Trasa Poznań - Kołobrzeg

Data: 2010-11-09 10:22:34
Autor: Włodziu
Trasa Poznań - Kołobrzeg
Jak najlepiej dojechać z Poznania do Kołobrzegu, mam 2 opcje

OPCJA 1
-Poznań - Suchy Las- Wałcz- Białogard - Kołobrzeg

Tylko jak jechałem latem to gdzieś robili (miasto na P. ;)) most (czy wiadukt) no i później był jakiś duży remont w Białogardzie. Wie może ktoś czy jeszcze są jakieś utrudnienia na tej trasie ??

OPCJA 2
- Poznań - Piła - Szczecinek - Koszalin - Kołobrzeg
Tej trasy nie znam ale jest to chyba najlepsza alternatywa dla opcji pierwszej jak by były tam nadal te utrudnienia.

A może ktoś doradzi jakąś inną (lepszą) opcję. Jak to ma znaczenie to wyjazd z poznania o 7 rano 11 listopada.

Pozdrawiam

Data: 2010-11-09 11:39:54
Autor: mz
Trasa Poznań - Kołobrzeg
Wiadukt w Białogardzie nadal zamknięty ale poza sezonem ruch na objeżdzie nie jest zbyt duży. W miejscowości Połczyn Zdrój (a dokładnie chwile za nią) proponuje kierować się na miejscowośc Świdwin i stamtąd na Kołobrzeg.

Data: 2010-11-09 12:07:20
Autor: Włodziu
Trasa Poznań - Kołobrzeg

Użytkownik "mz" <22051976wytnij@wp.pl> napisał w wiadomości news:4cd92501$0$22801$65785112news.neostrada.pl...
[...]
 A to właśnie nie przypadkiem w Połczynie Zdrój był remontowany jakiś most? Pamiętam że jak jechałem to były dwa duże utrudnienia. Jedno chyba właśnie w Połczynie a drugie w Białogardzie.

Czy na trasie z Poznania do Połczynu Zdrój nie ma już żadnych utrudnień ?

Data: 2010-11-09 12:09:54
Autor: mz
Trasa Poznań - Kołobrzeg
Ja nie mam pojęcia. Wiem tylko na temat tego wiaduktu na terenie Białogard. Ponoć niedługo mają go oddać do użytku.

Data: 2010-11-09 13:10:20
Autor: Włodziu
Trasa Poznań - Kołobrzeg

Użytkownik "mz" <22051976wytnij@wp.pl> napisał w wiadomości news:4cd92c0a$0$22816$65785112news.neostrada.pl...
Ja nie mam pojęcia. Wiem tylko na temat tego wiaduktu na terenie Białogard. Ponoć niedługo mają go oddać do użytku.

Przypomniałem sobie.
Ten pierwszy remont był w Czarnkowie!!!! a następny w Białogardzie.

Czy ten remont w Czarnkowie już się skończył ?

Data: 2010-11-09 15:00:37
Autor: kurdybanek
Trasa Poznań - Kołobrzeg
Odnośnie tray i utrudnień: www.gddkia.gov.pl