Trasa Katowice - Krynica Morska

Data: 2010-08-03 17:06:14
Autor: Stefan Tabak
Trasa Katowice - Krynica Morska
Którędy wg Kolegów najlepiej pojechać z Katowic do Krynicy Morskiej? Jazda w
porze dziennej, mam tam być ok. godz. 16.30 (jazda w czwartek).

Data: 2010-08-03 19:46:05
Autor: Paweł
Trasa Katowice - Krynica Morska
Trasa prosta jak drut, A4 potem obwodnicą Krakowa i do Brzeska, potem w dół na Nowy Sącz,
przed Nowym Sączem możliwe mijanki przy zbiorniku w Czchowie

Data: 2010-08-03 19:52:36
Autor: Przemysław Bernat
Dnia Tue, 3 Aug 2010 19:46:05 +0200, Paweł napisał(a):

Trasa prosta jak drut, A4 potem obwodnicą Krakowa i do Brzeska, potem w dół na Nowy Sącz,
przed Nowym Sączem możliwe mijanki przy zbiorniku w Czchowie

Do Krynicy Morskiej?

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-08-03 20:02:10
Autor: Czarek Daniluk
W dniu 2010-08-03 19:52, Przemysław Bernat pisze:
[...]

Ano ROTFL dnia :)
Życzę Koledze Pawłowi dużo szczęścia w takiej drodze nad morze :)

Pozdrawiam !!

Data: 2010-08-03 20:17:28
Autor: Paweł
[...]

Nooo. ale dałem ciała ....

Data: 2010-08-03 23:57:00
Autor: Yogi\(n\)
Trasa Katowice - Krynica Morska
Użytkownik "Paweł" <pawel@usun.to> napisał w wiadomoœci news:4c585d35$0$19179$65785112news.neostrada.pl...

Nooo. ale dałem ciała ....

Eeee, dlaczego? Serdecznie zapraszam do Krynicy (Górskiej) ;-)
--
Yogi(n)

Data: 2010-08-04 11:13:04
Autor: Bydlę
On 2010-08-03 20:17:28 +0200, "Paweł" <pawel@usun.to> said:

[...]

E tam. Do Krynicy się zgadza, więc 50% jest OK.
:-)

--
Bydlę

Data: 2010-08-03 20:15:15
Autor: Artur Maśląg
[...]

To chyba oczywiste ;)

LOL

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-08-03 20:50:58
Autor: jerzu
On Tue, 3 Aug 2010 19:46:05 +0200, "Paweł" <pawel@usun.to> wrote:

przed Nowym Sączem możliwe mijanki przy zbiorniku w Czchowie

A potem zdziwienie: miałem być w Krynicy Morskiej a jestem w Górskiej
:))

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-08-03 21:11:21
Autor: LEPEK
W dniu 2010-08-03 20:50, jerzu pisze:
[...]

Sztuka jest sztuka :D

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2010-08-03 21:34:25
Autor: Czarek Daniluk
[...]

W Krynicy Zdroju :) to się zgodzę :)

Pozdrawiam !!

Data: 2010-08-04 10:09:37
Autor: grin

Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:m7pg561hk2m9s0ocb2sb6fpcks0cpod5594ax.com...
A potem zdziwienie: miałem być w Krynicy Morskiej a jestem w Górskiej

Dobrze, że nie jak w dowcipie:
Chciał nad morze, proponowali Jastrzębią Górę, wybrał Morskie Oko

Data: 2010-08-04 10:00:21
Autor: Stefan Tabak
grin <sp@am.er> napisał(a):
Dobrze, że nie jak w dowcipie:
Chciał nad morze, proponowali Jastrzębią Górę, wybrał Morskie Oko

I tak oto doszliśmy do sedna sprawy. Oto grupa, na której nikt nie potrafi dać
jednej odpowiedzi na temat, tylko p....li bez sensu.
Bawcie się przyjemniaczki dalej, ale już beze mnie.
Nic sensownego na tej grupie dowiedzieć się nie można.

