Trasa Częstochowa - Siedlce

Data: 2011-06-21 08:57:30
Autor: Daniel
Trasa Częstochowa - Siedlce
Witam,

W piątek muszę pojechać z Częstochowy do Siedlec. Do tej pory jeździłem DK1 do Piotrkowa, później 8-ką do Mszczonowa, gdzie zjeżdżałem na drogę nr 50, następnie przez Grójec aż do Mińska Mazowieckiego, gdzie odbijałem na DK2 i tak do Siedlec.
Z racji tego, że obecnie 8-ka jest mocno rozkopana i jazda tamtędy nie należy do przyjemności myślę jak ten plac budowy ominąć. Czy następująca trasa będzie sensowna: W Piotrkowie zjazd na DK12, w Skrzyńsku zjazd na DK48, w Białobrzegach zjazd na S7 aż do Grócja, gdzie wracam na znaną już DK50: http://42.pl/u/2C2u_trasa_Czestochowa_Siedlce

Pozdrawiam
Daniel

Data: 2011-06-26 23:24:19
Autor: Daniel
Trasa Częstochowa - Siedlce
Witam,

Zdecydowanie objazd przez Opoczno był złym pomysłem. Zaraz za Piotrkowem
a przed Sulejowem wahadełko i ponad 1h stania w korku, bo panowie od
kierowania ruchem (dwóch panów z lizakami z ekipy budowlanej) puszczało
samochody jak im się podobało (korek w stronę Piotrkowa był tylko
15-minutowy). Dalej korkowało się już tylko w Mińsku na zwężce.

Pozdrawiam
Daniel

Trasa Częstochowa - Siedlce