Trasa Kraków - Międzyzdroje

Data: 2009-07-12 11:55:00
Autor: Adalbert
Trasa Kraków - Międzyzdroje
PeJot - Krak pisze:
Cześć grupie,

w przyszłym tygodniu wybieram się w trasę jak w temacie i myślę
żeby nie kombinować tylko jechać A4 do Legnicy i tam zjechać na
krajową "3/E65" i lecieć na Świnoujście.

Jak uważacie - czeka mnie jazda "na krechę" czy 10-11 godzinna męczarnia
(wyjazd Piątek godz, 4-5 rano).

Wszelkie info drogowe mile widziane ;)

pozdro

PeJot

Witam :-)
Ja jeszcze w dawnych czasach kiedy do Wrocka z Grodu Kraka jechało się od Gliwic po betonowych płytach, robiłem trasę do Świnoujścia w 7 godzin jadąc w dzień (wyjazd około 6:00). Z Krakowa do Legnicy highwayem, potem tak jak napisałeś.

Pozdro
WOJtek

Trasa Kraków - Międzyzdroje