Trasa: Szczecin - Budapeszt. Pytania

Data: 2009-09-01 09:15:07
Autor: Glexu
Trasa: Szczecin - Budapeszt. Pytania
Witam.

Wybieram się z małżonką na kilka dni do Budapesztu.
Start z okolic Szczecina. Wg. map i nawigacji najszybsza trasa wychodzi mi przez Niemcy, Czechy i Słowację - Łącznie 1100km. Trasa mi się podoba, więc ja jestem za ale mam pytanie o wasze sugestie dotyczące tej trasy.

- Czego sie spodziewać po drodze? Jakieś utrudnienia? Może jest jakaś alternatywna, krótsza trasa?

- Na autostradach w Czechach obowiązują winietki, wiem że są 7-dniowe. Ile takie cudo kosztuje?

- Ile kosztuje paliwo (diesel) na Węgrzech, ew. na Słowacji?

- Co warto zobaczyć po drodze?

pozdrawiam,
Glexu

Data: 2009-09-01 10:17:01
Autor: Robert_J
Trasa: Szczecin - Budapeszt. Pytania
- Na autostradach w Czechach obowiązują winietki, wiem że są 7-dniowe. Ile takie cudo kosztuje?

50 zł na tydzień, 70 zł na miesiąc. Dlatego jeśli zamierzasz wracać przed upływem miesiąca też przez Czechy to lepiej kupić od razu na miesiąc :-).

Data: 2009-09-01 16:32:46
Autor: Wielebny

Użytkownik "Robert_J" <rob_33@wp.pl> napisał w wiadomości news:h7ilal$ac4$1inews.gazeta.pl...
[...]

A gdzie tak strasznie się przepłaca?

Tygodniowa 220 CZK, miesięczna 330CZK, roczna 1000CZK

Trasa: Szczecin - Budapeszt. Pytania