Trasa Warszawa-Bydgoszcz.

Data: 2012-08-06 15:07:46
Autor: Pietia
Trasa Warszawa-Bydgoszcz.
Tak się złożył, że "do Bydgoszczy będę jeĽdził", jutro albo pojutrze ;)

Jak± trasę najlepiej wybrać Waszym zdaniem?
1. - przez Płońsk-Sierpc-Toruń,
2. czy może przez Płock-Włocławek, 3. czy A2 do Łodzi, Konina Inowrocławia (ok. 50 km dalej pokazuje
google.maps.).

Zależy mi na jak najwygodniejszym dojezdzie, jadę osobówk± z żon±. pozdrawiam
Pietia

Data: 2012-08-06 15:49:34
Autor: PH
Trasa Warszawa-Bydgoszcz.
W dniu 2012-08-06 15:07, Pietia pisze:
Tak się złożył, że "do Bydgoszczy będę jeĽdził", jutro albo pojutrze ;)
Pietia

Masz po obrażane sklepy do Żoliborza? ;-)

Data: 2012-08-06 22:28:55
Autor: jerzu
Trasa Warszawa-Bydgoszcz.
On Mon, 06 Aug 2012 15:07:46 +0200, Pietia <vuyec@wp.pl> wrote:

1. - przez Płońsk-Sierpc-Toruń,

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-08-06 23:33:38
Autor: PB
Trasa Warszawa-Bydgoszcz.
Mon, 06 Aug 2012 22:28:55 +0200, na pl.misc.samochody, jerzu
napisał(a):

1. - przez Płońsk-Sierpc-Toruń,

Dokładnie - potwierdzam. Polecam spację w Rumunkach Skępskich w
zajeĽdzie przy satcji RN - maj± niezłe jedzenie i kawę. --
Pozdrawiam
Piotr Biegała          Warszawa Benelli Pepe LX 0,05l BVA
Citroen BX 1.9 BVA
BMW 325TDS MLine BVA
Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA

Data: 2012-08-06 23:34:25
Autor: PB
Trasa Warszawa-Bydgoszcz.
Mon, 6 Aug 2012 23:33:38 +0200, na pl.misc.samochody, PB napisał(a):

Dokładnie - potwierdzam. Polecam spację w Rumunkach Skępskich w
zajeĽdzie przy satcji RN - maj± niezłe jedzenie i kawę.

Tfu - stacja RG - czyli Rafineria Gdańsk. Choc mogła zmienić patrona w
ostatnich latach...

Data: 2012-08-07 13:47:43
Autor: Pietia
Trasa Warszawa-Bydgoszcz.
PB wrote:

> [...]
> zajeĽdzie przy satcji RN - maj± niezłe jedzenie i kawę.

Tfu - stacja RG - czyli Rafineria Gdańsk. Choc mogła zmienić patrona w

Dobra trasa, dojechałem bez problemu, dzięki. Troche sie kręta robi od
Lipna i nie ma jak wyprzedzać, ale nie spieszyło mi się.

Tylko nie wiem za co mnie skasowali 2 zł za wjazd na S10 koło Torunia. Że bramki wspólne z wjazdem na A1? Nie kumam.

Data: 2012-08-07 15:11:52
Autor: a...mx
Trasa Warszawa-Bydgoszcz.
Pietia wrote:

Tylko nie wiem za co mnie skasowali 2 zł za wjazd na S10 koło Torunia.
Że bramki wspólne z wjazdem na A1? Nie kumam.

Jechałe¶ kawałek płatn± autostrad±.

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2012-08-07 16:06:22
Autor: anacron
Trasa Warszawa-Bydgoszcz.
W dniu 2012-08-07 15:11, a...mx@gazeta.pl pisze:
Pietia wrote:

Tylko nie wiem za co mnie skasowali 2 zł za wjazd na S10 koło Torunia.
Że bramki wspólne z wjazdem na A1? Nie kumam.

Jechałe¶ kawałek płatn± autostrad±.

Co jest skurwysyństwem, bo jad±c tamtędy nie ma alternatywy.

--
anacron

Data: 2012-08-07 15:47:58
Autor: masti
Trasa Warszawa-Bydgoszcz.

Pietia wrote:

Tylko nie wiem za co mnie skasowali 2 zł za wjazd na S10 koło Torunia.
Że bramki wspólne z wjazdem na A1? Nie kumam.

Jechałeś kawałek płatną autostradą.

Co jest skurwysyństwem, bo jadąc tamtędy nie ma alternatywy.

tu nie ma?
http://www.openstreetmap.org/?lat=52.9684460163116&lon=18.6842679977417&zoom=15

czy wjechał tu:
http://www.openstreetmap.org/?lat=53.036595582962&lon=18.7353372573853&zoom=15

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-08-07 17:59:09
Autor: Artur Maśląg
Trasa Warszawa-Bydgoszcz.

Pietia wrote:

[...]

Masz otwarte oczy, czy kierujesz siÄ™ mocÄ…?
<cite>
Dobra trasa, dojechałem bez problemu, dzięki. Troche sie kręta robi od
Lipna i nie ma jak wyprzedzać, ale nie spieszyło mi się.
</cite>

Data: 2012-08-07 16:26:08
Autor: Pietia
Trasa Warszawa-Bydgoszcz.
anacron wrote:

> Jechałe¶ kawałek płatn± autostrad±.

Co jest skurwysyństwem, bo jad±c tamtędy nie ma alternatywy.

My¶lałem, ze to jaka¶ opłata manipulacyjna za wydanie pustego bilecika,
zebym mógł do S10 dojechać albo jaka¶ tymczasowa. Inaczej to faktycznie
skurwysyństwo, w ten sposób to mog± wszystkie ekspresówki porobić i doić
na wjeĽdzie na każd± kasę z kierowców. Nie chc± jeĽdzić autostrad± -
trudno, ale niech płac±.

Nie chodzi o te dwa złote, ale o zasadę.

Data: 2012-08-07 19:50:45
Autor: jerzu
Trasa Warszawa-Bydgoszcz.
On Tue, 07 Aug 2012 16:06:22 +0200, anacron <anacron@anacron.pl>
wrote:

Co jest skurwysyństwem, bo jad±c tamtędy nie ma alternatywy.

Jest, przez Toruń. Ale fakt, skurwysyństwo.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-08-09 13:13:29
Autor: Kamil 'Model'
Trasa Warszawa-Bydgoszcz.
wrote:

Co jest skurwysyństwem, bo jad±c tamtędy nie ma alternatywy.

Jest, przez Toruń. Ale fakt, skurwysyństwo.

I to duże skurwysyństwo, ale takiego mamy ministra który nie zgodził się aby ten kawałem był bezpłatny. I teraz ja mieszkaj±c w Osieku i chc±c jechać do Ciechocinka muszę dymać przez Toruń i nadrabiać kilometrów lub jechać do Lubicza i zapłacić tez 2 PLN aby dojechać szybciej. A tak jakby było darmo to by i pewnie w Grabowcu zrobiliby normalny wjazd i do Ciechocinka miałbym kilka km...

Trasa Warszawa-Bydgoszcz.