Trasa Krakow + Kielce

Data: 2016-05-25 16:16:39
Autor: Zzet
Trasa Krakow + Kielce
Witam,

Czy ktos wie jaka jest trasa Krakow - Kielce , czy sa korki ,roboty drogowe

Pzdr.

Data: 2016-05-25 22:30:19
Autor: neoniusz
Trasa Krakow + Kielce
W dniu 25.05.2016 o 16:16, Zzet pisze:
Witam,

Czy ktos wie jaka jest trasa Krakow - Kielce , czy sa korki ,roboty drogowe

Pzdr.

google maps najlepiej ci powie.

Data: 2016-05-27 16:44:38
Autor: adam
Trasa Krakow + Kielce
google maps najlepiej ci powie

Też tak myślałem, a potem żałowałem, że zawierzyłem googlowi, zamiast kierować się własnym rozsądkiem.

W środę przed długim weekendem, około 14-ej musiałem pojechać z Bemowa na Białołękę w Warszawie. Google wskazały S8 i pokazały korek na 10 minut przed Wisłostradą. Za chwilę długość czerwonej kreski znacznie się zmniejszyła. Więc jadę Toruńską. Od Górczewskiej do Wisłostrady jechałem 50 minut.

Przyczyną nie był wypadek, tylko olbrzymia ilość weekendowiczów, którzy zrobili wielki kor na zjazdu na Wisłostradę, i przy okazji zablokowali całą trasę. Gdy za kilka minut wracałem z powrotem, korek sięgał do węzła Konotopa.

Data: 2016-05-31 16:25:46
Autor: radekp@konto.pl
Trasa Krakow + Kielce
Wed, 25 May 2016 22:30:19 +0200, w <ni520l$ut0$1@node2.news.atman.pl>, neoniusz
<"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com> napisał(-a):

> Czy ktos wie jaka jest trasa Krakow - Kielce , czy sa korki ,roboty drogowe
>
> Pzdr.

google maps najlepiej ci powie.

Google g*** ci powie. Sprawdzone na A4 w niedzielę. Ciekawe, że korek widział i
w niego pchał.
Naviexpert poprowadził sprawnie.

-- -

Trasa Krakow + Kielce