Trasa Katowice - Bieszczady ( Cisna)

Data: 2009-08-19 15:48:43
Autor: Bartek
Trasa Katowice - Bieszczady ( Cisna)
Witam,

W przyszła środę wybieram sie w podroż z Katowic do Cisnej.
Start - godzina 17-18.
Jaka trasę polecacie? Pierwotnie myślałem żeby jechać 4 ( A4-DK4 ) aż do Pilzna, potem w dół na Jasło, Krosno, Sanok.
Jak wygląda teraz przejazd A4 z Katowic do Krakowa i potem dalej do Pilzna?
Są jakieś remonty, wahadełka, miejsca lubiące sie przytkać?
Czy może zupełnie porzucić 4 i jechać np. DK28 przez Limanowa, Nowy Sącz, Gorlice, Dukle i Komańczę?

pozdrawiam
Bartek

Data: 2009-08-19 16:31:17
Autor: TheBest
[...]