Trasa Berlin - Wrocław - jakie niespodziewajki na dr odze?

Data: 2009-07-15 22:03:37
Autor: Papkin
Trasa Berlin - Wrocław - jakie niespodziewajki na dr odze?

W piątek będę pierwszy raz jechał trasę Berlin - Wrocław. Jakich niespodzianek mam się spodziewać po polskiej stronie (od Olszyny do Wroclawia)? Są tam teraz jakieś szczególnie spowalniające utrudnienia?
Będę wdzięczny za wszelkie info.

Jak sie uda to trafisz na korek kolo nowo budowanej Autostradowej Obwodnicy Wroclawia. W obie manki potrafi byc zatwardzenie na ok 20minut :)

Ale ze to juz pod samym nosem to wybaczysz a nie wiem czy trafisz na ten korek, czasami jest tylko na 5minut a czasami trzeba staaac :( I w tym rejonie, wlasnie gdy jest korek to czesto tiry blokuja lewy pas, nie mozna cwaniakowac ;)

Trasa Berlin - Wrocław - jakie niespodziewajki na dr odze?