[KRK] Trasa Tyniecka - zielono mi...

Data: 2009-05-05 11:00:55
Autor: Tomasso
[KRK] Trasa Tyniecka - zielono mi...
Wobec braku odzewu w stosownym wątku, zakładam kolejny - mam pytanie i równocześnie propozycję.

Czy wobec faktu, że przy okazji budowania DDR wzdłuż Praskiej wycięte zostały dzikie zarośla, nie
możnaby tam czegoś nasadzić, co odgrodziłoby optycznie i dźwiękowo obie jezdnie? I ptaszyska miałyby gdzie się gnieździć.

Czy też może są techniczne uwarunkowania, które przewidują, że zieleni ma tam nie być, bo (strzelam) ograniczy widoczność.

A propozycję mam taką, żeby to zrobić w ramach pospolitego ruszenia - np. każdy rowerzysta sadzi coś swojego... choćby samosiejkę z lasu.

Co Wy na to?

Data: 2009-05-05 10:20:17
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-05-05, Tomasso <t_dabrowski@USUN_TOpoczta.onet.pl> wrote:
[...]

Pokaż na jakiejś mapce to miejsce. ;)

Data: 2009-05-05 14:09:25
Autor: Michał Pysz

http://img14.imageshack.us/my.php?image=05052009140837.png

Data: 2009-05-05 12:37:49
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-05-05, Michał Pysz <pysz.michal@gazeta.pl> wrote:
Jan Srzednicki pisze:
On 2009-05-05, Tomasso <t_dabrowski@USUN_TOpoczta.onet.pl> wrote:
[...]

Mógłbym się pisać, tyle, że nie umiem drzewek sadzić. :)

Data: 2009-05-05 07:32:08
Autor: Szprota aka Stefandora
[KRK] Trasa Tyniecka - zielono mi...
Jan Srzednicki wrote:
Moglbym sie pisac, tyle, że nie umiem drzewek sadzic :)

http://drzewa.net/artykul/16
http://www.ogrodek.com/index.php?option=com_content&task=view&id=57&Itemid=31

--
Pzdr,
Dorota.

Data: 2009-05-05 17:54:58
Autor: Tomasso
Użytkownik "Jan Srzednicki" napisał:

Mógłbym się pisać, tyle, że nie umiem drzewek sadzić. :)

Żadna filozja - wykopać samosiejkę, a potem w mały dołek brązowym do dołu, zielonym do góry.

Ja się postaram w sobotę coś tam wkopać.

Data: 2009-05-05 19:07:06
Autor: Jacek J
Użytkownik "Tomasso" <t_dabrowski@USUN_TOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gtpngi$g67$1news.onet.pl...
[...]

No ale nie za duże bo za parę latek będziemy mieli hopkę na korzeniu ;)

Jacek J

Data: 2009-05-05 17:53:45
Autor: Tomasso
Użytkownik "Michał Pysz" napisał:

http://img14.imageshack.us/my.php?image=05052009140837.png

Bosz, jaka kobyła - ale dziękuję, że mnie wyręczyłeś!

Data: 2009-05-05 18:53:34
Autor: Michał Pysz
Tomasso pisze:
Użytkownik "Michał Pysz" napisał:

http://img14.imageshack.us/my.php?image=05052009140837.png

Bosz, jaka kobyła - ale dziękuję, że mnie wyręczyłeś!

Może i duże ale automat imageshacka sam wysyła mi zrzut ekranu na ich serwer i tylko link wypluwa więc nie chciało mi sie nic ambitniejszego robić.

mp.

Data: 2009-05-05 20:16:15
Autor: wiencek
[KRK] Trasa Tyniecka - zielono mi...
Tomasso <t_dabrowski@USUN_TOpoczta.onet.pl> w wiadomości
<news:gtov87$c03$1news.onet.pl> napisał:

[...]

I na nas srać?!
Nie zgadzam się! Ja w kasku ani kamizelce nie jeżdżę!

--
Tomasz Więckowski

Data: 2009-05-06 09:30:08
Autor: Tomasso
Użytkownik "wiencek" napisał:

I na nas srać?!
Nie zgadzam się! Ja w kasku ani kamizelce nie jeżdżę!

To posadź krzew, a nie drzewo. I noś parasol przy pogodzie.

[KRK] Trasa Tyniecka - zielono mi...