Trasa Bielsko-BiaƂa - Warszawa

Data: 2010-05-19 14:27:12
Autor: spammtrapp
Trasa Bielsko-BiaƂa - Warszawa
Witam, wybieram sie jutro w trase BB - Warszawa, o ile orientuje sie jakie utrudnienia moge napotkac w mojej okolicy tak chcialbym zapytac o porady i uwagi dotyczace pozostalej czesci trasy (glownie to WAWA :)) Dojechac musze w okolice ulicy Kasprzaka i chcialbym ominac Janki. W zwiazku z tym pytanie czy warto w Nadarzynie skrecic na Otrebusy i jechac przez PruszkĂłw? Co poradzicie?

Data: 2010-05-19 14:47:46
Autor: Michal Jankowski
Trasa Bielsko-Biała - Warszawa
spammtrapp <gdziestam@w.necie> writes:

Witam, wybieram sie jutro w trase BB - Warszawa, o ile orientuje sie
jakie utrudnienia moge napotkac w mojej okolicy tak chcialbym zapytac
o porady i uwagi dotyczace pozostalej czesci trasy (glownie to WAWA

Jesli w ogole dojedziesz do Katowic, to dalej juz z gorki...

:)) Dojechac musze w okolice ulicy Kasprzaka i chcialbym ominac Janki.
W zwiazku z tym pytanie czy warto w Nadarzynie skrecic na Otrebusy i
jechac przez Pruszków? Co poradzicie?

Zalezy od pory dnia. O ktorej chcesz byc w Nadarzynie?

  MJ

Data: 2010-05-19 14:53:59
Autor: spammtrapp
[...]

Oby :)

[...]

O 5 wyjezdzam z BB, przy pomyslnych wiatrach licze ze Nadarzyn to koło 9 rano. Wiem jak wyglada przepychanie sie przez Janki, stad szukam trasy alternatywnej.

Data: 2010-05-19 15:29:03
Autor: Michal Jankowski
[...]

9 to juz po porannych korkach, powinno dac rade.

Jak chcesz jechac przez Pruszkow, to mozesz, raczej gorzej niz przez
Janki nie bedzie.

  MJ

Trasa Bielsko-BiaƂa - Warszawa