Trasa: Katowice-S³owacja (Tatralandia-Liptovsky Mikulas)

Data: 2010-07-29 14:46:30
Autor: CUT_INZ
Trasa: Katowice-S³owacja (Tatralandia-Liptovsky Mikulas)
W dniu 2010-07-29 08:32, ajask@onet.pl pisze:
Witam,

W przysz³± sobotê wybieram siê samochodem z Katowic na S³owacjê: Tatralandia -
Liptovsky Mikulas. Czy mo¿ecie poradziæ, którêdy najlepiej tam pojechaæ? W
którym miejscu wjechaæ na teren S³owacji i czy muszê (je¿eli tak, gdzie?)
wykupiæ jak±s winietê, wzglêdnie unikaæ (warto?) autostrad? Ogólnie - bêdê
wdziêczny za wszelkie - Waszym zdaniem przydatne - informacje.

Uwa¿aj na policjê na S³owacji. Bo trzepi± Polaczków jad±cych do tatralandii jak tylko mog±. Jestem tam czêsto bo mam w miarê blisko.
Aha i nie wierz w bajeczki typu "fotoradar pana z³apa³ 5km wczesnej".

Data: 2010-08-02 10:53:33
Autor: ajask@onet.pl U¿yj wstawki an
wrote:

> [...]

Uwa¿aj na policjê na S³owacji. Bo trzepi± Polaczków jad±cych do tatralandii jak tylko mog±.

W³a¶nie. Co muszê mieæ ze zob±? Te kamizelki odblaskowe? Na ka¿dego pasa¿era, w tym na roczne dziecko? Trójk±t, ga¶nica, co¶ wiêcej?

Aha i nie wierz w bajeczki typu "fotoradar pana z³apa³ 5km wczesnej".

A co mam zrobiæ s³ysz±c tak± bajeczkê?

--
aj

Data: 2010-08-02 10:59:50
Autor: MadMan
Trasa: Katowice-S³owacja (Tatralandia-Liptovsky Mikulas)
Dnia Mon, 02 Aug 2010 10:53:33 +0200, ajask@onet.pl    U¿yj wstawki an
napisał(a):

Właśnie. Co muszę mieć ze zobą? Te kamizelki odblaskowe? Na każdego pasażera, w tym na roczne dziecko? Trójkąt, gaśnica, coś więcej?

To co w Polsce, kamizelki nie wiem. Nie zapomnij paszportu dziecka. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-08-02 11:09:44
Autor: Artur Maśląg
Trasa: Katowice-S�owacja (Tatralandia- Liptovsky Mikulas)
napisał(a):

Właśnie. Co muszę mieć ze zobą? Te kamizelki odblaskowe? Na każdego pasażera, w
tym na roczne dziecko? Trójkąt, gaśnica, coś więcej?

To co w Polsce, kamizelki nie wiem.

Kamizelki warto mieć i tyle. Wiele miejsca nie zajmują.

Nie zapomnij paszportu dziecka.

Obecnie lepiej dowód osobisty.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Trasa: Katowice-S³owacja (Tatralandia-Liptovsky Mikulas)