Trasa Kraków - Ruciane-Nida - jak jechać

Data: 2009-07-24 10:05:35
Autor: GK
Trasa Kraków - Ruciane-Nida - jak jechać
Michał Krawczyk pisze:
Witam

W niedziele jadę na upragnione wakacje na Mazury. Muszę wyjechać w niedziele rano.

Pytanie którędy jechać żeby z jednej strony nie pobł±dzić (mam gps), z drugiej nie stać w kilometrowych korkach. Boję się przede wszystkim o przejazd przez nasz± stolicę.

Mam kilka tras które wydaj± mi się sensowne. Wg google maps wszystkie mieszcz± się w przedziale 500-550km. Pomóżcie wybrać najsensowniejsz±. Żadn± z tych tras nie jechałem dalej niż to Kielc.

1. trasa najkrótsza, centrum Warszawy - 497km
Drog± 7 - Kraków - Kielce - Radom - Warszawa (centrum) - dalej drog± 61 - Legionowo - Pułtusk - Ostrołęka - dalej drog± 53 do Rucianego wjeżdzamy od zachodu
google maps: http://tinyurl.com/l3ergk

2. objeżdżamy Warszawę od wschodu - 528km
Drog± 7 - Kraków - Kielce - Radom - Grójec - potem drog± 50 - góra Kalwaria - Mińsk Mazowiecki - Ostrów Mazowiecki - drog± 8 - Zambrów - drog± 63 - Łomża - Pisz - Ruciane Nida

google maps: http://tinyurl.com/n7qakf

3. objeżdżamy Warszawę od zachodu - 539km
Drog± 7 - Kraków - Kielce - Radom - Grójec - potem drog± 50 - Sochaczew - Płońsk - drog± 57 - Szczytno - drog± 58 - Ruciane Nida

google maps: http://tinyurl.com/l5e8f6

Pozostaj± jeszcze trasy przez Częstochowę, ŁódĽ ale to już ok 560km i brak gwarancji że nie będzie 40 minutowego korka w Czestochowie (znam dobrze) i drugiego w Łodzi. Podpowiedzcie.

Pozdrawiam,
Michał

Witam,
ŁódĽ sobie odpu¶ć. Tu nawet jak nie ma korków to i tak sam przejazd przez miasto zajmie ze 30 minut.
Na 7 masz roboty drogowe i możliwe niewielkie, ze względu na dzień i porę dnia utrudnienia w okolicy węzła północnego na wylocie z obwodnicy Kielc + zwężenie przed Skarżyskiem. Nie wiem jak dalej w stronę Wawy, dawno nie jechałem tamtędy.
Pozdrawiam,
Grzegorz

Trasa Kraków - Ruciane-Nida - jak jechać