Trasa Kraków - Ruciane-Nida - jak jechać

Data: 2009-07-23 23:11:55
Autor: Przemek V
Trasa Kraków - Ruciane-Nida - jak jechać

Użytkownik "Michał Krawczyk" <michal.krawc@usun.to.gmail.com> napisał w wiadomości news:h4a9hh$ak0$1news.onet.pl...

Pozostają jeszcze trasy przez Częstochowę, Łódź ale to już ok 560km i brak
gwarancji że nie będzie 40 minutowego korka w Czestochowie (znam dobrze) i
drugiego w Łodzi. Podpowiedzcie.

Ja dzisiaj przez Częstochowę praktycznie bez zatrzymywania się przejechałem. Tak jak Luca napisał - lewym pasem jak najdalej i wjeżdżasz przed TIRa na środkowym, przed którym gdy osobówki ruszają zostaje 50 metrów wolnego miejsca. A ZAWSZE jest TIR na środkowym, przez co cały ten korek na tej piep**onej szykanie się robi. W niedzielę gdy nie ma TIRów to będzie raczej luz. W niedzielę popołudnie wyjazd z Warszawy też powinien być luźny - tak było 2 tygodnie temu.

Ja bym z Warszawy jechał 8ką. Przynajmniej do Wyszkowa masz dwupasmówkę.

Data: 2009-07-24 09:21:13
Autor: Cyprian Prochot

Użytkownik "Przemek V" <miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> napisał w wiadomości news:h4ajqr$7h5$1atlantis.news.neostrada.pl...

Tak jak Luca napisał - lewym pasem jak najdalej i wjeżdżasz przed TIRa na środkowym, przed którym gdy osobówki ruszają zostaje 50 metrów wolnego miejsca.

Przemek ;) Ty cFaniaku ;)
BP, NMSP :P

Cyprian Prochot

Trasa Kraków - Ruciane-Nida - jak jechać