Trasa Siemianowice - DC: czas, parking

Data: 2009-11-11 18:23:23
Autor: Kwik
Trasa Siemianowice - DC: czas, parking
Czolem,

w przyszlym tygodniu wybieram sie na koncert w Warszawie. Prosze o odp na kilka pytan, ktore ulatwia mi zycie ;-)

1. O ktorej powinienem wyjechac z Siemianowic zeby w miare spokojnie zdazyc na 18?

2. Czy oplaca sie jakos objezdzac Czestochowe?

3. Czy sa inne utrudnienia na trasie?

4. Ile mniej wiecej trwa wjazd pod wieczor do Warszawy od Janek do Torwaru (teoretycznie wszyscy powinni udawac sie w druga strone...). Ktoredy najsprawniej przejechac przez Warszawe?

5. Gdzie najlepiej zostawic auto w okolicach Torwaru?

Serdeczne dzieki za pomoc!
pozdro
Kwik

Data: 2009-11-11 18:52:41
Autor: fajnefele
Trasa Siemianowice - DC: czas, parking
Czesto latam na trasie Siemce-Bytkow - DC

1. O ktorej powinienem wyjechac z Siemianowic zeby w miare spokojnie zdazyc na 18?

13:30, jadac spokojnie, z przystankiem na szamke w Polichnie

2. Czy oplaca sie jakos objezdzac Czestochowe?

Imo sie nie oplaca.

3. Czy sa inne utrudnienia na trasie?

ZTCW nie

4. Ile mniej wiecej trwa wjazd pod wieczor do Warszawy od Janek do Torwaru (teoretycznie wszyscy powinni udawac sie w druga strone...). Ktoredy najsprawniej przejechac przez Warszawe?

Około godziny max. Jedziesz cały czas prosto Al. Krakowska, Grojecka, potem prawo w Wawelską - Trasa Łazienkowska, przed Wisłą zjeżdzasz w prawo pod sam Torwar.
Najlepiej przejechać około 12, godziny szczytu bywają kilerskie zwłaszcza jak popada

> 5. Gdzie najlepiej zostawic auto w okolicach Torwaru?

Przy Torwarze masz duży parking niestrzeżony i jest też jakiś płatny strzeżony pod Torwarem II. Generalnie nie ma problemów, można stanąć kawałek dalej, gdzieś w osiedlu.

Serdeczne dzieki za pomoc!
pozdro
Kwik

Nie ma sprawy. Miłego koncertu.

Data: 2009-11-11 19:24:58
Autor: Maverick
fajnefele pisze:

[...]

Ew mozna pomyslec nam inna trasa - a wiec w Raszynie odbijasz na Dawidy, potem Pulawska do Dolinki Sluzewieckiej, dalej Czerniakowska i masz Torwar od drugiej strony. Obecnie przez buspas TŁ jest troche zapchana - poza tym omija sie Grójecka.
--
Filcowisko
http://daffodilum.blogspot.com/

Data: 2009-11-11 19:00:05
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2009-11-11, Kwik <kwik@nospaminteria.pl> wrote:

w przyszlym tygodniu wybieram sie na koncert w Warszawie. Prosze o odp na kilka pytan, ktore ulatwia mi zycie ;-)

1. O ktorej powinienem wyjechac z Siemianowic zeby w miare spokojnie zdazyc na 18?

Zapomniałeś podać dzień tygodnia.

2. Czy oplaca sie jakos objezdzac Czestochowe?

J.w.

[...]

Od dwudziestu minut do dwóch godzin. J.w.

5. Gdzie najlepiej zostawic auto w okolicach Torwaru?

Przy samym Torwarze jest duży parking. (sprawdzić czy akurat na Legii
nie grają, zwłaszcza z Polonią)

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-11-11 19:33:03
Autor: Paul
Krzysiek Kielczewski pisze:
[...]

w sensie, że nie będzie miejsc, czy mogą zniszczyć auto?

Data: 2009-11-11 19:43:56
Autor: Maverick
Paul pisze:
[...]

i to i to, a przy derbach to drugie.

