Trasa Warszawa-Katowice

Data: 2011-03-01 14:30:19
Autor: Maciek
Trasa Warszawa-Katowice
Witam

Na trasie Warszawa-Katowice w okolicach Rawy Mazowieckiej zaczynają się
chyba jakieś roboty drogowe i ciągną spory kawałek. Czy to jest jakoś
sensownie przejezdne, czy stracę na tym pół dnia i lepiej jechać jakoś
inaczej?

Maciek

Data: 2011-03-01 19:49:51
Autor: Paweł Olaszek
Trasa Warszawa-Katowice
W dniu 2011-03-01 14:30, Maciek pisze:
[...]

Raczej poniżej 50m/h się nie zwalnia

--
pozdrawiam,
Paweł

Data: 2011-03-01 19:57:59
Autor: J.F.
Trasa Warszawa-Katowice
On Tue, 01 Mar 2011 19:49:51 +0100,  Paweł Olaszek wrote:
[...]

A jakie te roboty ? Pamietam jak remontowali tam jedna jezdnie, po
drugiej mozna bylo jechac nawet szybko, ale nie w piatek wieczorem.

Wtedy predkosc spadala ponizej 5km/h, a korek mial 5 km :-)

J.

Data: 2011-03-01 20:43:44
Autor: Paweł Olaszek
Trasa Warszawa-Katowice
W dniu 2011-03-01 19:57, J.F. pisze:
A jakie te roboty ? Pamietam jak remontowali tam jedna jezdnie, po
drugiej mozna bylo jechac nawet szybko, ale nie w piatek wieczorem.

Wtedy predkosc spadala ponizej 5km/h, a korek mial 5 km :-)

Zachodnia nitka jest od zeszłego roku rozgrzebana, ruch puszczony jest w obie strony wschodnią nitką. Jasne że ekscesy bywają- jakoś w styczniu zagotowała się w połowie zwężki jakaś bulwarówka i blokowała ruch. Podczas pokonywania tej zwężki przeczytałem wyborczą od pierwszej do przedostatniej strony z dodatkiem regionalnym włącznie :-)

--
pozdrawiam,
Paweł

Data: 2011-03-01 23:11:26
Autor: Krzysiek Kielczewski
Trasa Warszawa-Katowice
On 2011-03-01, Paweł Olaszek <olaszek.grupy@gmail.com> wrote:

[...]

To juz lepiej iść na piechotę, będzie z trzydzieści razy szybciej ;-)

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-03-01 21:46:35
Autor: J. Burger
Trasa Warszawa-Katowice
Użytkownik "Maciek" <maciek@nospam.pl> napisał w wiadomości news:4d6cf4ed$0$2455$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- Pozdrawiam
Maciek

Zależy jak trafisz,
Trasa pokonywana w sobotę od Częstochowy. Zwężki na odcinku Piotrków Trybunalski- Rawa Mazowiecka, po 6tej przestałem liczyć. Znajomi przed południem tylko zwalniali, ja po 17 stałem  dobrze ponad godzinę, aż udało mi się za Tomaszowem uciec na Inowłódz, potem 726ką na 8 wróciłem za Rawą. Czyli dużo zależy o której jedziesz.
Pozdrawiam
J.Burger

Data: 2011-03-01 22:18:15
Autor: Maciek
Trasa Warszawa-Katowice
W dniu 2011-03-01 21:46, J. Burger pisze:
[...]
Wyjadę pewnie koło 9:00, czyli na tym odcinku będę dobrze przed
południem. Czyli powinno dać się przejechać - dzięki :-)

Maciek

Data: 2011-03-02 13:05:35
Autor: Przemek V
Trasa Warszawa-Katowice
On Mar 1, 9:46 pm, "J. Burger" <j.bur...@op.pl> wrote:
U ytkownik "Maciek" <mac...@nospam.pl> napisa w wiadomo cinews:4d6cf4ed$0$2455$65785112news.neostrada.pl...

> Witam

> Na trasie Warszawa-Katowice w okolicach Rawy Mazowieckiej zaczynaj si
> chyba jakie roboty drogowe i ci gn spory kawa ek. Czy to jest jako
> sensownie przejezdne, czy strac na tym p dnia i lepiej jecha jako
> inaczej?

> --
> Pozdrawiam
> Maciek

Zale y jak trafisz,
Trasa pokonywana w sobot od Cz stochowy. Zw ki na odcinku Piotrk w
Trybunalski- Rawa Mazowiecka, po 6tej przesta em liczy . Znajomi przed
po udniem tylko zwalniali, ja po 17 sta em  dobrze ponad godzin , a uda o
mi si za Tomaszowem uciec na Inow dz, potem 726k na 8 wr ci em za Raw .
Czyli du o zale y o kt rej jedziesz.
Pozdrawiam
J.Burger

W sobotę tak około 16.00 też wpadłem w ten korek na betonce ale udało
mi się od razu wymanewrować poboczem na zjazd (przy zajeździe FOX) i
bocznymi dróżkami dojechać do Tomaszowa, pokluczyć, przebić się i
wyjechać już za Paradyżem. Miałem już ponad 1200 km za pasem i gdybym
miał tam jeszcze stać to bym chyba sobie w łeb strzelił.

Trasa Warszawa-Katowice