Trasa Warszawa - Katowice, czwartek

Data: 2011-07-26 16:48:39
Autor: PoleApart
Trasa Warszawa - Katowice, czwartek
On Tue, 26 Jul 2011 15:12:14 +0200, Andrzej Zbierzchowski wrote:

We czwartek z rana (tak 8 - 9 rano) wybieram się w trasę z Warszawy do Katowic - ma ktoś orientację jak wygląda DK8 / DK1 (gierkówka)? Jakies utrudnienia, roboty drogowe? Ewentualne sugestie co do zmiany trasy?

Z góry dzięki za wszelkie info :)

Niewiele pewnie pomogę ale wczoraj jechałem z Żywca do Warszawy. Na
gierkówkę wjechałem przed Mysłowicami. Do Piotrkowa luz a potem średnia ok.
70 km/h i zero korków. W sumie wyszło ok 5 godzin. Chyba już wszyscy
wiedzą, że jest sajgon i kto może ucieka na inne drogi bo ruch jest dużo
mniejszy niż np rok temu o tej porze ale i tak posuwasz się max z
prędkością najwolniejszej ciężarówki a jak któraś się wysypie albo zacznie
skręcać/zawracać/kombinować to robi się sajgon kompletny

Trasa Warszawa - Katowice, czwartek