Trasa Siemianowice - DC: czas, parking

Data: 2009-11-12 10:22:23
Autor: Bydlę
Kwik wrote:
> Czolem,
>
> w przyszlym tygodniu wybieram sie na koncert w Warszawie. Prosze o odp
> na kilka pytan, ktore ulatwia mi zycie ;-)
>
> 1. O ktorej powinienem wyjechac z Siemianowic zeby w miare spokojnie
> zdazyc na 18?

Wg mego doświadczenia - najlepiej pojechać rano.
Inaczej wszędzie trafisz na korki.
_Zwłaszcza_ między Nadarzynem a Torwarem.

> 2. Czy oplaca sie jakos objezdzac Czestochowe?

OIDP nie ma dobrego objazdu.

> 3. Czy sa inne utrudnienia na trasie?

Nie ma.

> 4. Ile mniej wiecej trwa wjazd pod wieczor do Warszawy od Janek do
> Torwaru

To zależy od ilości wypadków, kolizji, awarii i tego, ile pojazdów będzie na drodze.
2-3 godziny nie brzmią absurdalnie. (to pora wieczornego szczytu)

> (teoretycznie wszyscy powinni udawac sie w druga strone...).

Widocznie wszyscy tego nie wiedzą i korkują w każdym kierunku.
:-)

> Ktoredy najsprawniej przejechac przez Warszawe?

Dobrze zadane pytanie nie brzmi którędy, a o której godzinie.
Rano i wieczorem  źle. W południe - całkiem nieźle.

> 5. Gdzie najlepiej zostawic auto w okolicach Torwaru?

Przy Torwarze.
Im wcześniej przed koncertem, tym lepiej (z uwzględnieniem pozycji wyjazdowej _po_ koncercie)

--
Bydlę

Trasa Siemianowice - DC: czas, parking