Trasa DC-WRC-DC?

Data: 2013-06-09 21:55:48
Autor: Dezeusz
Trasa DC-WRC-DC?
Trasa Warszawa-Wrocaw-Warszawa. W pierwsz stron w pitek (rano), z powrotem w niedziel.

Ktrdy radzicie?

pozdr
Dezeusz

Data: 2013-06-09 22:54:58
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Trasa DC-WRC-DC?
W dniu 2013-06-09 21:55, Dezeusz pisze:
Trasa Warszawa-Wrocław-Warszawa. W pierwszą stronę w piątek
(rano), z powrotem w niedzielę.
Którędy radzicie?

Warta w obie strony.

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2013-06-09 23:04:18
Autor: J.F.
Trasa DC-WRC-DC?
Dnia Sun, 09 Jun 2013 22:54:58 +0200, "Rafa \"SP\" Gil" napisa(a):

Remont gierkowki sie nie skonczyl ?

J.

Data: 2013-06-09 23:21:10
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Trasa DC-WRC-DC?
W dniu 2013-06-09 23:04, J.F. pisze:

Warta w obie strony.
Remont gierkowki sie nie skonczyl ?

Skończył :)

Ruch przez Wartę zmalał na potęgę :) Na całej trasie 2 miejsca gdzie mogą stać z suszarką. 0 fotoradarów :)

Aktualnie przez wartę "spacerowym tempem" nie jedzie się dłużej jak 4 h ... napinając się da się w 3 h (autostrada potem) ...

Gierkówka wyremontowana, ale trzeba do niej dojechać, czyli przykisić na lini hujęcin-kępno-bralin, przykisić w bełchatowie, zwalniać przy każdej puszce, bo kapeluszom navi krzyczy że radar ...

Nie na moje nerwy DK8. Wartą jak wspomniałem : czas gwarantowany to 4h niezależnie od pory dnia/tygodnia. DK8 to dalej ruletka.

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2013-06-10 01:02:53
Autor: J.F.
Trasa DC-WRC-DC?
Dnia Sun, 09 Jun 2013 23:21:10 +0200, "Rafa \"SP\" Gil" napisa(a):
W dniu 2013-06-09 23:04, J.F. pisze:
Warta w obie strony.
Remont gierkowki sie nie skonczyl ?
Skoczy :)

Ruch przez Wart zmala na potg :) Na caej trasie 2 miejsca gdzie mog sta z suszark. 0 fotoradarw :)

A gdzie ?
Aktualnie przez wart "spacerowym tempem" nie jedzie si duej jak 4 h ... napinajc si da si w 3 h (autostrada potem) ...
Gierkwka wyremontowana, ale trzeba do niej dojecha, czyli przykisi na lini hujcin-kpno-bralin, przykisi w bechatowie, zwalnia przy kadej puszce, bo kapeluszom navi krzyczy e radar ...
Nie na moje nerwy DK8. Wart jak wspomniaem : czas gwarantowany to 4h niezalenie od pory dnia/tygodnia. DK8 to dalej ruletka.

Hm, ruletka ? do Sycowa autostrada, potem smuteczek ... ale w smuteczku nie
przyspieszysz znaczaco :-) A potem znow prawie autostrada ...

J.

Data: 2013-06-10 12:34:34
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Trasa DC-WRC-DC?
W dniu 2013-06-10 01:02, J.F. pisze:

Ruch przez Wartę zmalał na potęgę :) Na całej trasie 2 miejsca
gdzie mogą stać z suszarką. 0 fotoradarów :)
A gdzie ?

Gać Warcka i Warta - zdarzają się.

[...]
Hm, ruletka ?

Ruletka :)

do Sycowa autostrada, potem smuteczek ... ale w smuteczku nie
przyspieszysz znaczaco :-)
A potem znow prawie autostrada ...

  Ale zanim autostrada to ... betonujące się miejscowości, i POCIĄGI, POCIĄGI, których nienawidzę. Przez Wartę zaś CAŁY CZAS JEDZIESZ ... i jak masz wyprzedzać - to pojedyncze sztuki, a nie POCIĄGI i POCIĄGI ...

Inaczej - może i DK8 się już poprawiła znacznie - ale do piotrkowa dalej zdarza się, że można jechać z podniesionym ciśnieniem a przez Wartę nie. I w sumie wygląda to tak, że przez Wartę masz najsampierwyj "autostradę" ... potem puste drogi wojewódzkie i znów autostradę ...

Jakby porównać z Twoim opisem DK8 - to ja wolę zamiast smuteczku między autostradami - puste drogi wojewódzkie.

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2013-06-10 13:05:50
Autor: J.F
Trasa DC-WRC-DC?
Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil""  napisał w
[...]

Ale ja nie o cisnieniu, tylko o roznicach w czasie.
Trafisz na "pociag", pojedziesz wolno, bedzie 1h20,  trafisz na pojedyncze, zgrabnie wyprzedzisz, bedzie 1h10, taka to ruletka :-)

Co prawda sam dawalem przyklad ze roznica przy kapeluszniczej jezdzie moze byc godzina ... ale teraz coraz mniej nieprzewidywalnosci.

