunucha?

Data: 2011-10-10 21:00:38
Autor: Klin

raff napisał:

[...]

    Uważasz, że obrzezali jej cokolwiek przerośniętą łechtaczkę?
    To wtedy i tytuł trzeba by zmienić bo nie byłby to żaden trans,
    tylko zwykła kobieta.

Data: 2011-10-10 21:06:44
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:j6vfcn$sld$1news.onet.pl...
[...]

Pytam tylko. Piszesz więc wiesz co piszesz. Chyba, że piszesz z głowy.

Data: 2011-10-10 21:24:06
Autor: Klin

Użytkownik "Klin" pisze:

[...]

    Zennon to wasz człowiek  podważasz jego i tak wątpliwy autorytet?
    To on zapuścił ten wątek.

Data: 2011-10-10 21:36:09
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Klin" pisze:

[...]

Ale ty to napisałeś: "Od kiedy to eunuch jest kobietą?"
Na to ja: "Dlaczego eunuch?
Skąd wiesz, że wycięli mu(jej) to co odróżnia mężczyznę od eunucha?"

Mam kopię, nie wykręcaj się.

Data: 2011-10-10 21:55:54
Autor: Klin

Użytkownik "Klin" pisze:

[...]

    Uzgodnij to z Zennonem on jest specjalistą od transów.

Data: 2011-10-10 22:03:33
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Klin" pisze:

[...]

Czyli jednak napisałeś to z głowy, czyli z niczego.

Data: 2011-10-11 09:07:02
Autor: wolim

Użytkownik "Klin" pisze:

[...]

Z pustego to i Salomon nie naleje...

Transseksualistak z Krakowa w Sejmie?!?!