Trasa DC-Półwysep

Data: 2013-06-11 11:45:18
Autor: yabba
Trasa DC-Półwysep
Użytkownik "Chris" <chris@spam.pl> napisał w wiadomości news:kp44ki$knf$1node1.news.atman.pl...
Jak to teraz wygląda, nie musi być najkrótsza, ważne żeby wygodna z DC nad morze (półwysep), rok temu jechałem na Płońsk,  potem na Toruń i  na autostradę ... wiem że coś budowali ale czy już da się inaczej jechać po trasa od Płońska na Toruń jest średnio dobra.

Siódemka jest coraz lepsza - coraz więcej odcinków dwupasmowych.

Uważaj na przewoźny fotoradar na samym końcu obwodnicy Trójmiasta za znakiem "Teren zabudowany".

--
Pozdrawiam,

yabba

Trasa DC-Półwysep