Jakby porównać z Twoim opisem DK8 - to ja wolę zamiast smuteczku między autostradami - puste drogi wojewódzkie.

Zalezy pewnie jeszcze gdzie kto chce trafic - blizej mu od 8ki czy od A2 ..

J.

Data: 2013-06-10 13:17:16
Autor: RoMan Mandziejewicz
Trasa DC-WRC-DC?
Hello J.F,

Monday, June 10, 2013, 1:05:50 PM, you wrote:

[...]

Ale ja nie o cisnieniu, tylko o roznicach w czasie.
Trafisz na "pociag", pojedziesz wolno, bedzie 1h20,  trafisz na pojedyncze, zgrabnie wyprzedzisz, bedzie 1h10, taka to ruletka :-)

Na 449 jest  praktycznie pusto.

Co prawda sam dawalem przyklad ze roznica przy kapeluszniczej jezdzie moze byc godzina ... ale teraz coraz mniej nieprzewidywalnosci.

Albo i wicej...

Jakby porwna z Twoim opisem DK8 - to ja wol zamiast smuteczku midzy autostradami - puste drogi wojewdzkie.
Zalezy pewnie jeszcze gdzie kto chce trafic - blizej mu od 8ki czy od
A2 ..

Do 8-ki kademu daleko. Przejazd Centrum-Janki lub na odwrt jest
totalnie bez sensu.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-06-10 14:15:52
Autor: Artur Malg
Trasa DC-WRC-DC?
Hello J.F,
(...)
Zalezy pewnie jeszcze gdzie kto chce trafic - blizej mu od 8ki czy od
A2 ..

Do 8-ki kademu daleko.

Wolne arty :)

Przejazd Centrum-Janki lub na odwrt jest
totalnie bez sensu.

A kto kae jecha przez Janki?

Data: 2013-06-10 15:22:17
Autor: RoMan Mandziejewicz
Trasa DC-WRC-DC?
Hello Artur,

Monday, June 10, 2013, 2:15:52 PM, you wrote:

Zalezy pewnie jeszcze gdzie kto chce trafic - blizej mu od 8ki czy od
A2 ..
Do 8-ki kademu daleko.
Wolne arty :)

Nie kady mieszka w Raszynie czy Wochach...

Przejazd Centrum-Janki lub na odwrt jest
totalnie bez sensu.
A kto kae jecha przez Janki?

Ale o to chodzi, eby tamtdy wanie nie jecha.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-06-10 18:17:19
Autor: Artur Malg
Trasa DC-WRC-DC?
[...]

             ^^^^^^^^^^^^^^
Wolne arty :)

Nie kady mieszka w Raszynie czy Wochach...

No popatrz, a przed chwil pisae, *e kademu* daleko.
Nie kady te mieszka na Ursynowie, Wawrze itd.

No i nie trzeba.

Data: 2013-06-10 20:36:12
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Trasa DC-WRC-DC?
W dniu 2013-06-10 18:17, Artur Maśląg pisze:

Nie każdy mieszka w Raszynie czy Włochach...
No popatrz, a przed chwilą pisałeś, *że każdemu* daleko.
Nie każdy też mieszka na Ursynowie, Wawrze itd.

Każdemu, kto nie jedzie do wsiawy w dzień roboczy.

Przejazd Centrum-Janki lub na odwrót jest
totalnie bez sensu.
A kto każe jechać przez Janki?
Ale o to chodzi, żeby tamtędy właśnie nie jechać.
No i nie trzeba.

No ale człek jadący z Wrocławia, skoro się pyta "jak do wsiawy" - znaczy się, nie obyty w lawirowaniu krzakami by janki/raszyn ominąć ... By wiedział jak nie władować się w to gówno - by nie pytał.

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2013-06-10 21:36:36
Autor: Artur Maśląg
Trasa DC-WRC-DC?
[...]

Ciekawe. A pamiętasz jeszcze o czym była mowa?
Bo wiesz, z Ursynowa, Włoch, Wawra itd. to do wsiawy
się raczej nie jedzie, w niej się zasadniczo jest...

No ale człek jadący z Wrocławia, skoro się pyta "jak do wsiawy" - znaczy

Gadasz od rzeczy - nawet w topicu napisane, że jedzie z "wsiawy"
do Wrocławia i wraca, a nie odwrotnie...

Data: 2013-06-10 23:32:03
Autor: J.F.
Trasa DC-WRC-DC?
Dnia Mon, 10 Jun 2013 21:36:36 +0200, Artur Malg napisa(a):
W dniu 2013-06-10 20:36, "Rafa \"SP\" Gil" pisze:
Kademu, kto nie jedzie do wsiawy w dzie roboczy.
Ciekawe. A pamitasz jeszcze o czym bya mowa?
Bo wiesz, z Ursynowa, Woch, Wawra itd. to do wsiawy
si raczej nie jedzie, w niej si zasadniczo jest...

No ale czek jadcy z Wrocawia, skoro si pyta "jak do wsiawy" - znaczy
Gadasz od rzeczy - nawet w topicu napisane, e jedzie z "wsiawy"
do Wrocawia i wraca, a nie odwrotnie...

no ale nawet jesli ktos chce sie dostac do scislego centrum, pod
iglice palacu, to jest jakas istotna roznica czy przyjedzie 8 czy A2 ?

