Transseksualistak z Krakowa w Sejmie?!?!

Data: 2011-10-11 09:12:25
Autor: wolim
Transseksualistak z Krakowa w Sejmie?!?!
W dniu 2011-10-10 15:37, Zennon pisze:
ale czad ;))))

Zennon

Jest jeszcze Biedroń. Też perełka.

Ale jestem gotowy do poświęceń, byle tylko zrobić porządek z kościołem... Wolę 2 pedałów niż 460 biskupów w Sejmie...

Data: 2011-10-11 00:37:41
Autor: Antenka
Transseksualistak z Krakowa w Sejmie?!?!
On 11 Paź, 09:12, wolim <nos...@tu.pl> wrote:

Ale jestem gotowy do po wi ce , byle tylko zrobi porz dek z
 ko cio em... Wol 2 peda w ni 460 biskup w w Sejmie...<

Wielu już chciało "zrobić porzadek z Kościołem" - ich już dawno nie
ma, piekło ich pochłonęło, a Kościół katolickia trwa i tak będzie aż
do skończenia świata, bo "bramy piekielne go nie przemogą!"
"Kto podnosi rękę na Boga, tego zniszczy Bóg"!

Antenka

Data: 2011-10-11 12:39:06
Autor: wolim
W dniu 2011-10-11 09:37, Antenka pisze:

"Kto podnosi rękę na Boga, tego zniszczy Bóg"!

O! To tak jak z Kaczyńskim... Ale te słowa znane są też z czasów jedynej słusznej partii...

Data: 2011-10-11 14:49:38
Autor: Przemysław W
Transseksualistak z Krakowa w Sejmie?!?!
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

[...]

Chrzanisz trans. Jeśli przyjąć, że bóg istnieje, to jaki może mieć związek z pedofilskim kościołem?

Przemek

--

PO uzyskała w  wyborach parlamentarnych 39,18 proc.; PiS - 29,89 proc.; na trzecim miejscu Ruch Palikota - 10,02 proc. PSL ma 8,36 proc. głosów, a SLD - 8,24 proc.
Partia Donalda Tuska po raz siódmy z rzędu rozgromiła antypolski PiS.

Transseksualistak z Krakowa w Sejmie?!?!