Trasa: Katowice-S³owacja (Tatralandia-Liptovsky Mikulas)

Data: 2010-07-29 08:46:50
Autor: MadMan
Trasa: Katowice-S³owacja (Tatralandia-Liptovsky Mikulas)
Dnia Thu, 29 Jul 2010 08:32:31 +0200, ajask@onet.pl napisa³(a):

W przysz³± sobotê wybieram siê samochodem z Katowic na S³owacjê: Tatralandia - Liptovsky Mikulas. Czy mo¿ecie poradziæ, którêdy najlepiej tam pojechaæ? W którym miejscu wjechaæ na teren S³owacji i czy muszê (je¿eli tak, gdzie?) wykupiæ jak±s winietê, wzglêdnie unikaæ (warto?) autostrad?

Widzê ¿e mapy jeszcze nie studiowa³e¶ tylko pytanie od razu na grupê :)
DK1 do Bielska - ¯ywiec - Korbielów - Namestovo - Podbiel - Habovka -
Liptovsky. Po drodze ekspresówek/autostrad brak, winiety nie trzeba. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-07-29 08:58:31
Autor: ajask
MadMan <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:

> [...]

Widzê ¿e mapy jeszcze nie studiowa³e¶ tylko pytanie od razu na grupê :)

Mapy - jak i instrukcje - s± dla miêczaków ;)

DK1 do Bielska - ¯ywiec - Korbielów - Namestovo - Podbiel - Habovka -
Liptovsky. Po drodze ekspresówek/autostrad brak, winiety nie trzeba.

Dziêki wielkie. Za jednym zamachem i pod jedn± wiadomo¶ci± Tobie, Rafa³owi i Ramokowi. I od razu dziêki za inne, ewentualne odpowiedzi :) Co do malowniczej trasy Rafa³a - dziêki, ale mo¿e nastêpnym razem, nie chce mi siê eksperymentowaæ :)

pozdrawiam - aj

Data: 2010-07-29 09:22:51
Autor: J.F.
Trasa: Katowice-S³owacja (Tatralandia-Liptovsky Mikulas)
U¿ytkownik <ajask@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:47f6.00000c19.4c512697newsgate.onet.pl...
[...]

Pomysl Rafala nie jest taki zly, bo przez Korbielow jedzie sie dlugo i powoli,
ale nie do LM - to jednak za duze kolko.

Gdybys szukal jednak tematu na dluzsza wycieczke, to od strony Lysej Polany - baseny termalne we Vrbovie [za popradem], Bukowinie, Jaszczurowka, i Antalowka w Zakopanem, rynno wozki w Lomnicy, zjazd na hulajnogach w Smokovcu [Hrebienok] i troche gorek  - jest co robic przez dwa tygodnie :-)

J.

Trasa: Katowice-S³owacja (Tatralandia-Liptovsky Mikulas)