J.

Data: 2013-06-11 00:19:47
Autor: RoMan Mandziejewicz
Trasa DC-WRC-DC?
Hello J.F.,

Monday, June 10, 2013, 11:32:03 PM, you wrote:

[...]

Chyba bardzo dawno temu ostatnio wjedae do Warszawy od Janek...

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-06-11 00:53:12
Autor: J.F.
Trasa DC-WRC-DC?
Dnia Tue, 11 Jun 2013 00:19:47 +0200, RoMan Mandziejewicz napisa(a):
Hello J.F.,
no ale nawet jesli ktos chce sie dostac do scislego centrum, pod
iglice palacu, to jest jakas istotna roznica czy przyjedzie 8 czy A2 ?

Chyba bardzo dawno temu ostatnio wjedae do Warszawy od Janek...

bardzo dawno ... ale co - tam wyjatkowo zle, czy z A2 wyjatkowo
dobrze?
Bo tak mi cos doswiadczenie podpowiada ze korki beda wszedzie :-)

J.

Data: 2013-06-11 10:35:37
Autor: AZ
Trasa DC-WRC-DC?
On 2013-06-10, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Roznica jest bardzo istotna, albo nawet zajebiscie bardzo istotna :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-06-11 16:45:23
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Trasa DC-WRC-DC?
W dniu 2013-06-11 12:35, AZ pisze:

[...]

Bo ja wiem ... jeżdżąc na Włochy/Wawer/Gocław/Centrum zawsze czasowo mi wychodzi lepiej dwójką niż ósemką.

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2013-06-11 17:12:17
Autor: Artur Malg
Trasa DC-WRC-DC?
W dniu 2013-06-10 23:32, J.F. pisze:
[...]

Teza bya " *e kademu* daleko do 8", a to nie jest nawet pprawd.
Jak chcesz do cisego centrum to prociej i prawdopodobnie szybciej bdzie A2 - oczywicie na obecn chwil. Jak kto bardzo chce Janki
omija to mona, a czas bdzie uzaleniony od godziny i konkretnego
miejsca w DC, a nie od magicznego hasa "dzie roboczy".

Data: 2013-06-11 19:44:52
Autor: jerzu
Trasa DC-WRC-DC?
On Mon, 10 Jun 2013 23:32:03 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

no ale nawet jesli ktos chce sie dostac do scislego centrum, pod
iglice palacu, to jest jakas istotna roznica czy przyjedzie 8 czy A2 ?

Jest.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyski  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-06-10 11:17:09
Autor: elmer radi radisson
Trasa DC-WRC-DC?
On 2013-06-09 22:54, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

Warta w obie strony.

A jak to sie jedzie dokladnie? Strykow, a potem jak? Oblatuje
sie Kalisz?

--

memento lorem ipsum

Data: 2013-06-10 11:36:46
Autor: Michał Jankowski
Trasa DC-WRC-DC?
On 2013-06-09 22:54, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

Warta w obie strony.

A jak to sie jedzie dokladnie? Strykow, a potem jak? Oblatuje
sie Kalisz?

A2, Wartkowice, Zadzim, Warta, Ostrzeszów, Syców, S8.

http://umapa.pl/KVd5h

   MJ

Data: 2013-06-10 11:40:28
Autor: elmer radi radisson
Trasa DC-WRC-DC?
On 2013-06-10 11:36, Michał Jankowski wrote:

http://umapa.pl/KVd5h

dzieki. a jak nawierzchnia na tym odcinku od A2 do Sycowa?
I czy biega duzo dziczyzny ;)

--

memento lorem ipsum

Data: 2013-06-17 17:58:06
Autor: spider
Trasa DC-WRC-DC?
W dniu 2013-06-10 11:40, elmer radi radisson pisze:
> dzieki. a jak nawierzchnia na tym odcinku od A2 do Sycowa?

Stan nawierzchni można czasem sprawdzić tu:
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1310317

Data: 2013-06-17 18:05:08
Autor: J.F
Trasa DC-WRC-DC?
Użytkownik "spider"  napisał w wiadomości grup
W dniu 2013-06-10 11:40, elmer radi radisson pisze:
> dzieki. a jak nawierzchnia na tym odcinku od A2 do Sycowa?
Stan nawierzchni można czasem sprawdzić tu:
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1310317

To w ogole ma sens w takim forumowym formacie ?
Jak tam wyszukac aktualne informacje ?

J.

Data: 2013-06-17 19:01:54
Autor: spider
Trasa DC-WRC-DC?
W dniu 2013-06-17 18:05, J.F pisze:

To w ogole ma sens w takim forumowym formacie ?
Jak tam wyszukac aktualne informacje ?

Przecież sama mapka jest aktualizowana (ostatnia aktualizacja z dzisiaj)
Wiadomo, ideał to nie jest, ale może dać ogląd na sytuację. Stan dróg aż tak szybko w Polsce się nie zmienia (no może po zimie :)

Trasa DC-WRC-DC?