Trasa WAW-EL-WRO-DRE -> ITA

Data: 2017-02-01 15:27:13
Autor: Michał Jankowski
Trasa WAW-EL-WRO-DRE -> ITA
W dniu 01.02.2017 14:56, Myjk pisze:
Witam,

ktoś może się poruszał ostatnio trasą Trasa WAW-EL-WRO-DRE (ja docelowo
ITA), szczególnie odcinkiem od Łodzi przez Wrocław do Dresden? Warto
tamtędy jechać, czy lepiej się nie męczyć i z WAW do końca pociągnąć A2 i
potem spokojnie pikować do Włoch?

Dlaczego "męczyć"? Przez Wrocław szybciej i taniej.

   MJ

Data: 2017-02-01 16:13:19
Autor: Myjk
Trasa WAW-EL-WRO-DRE -> ITA
Wed, 01 Feb 2017 15:27:13 +0100, Michał Jankowski
Dlaczego "męczyć"? Przez Wrocław szybciej i taniej.

Ponieważ kiedyś było męcząco a ja od parunastu lat tamtędy nie jechałem i
nie wiem jak się sytuacja zmieniła. --
Pozdor
Myjk

Data: 2017-02-01 16:53:55
Autor: J.F.
Trasa WAW-EL-WRO-DRE -> ITA
Użytkownik "Myjk"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:7t63a941y3hv.dlg@myjk.org...
Wed, 01 Feb 2017 15:27:13 +0100, Michał Jankowski
Dlaczego "męczyć"? Przez Wrocław szybciej i taniej.
Ponieważ kiedyś było męcząco a ja od parunastu lat tamtędy nie jechałem i
nie wiem jak się sytuacja zmieniła.

Teraz mamy piekna, eksterytorialna, Autostradowa Obwodnice Wroclawia (AOW, A8) i
"przez Wroclaw" przejedziesz 140 :-)

J.

Trasa WAW-EL-WRO-DRE -> ITA