Trasa Kraków – Budapeszt. Pytania o winiety.

Data: 2010-02-18 21:44:08
Autor: MadMan
Trasa Kraków – Budapeszt. Pytania o winiety.
Dnia Thu, 18 Feb 2010 12:21:08 -0800 (PST), Lew2 napisał(a):

Czy tę słowacką winietę muszę nakleić na szybę?

Tak, w określonym miejscu (jest instrukcja obrazkowa na winietce)

Jeśli
tak to czy potem da się to zdjąć? Widziałem samochody, na których było
ze 20 winiet na szybie (cały prawy pas ze 3 rzędy winiet) w większości
nieaktualnych z różnych krajów europejskich. Pewnie to jest nie do
zdarcia, aż kamień nie rozbije mi szyby...

Co prawda nie próbowałem (byłem na Słowacji tylko raz, potem odlepiać mi
się nie chciało), ale nie widzę powodów dla których miałby być problem,
to normalna przezroczysta nalepka. Tym bardziej że jazda z nieważną winietą jest karana chyba bardziej niż
jazda bez winiety. Pamiętaj jeszcze o jednej rzeczy - na odrywanym pasku winiety musisz
napisać numer rejestracji.
3) Czy ktoś może to potwierdzić, że do Budapesztu da się wjechać bez
winiety?

W 2008 roku było to prawdą. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Trasa Kraków – Budapeszt. Pytania o winiety.