Trasa Warszawa - Gdańsk

Data: 2017-08-27 17:39:51
Autor: yabba
Trasa Warszawa - Gdańsk
Witam,

Jak obecnie wygląda sytuacja na DK7/S7 z Warszawy do Gdańska? Czy są duże utrudnienia w związku z robotami drogowymi?
Zwykle jeździłem siódemką i było szybciej niż autostradami A2/A1. Teraz jednak sprawdzam i Google i Via Michelin pokazują żeby jechać autostradami, a Targeo pomimo korków wskazuje na DK7/S7.

yabba

Data: 2017-08-28 19:38:08
Autor: jerzu.xyz
Trasa Warszawa - Gdańsk
On Sun, 27 Aug 2017 17:39:51 +0200, yabba
<gkwiatkowski2_remove_it@gmail.com> wrote:

[...]

Właśnie wróciłem z Jastarnii. Trasa Jastarnia - Warszawa Ursynów to
jakieś 6h, bez spiny. Autostradą zrobisz to szybciej, ale nadłożysz
kilometrów i dodatkowo 30 zł. opłaty za A1. A jak trafisz na kibiców
to możesz postac i trzy godziny ;)
Najgorszy odcinek to Koszwały - Elbląg. Trasa rozkopana na amen,
wszytko idzie zygzakiem, naćkane rond jak diabli, max 70 km/h. Od
Elbląga do prawie samej Ostródy masz eskę. Potem kawałek obok Ostródy
po remontach, od Ostródy do Rychnowa ekspresówka, potem znowu kawałek
do Olsztynka po wykopkach i od Olsztynka do Napierek ekspresówka.
Dalej do samej Warszawy bez zmian.

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2017-08-29 12:07:18
Autor: Chris
Trasa Warszawa - Gdańsk
W dniu 2017-08-28 o 19:38, jerzu.xyz@irc.pl pisze:
Właśnie wróciłem z Jastarnii. Trasa Jastarnia - Warszawa Ursynów to
jakieś 6h, bez spiny.

Tydzień temu, autostradą 4h bez spiny (tempomat na 140).
Jednak wolę autostradę :)

--
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

Data: 2017-08-29 22:23:48
Autor: jerzu.xyz
Trasa Warszawa - Gdańsk
On Tue, 29 Aug 2017 12:07:18 +0200, Chris <actchris@gazeta.pl> wrote:

Tydzień temu, autostradą 4h bez spiny (tempomat na 140).
Jednak wolę autostradę :)

Zwłaszcza tempomat na odcinku Kontopa - Stryków ;) Tam się nie da
jechac na tempomacie :)

Tak BTW to NE trasę przez A2/A1 oszacował na 5h z kilkoma minutami.
Nie wiem czy warto, dopłacając 30 zł. za autostradę i paliwo ;)

Data: 2017-08-30 11:03:56
Autor: Chris
Trasa Warszawa - Gdańsk
W dniu 2017-08-29 o 22:23, jerzu.xyz@irc.pl pisze:
[...]

Da się :) dwa razy w tym tygodniu jechałem (raz z Gdańska, raz z Poznania) 140 na tempomacie i jedziesz na luzie.

Data: 2017-09-03 14:15:54
Autor: yabba
Trasa Warszawa - Gdańsk
W dniu 2017-08-27 o 17:39, yabba pisze:
[...]

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.
Ostatecznie w jedną stronę pojechaliśmy siódemką, zwiedzając po drodze Grunwald. Przejazd przez Ostródę objazdami z powodu budowy S7. Za Elblągiem jak zaczęły się roboty drogowe, to maksymalnie można było jechać 50 km/h.
Wracaliśmy autostradą i niestety za Toruniem był wypadek i korek na co najmniej pól godziny.

Podsumowując, to teraz z powodu robót drogowych przy budowie nowych odcinków S7 wygodniej jest jechać autostradą.

yabba

Trasa Warszawa - Gdańsk