Trasa Rawa Maz.-G艂ubczyce-Krak贸w-Radom

Data: 2010-11-07 17:56:21
Autor: Grzegorz
Trasa Rawa Maz.-G艂ubczyce-Krak贸w-Radom
Hello BAREK !:
Dzie艅 Dobry,
W wtorek, b臋d臋 mia艂 do przejechania osobowym autem tak膮 tras臋;
-powiedzmy start w Rawie Mazowieckiej o 7 rano, mo偶e ciut wcze艣niej,
-spotkanie w G艂ubczycach ko艂o 10-11, jakie艣 3-4 godziny,

Te ko艂o Raciborza/K臋dzierzyna ????? O tej porze to od 4 do 5 godzin .... chyba 偶e metod膮 Zientarskiego. Jest par臋 potencjalnych zator贸w po drodze ...

-o kt贸rej mog臋 potem dotrze膰 jakie艣 20km na p贸艂noc od Krakowa w stron臋
Kielc?

Zale偶y, o kt贸rej z G艂ubczyc wyjedziesz. I dok膮d dok艂adnie - o tej porze zaczej lepiej jecha膰 zadupiem.

-da si臋 rad臋 dojecha膰 do Radomia do p贸艂nocy?

Jak wyjedziesz z G艂ubczyc wcze艣nie, to tak. Podajesz tyle informacji, to TVN :-D !

A do Radomia to ja bym nie jecha艂 przez Kielce ..... O ile pami臋tam, najszybciej przez Tomasz贸w wysz艂o ... Ale je偶eli przez Wolbrom Miech贸w, to mo偶e wyj艣膰 tak samo. O ile nie korkuje si臋 przed Radomiem na robotach - dawno tam nie jecha艂em (ponad 6 miesi臋cy).

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2010-11-07 18:10:53
Autor: BAREK
Trasa Rawa Maz.-G艂ubczyce-Krak贸w-Radom
Google Maps poda艂o tras臋 z Rawy do Cz臋stochowy i potem jako艣 przez Gliwice do G艂upczyc, ale potem do S艂omnik贸w przez Krak贸w prowadzi, mo偶e to np. przez Olkusz lepiej pojecha膰? Nie wiem jak to najlepiej pojecha膰.
Potem to mog臋 w J臋drzejowie odbi膰 i przez Ko艅skie polecie膰 na 728 i do Gr贸jca dojecha膰.

Data: 2010-11-08 17:19:59
Autor: Grzegorz
[...]

No to mo偶e podaj lepiej punkty ko艅cowe i po艣rednie i na porz膮dnym programie popatrz臋 ....

Jak przez Cz-w臋 Gliwice itd to dodaj min. godzin臋 ..... zazwyczaj nawigacje nie licz膮 ani kork贸w ani stania na 艣wiat艂ach :-D !

pzdrw.
--
Grzegorz

Trasa Rawa Maz.-G艂ubczyce-Krak贸w-Radom