Data: 2010-08-04 12:07:05
Autor: Cavallino
Użytkownik "Stefan Tabak" <s.tabak@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i3bdnk$103$1inews.gazeta.pl...
grin <sp@am.er> napisał(a):

[...]

Jakbyś nie zauważył, to to jest grupa dyskusyjna, a nie wersja route plannera dla leniwych, która za Ciebie robotę odwali.
Jaki był Twój wkład w tą grupę, chciałeś tylko brać, czy coś od siebie też dałeś?

Data: 2010-08-04 12:36:01
Autor: grin

http://rtfm.killfile.pl/#lajza

Data: 2010-08-04 12:41:04
Autor: grin
Trasa Katowice - Krynica Morska

Użytkownik "Stefan Tabak" <s.tabak@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i3bdnk$103$1inews.gazeta.pl...

Nic sensownego na tej grupie dowiedzieć się nie można.

To oglądałeś?
http://www.zumi.pl/trasa.html?xs=19.021779&ys=50.259138&xk=19.439342&yk=54.379937&v=true&loc1=Katowice&loc2=Krynica%20Morska,%20woj.%20pomorskie,%20powiat%20nowodworski&utf=1#widget:2

Data: 2010-08-04 15:22:23
Autor: jerzu
Trasa Katowice - Krynica Morska
On Wed, 4 Aug 2010 10:00:21 +0000 (UTC), "Stefan Tabak"
<s.tabak@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

I tak oto doszliśmy do sedna sprawy. Oto grupa, na której nikt nie potrafi dać
jednej odpowiedzi na temat, tylko p....li bez sensu.

Masz z tym problem?

Bawcie się przyjemniaczki dalej, ale już beze mnie.

Cześć.

Nic sensownego na tej grupie dowiedzieć się nie można.

Jakie pytanie, taka odpowiedź.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-08-04 15:23:39
Autor: jerzu
On Wed, 4 Aug 2010 10:09:37 +0200, "grin" <sp@am.er> wrote:

Dobrze, że nie jak w dowcipie:
Chciał nad morze, proponowali Jastrzębią Górę, wybrał Morskie Oko

Był podobny przypadek w Polsce. Jakaś zagraniczna wycieczka zamiast do
Olsztyna w woj. warm.-maz. dojechała do Olsztyna k. Częstochowy. Tak
ich zaprowadził GPS.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-08-29 15:45:35
Autor: Grejon
W dniu 2010-08-04 15:23, jerzu pisze:

Był podobny przypadek w Polsce. Jakaś zagraniczna wycieczka zamiast do
Olsztyna w woj. warm.-maz. dojechała do Olsztyna k. Częstochowy. Tak
ich zaprowadził GPS.

Ja miałem podobny przypadek. Chciałem jechać do klienta na Wilanowską na Stegny, a tu się okazało, że mieszka na Wilanowskiej (Gwardzistów). :) Innym razem zajechałem na Szmaragdową na Targówku, bo klient nie wspomniał, że mieszka na Szmaragdowej w Wesołej. Dlatego często w AM stosuję wyszukiwanie po kodzie pocztowym.

Data: 2010-08-04 21:01:26
Autor: monse1
W dniu 2010-08-03 19:06, Stefan Tabak pisze:
Którędy wg Kolegów najlepiej pojechać z Katowic do Krynicy Morskiej? Jazda w
porze dziennej, mam tam być ok. godz. 16.30 (jazda w czwartek).

Moja ulubiona trasa:
Katowice -> Łódź - > Włocławek -> pierwszych światłach we włocławku w prawo na Płock-> Lipno-> Golub Dobrzyń - > Grudziądz-> A1 kierunek Gdańsk, za bramkami w prawo do Pruszcza Gdańskiego -> 226 do Przejazdowo - > 501 do Krynicy Morskiej.
Łódź możesz minąć przez Pabianice, Aleksandrów ŁÓdzki, Konstantynów Łódzki.
Monse1

Trasa Katowice - Krynica Morska