Trasa

Data: 2011-01-31 10:38:12
Autor: Agent
Trasa

U偶ytkownik "Tata" <kocityno.usuntoteraz@kki.net.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ii5p05$45n$1news.dialog.net.pl...
Jutro (01.02.2011) ok. godz. 16-tej, zamierzam jecha膰 po trasie: Dworzec lotniczy w R臋biechowie (Gda艅sk), S艂owackiego, Budowlanych, Nowator贸w, Kartuska, Al. Armii Krajowej, Elbl膮ska i dalej E7. Czy po opisanej drodze, w obr臋bie Gda艅ska, mam si臋 spodziewa膰 jakich艣 utrudnie艅? Szczeg贸lnie niepokoi mnie przejazd wiaduktem nad  Obwodnic膮 Tr贸jmiejsk膮, kt贸ra jest w remoncie. Chcia艂bym omin膮膰 i centrum Gda艅ska i przejazd obwodnic膮. Mo偶e inna trasa, z R臋biechowa w kierunku E7, jest dogodniejsza?

Nie warto skr臋cac z S艂owackiego w Budowlanych bo tam dalej na skrzy偶owaniu Budowlanych z Nowator贸w tworz膮 si臋 korki i dalej na Kartuskiej to samo. Zaleznie od pory dnia mo偶esz straci膰 nawet godzin臋 czasu. Ja bym pojecha艂 tak http://tnij.org/j7g9

Trasa