Trasa WAW-EL-WRO-DRE -> ITA

Data: 2017-02-01 20:25:35
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Trasa WAW-EL-WRO-DRE -> ITA
W dniu .02.2017 o 14:56 Myjk <myjkel@nospam.op.pl> pisze:

Witam,

ktoś może się poruszał ostatnio trasą Trasa WAW-EL-WRO-DRE (ja docelowo
ITA), szczególnie odcinkiem od Łodzi przez Wrocław do Dresden? Warto
tamtędy jechać, czy lepiej się nie męczyć i z WAW do końca pociągnąć A2 i
potem spokojnie pikować do Włoch?

TIA

Lepiej A2/S8 niż A2 (jeśli do Włoch).
Ja jechałem do Sappady - "w tamtą" - na południe A1, Wideń, Graz - powrót:  Drezno, Wrocław.
Trasa powrotna dłuższa, droższa - ale czasowo wychodziła lepiej.

Za dwa tygodnie znowu jadę i chyba pojadę przez Niemcy, chociaż prawie  zawsze stoję w korku na "9" w okolicach Norymbergii.

TG

Trasa WAW-EL-WRO-DRE -> ITA