Data: 2009-11-11 20:06:31
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2009-11-11, Paul <example@example.com> wrote:

Przy samym Torwarze jest duży parking. (sprawdzić czy akurat na Legii
nie grają, zwłaszcza z Polonią)

w sensie, że nie będzie miejsc, czy mogą zniszczyć auto?

W sensie, że bydło stadionowe może Ci zdewastować samochód. Zwłaszcza
jak wypatrzą obce blachy. Jak nie ma meczu to bez obaw.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-11-12 16:58:55
Autor: Kwik
Trasa Siemianowice - DC: czas, parking
Krzysiek Kielczewski pisze:

1. O ktorej powinienem wyjechac z Siemianowic zeby w miare spokojnie zdazyc na 18?

Zapomniałeś podać dzień tygodnia.

Czwartek (koncert Placebo)
Przy okazji dziekuje za wszystkie rady w tym watku

KWik

Data: 2009-11-12 10:22:23
Autor: Bydlę
Kwik wrote:
> [...]
> na kilka pytan, ktore ulatwia mi zycie ;-)
>
> 1. O ktorej powinienem wyjechac z Siemianowic zeby w miare spokojnie

Wg mego doświadczenia - najlepiej pojechać rano.
Inaczej wszędzie trafisz na korki.
_Zwłaszcza_ między Nadarzynem a Torwarem.

> 2. Czy oplaca sie jakos objezdzac Czestochowe?

OIDP nie ma dobrego objazdu.

> 3. Czy sa inne utrudnienia na trasie?

Nie ma.

> 4. Ile mniej wiecej trwa wjazd pod wieczor do Warszawy od Janek do
> Torwaru

To zależy od ilości wypadków, kolizji, awarii i tego, ile pojazdów będzie na drodze.
2-3 godziny nie brzmią absurdalnie. (to pora wieczornego szczytu)

> (teoretycznie wszyscy powinni udawac sie w druga strone...).

Widocznie wszyscy tego nie wiedzą i korkują w każdym kierunku.
:-)

> Ktoredy najsprawniej przejechac przez Warszawe?

Dobrze zadane pytanie nie brzmi którędy, a o której godzinie.
Rano i wieczorem  źle. W południe - całkiem nieźle.

> 5. Gdzie najlepiej zostawic auto w okolicach Torwaru?

Przy Torwarze.
Im wcześniej przed koncertem, tym lepiej (z uwzględnieniem pozycji wyjazdowej _po_ koncercie)

--
Bydlę

Data: 2009-11-12 13:14:27
Autor: Rafał Wiśniewski
Trasa Siemianowice - DC: czas, parking
Kwik wrote:
Czolem,
Jeżeli chcesz być przed 18 to ja na Twoim miejscu skorzystałbym z jednego z licznych parkingów lotniskowych położonych przy pętli tramwajowej Okęcie (Al. Krakowska)

Z pętli masz np. autobus 182 bezpośrednio na Torwar. Jeśli chodzi o powrót to te parkingi oferują też usługę dowozową.

obadaj jeszcze to:
http://allegro.pl/item800098278_transport_na_koncert_placebo.html

RW

Data: 2009-11-12 17:00:35
Autor: Kwik
Rafał Wiśniewski pisze:

Z pętli masz np. autobus 182 bezpośrednio na Torwar. Jeśli chodzi o powrót to te parkingi oferują też usługę dowozową.

Hmmm... gdyby byl tramwaj (z wydzielonym torowiskiem) to bylbym sklonny to rozwazyc, ale naprawde autobusem bedzie szybciej?

Kwik

Data: 2009-11-12 17:02:11
Autor: Grejon
Kwik pisze:
Rafał Wiśniewski pisze:

[...]

Może być od kiedy na TŁ masz wydzielony bus-pas. (A SMowcy mandaty tam wlepiają)

Kwik

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi
PMS+PJS*+pM-W+P+:+X++L+B+M+Z++TW-CB++ASB+

Data: 2009-11-13 08:38:19
Autor: Rafał Wiśniewski
Kwik wrote:
Rafał Wiśniewski pisze:

[...]

Tramwaj 35 z pętli Okęcie do Metra Politechnika - dalej autobusem lub z buta.

Poza tym patrz post Grzegorza

Pozdrawiam, Rafał

Trasa Siemianowice - DC: czas, parking