Trasa DC <> Amsterdam

Data: 2009-06-08 20:48:08
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Trasa DC <> Amsterdam
Chris pisze:
Pytanko :)

Ile mniej więcej jedzie się z DC do Amsterdamu licząc że się nie szaleje ale kapelusznikiem też nie jestem.
Trasę o ile wypali bym robił z rocznym dzieckiem więc postoje + grzeczna jazda :) kiedyś jechałem ale miałem nockę w Berlinie i do tego bez młodego.

Witaj. Przez Polskę to nigdy nie wiadomo, ale licz średnią ok 70.
Ostatnio jechałem busem z przyczepą z francji. 1,5 tys km zrobiliśmy w 15h łącznie z postojami. Jechaliśmy 100-110.
Czyli możesz przyjąć na autostradzie godzinę na każde 100 km. Ale osobówka będziesz szybciej więc nadrobisz :-)

--
Szukam pracy i to pilnie! http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki
Konferencje, eventy, integracja, turystyka.

Data: 2009-06-09 09:42:45
Autor: Chris
Trasa DC <> Amsterdam
Internauta Bartosz 'Seco' Suchecki (pisz_na@seco.maupa.tlen.pl) w
wiadomości news:h0jmdc$59c$1achot.icm.edu.pl nabazgrał(a):

> [...]

Czyli możesz przyjąć na autostradzie godzinę na każde 100 km. Ale osobówka będziesz szybciej więc nadrobisz :-)

Dzięki wam obu.

Tak mi się właśnie wydawalo że ok 7h powinno się jechać od granicy do Amsterdamu.
No cóż jak się zdecydujemy to pojedziemy ale na razie to 10% szansy tylko.

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

Trasa DC <> Amsterdam