Trasa Kraków-Pacanów-Sandomierz

Data: 2011-07-19 10:35:31
Autor: BaX
Trasa Kraków-Pacanów-Sandomierz
Witam.

W sobote mam przejazd taką trasą /do Krakowa dojade A4/ czy pomiędzy Krakowem, a Sandomierzem jadąc przez Pacanów mam się spodziewać jakiś korków, zwężek itp? Targeo pokazuje pomiędzy Łoniowem, a Sandomierzem jakieś trzy wahadła. Jak tam sprawa wygląda, warto nadkładać górą przez Lipnik?

Pozdrawiam.

Data: 2011-07-19 10:40:07
Autor: Grejon
W dniu 2011-07-19 10:35, BaX pisze:

Targeo pokazuje pomiędzy Łoniowem, a Sandomierzem
jakieś trzy wahadła. Jak tam sprawa wygląda, warto nadkładać górą przez
Lipnik?

Nie.

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-07-19 10:40:29
Autor: PH

Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:4e2541ce$0$2458$65785112news.neostrada.pl...
[...]

od Krakowa do Pacanowa czysto (spradziłem w miniony weekend)
jeśli zatrzymujesz się w centrum bajki polecam wcześniejszą rezerwację przez net

Data: 2011-07-19 10:56:37
Autor: BaX
[...]

Oooo, właśnie dzięki ;)

Data: 2011-07-19 12:40:26
Autor: BaX
[...]

A coś pomiędzy Pacanowem, a Sandomierzem w temacie obiadowym jest godnego uwagi? Gdzieś widziałem dobre opinie o "Pod Dębem"?

Data: 2011-07-19 12:43:41
Autor: PH

Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:4e255f14$0$3493$65785112news.neostrada.pl...
[...]

:) ja dojechałem tylko do Pacanowa. Wcześniej i trochę nie po drodze ale bardzo warto masz kopalnię soli w... Bochni! o wiele atrakcyjniejsza dla dzieci niż osławiona Wieliczka. jazda kolejką kopalnianą, zjeżdżalnia 140m długości, łódka. potem jako atrakcję możesz przeprawić się przez Wisłę promem np w Nowym Korczynie :)

Data: 2011-07-19 21:47:39
Autor: Rafal
Trasa KrakĂłw-PacanĂłw-Sandomierz
[...]

Kraków-Łoniów to spoko, aczkolwiek miejscami nawierzchnia niespecjalna - troche pomęczysz zawieszenie.
Łoniów-Sandomierz - hmm, zalezy kiedy będziesz jechał, ale pamiętaj ze jest rozwalony most w Nagnajowie i TIRy mają tam zakaz wjazdu (a osobówki-ruch wahadlowy). Caly ruch TIRów wiedzie przez Sandomierz i mozesz miec spory tłok na tym odcinku

Data: 2011-07-19 21:50:27
Autor: neoniusz
W dniu 11-07-19 21:47, Rafal pisze:
[...]

Ale to tylko od Nowego Korczyna. Krakow-Nowy Korczyn (prawie 80 km) nawierzchnia jest w bardzo dobrym stanie. Pozniej do ronda w Slupii jest raczej nieciekawie - spore koleiny i doleczki. Dalej nie wiem, bo sie tam nie zapuszczam ;)

Trasa Kraków-Pacanów-Sandomierz