Trasa Warszawa - Kolobrzeg

Data: 2009-02-24 23:09:14
Autor: jojogub
Trasa Warszawa - Kolobrzeg

Użytkownik "UseR" <user@domain.invalid.pl> napisał w wiadomości news:go1kn9$ef9$1atlantis.news.neostrada.pl...
Witam!

Prosba o informacje ktora trase wybrac, bo mozliwosci jest sporo a utrudniej pewnie jeszcze wiecej. Szukalem w archiwum ale nic aktualnego nie znalazlem, a sam ostatnio jechalem w tym kierunku 3 lata temu, wiec troche sie zmienilo.
Wyjazd w tym tyg w dzien powszedni o 6 rano, wylot z DC "7", z racjii na miejsce zamieszkania. Pytanie co potem, chodzi o trase *najszybsza*, tak, zeby nie wpakowac sie w remonty i utrudnienia. Zakladam, ze Bydgoszcz pewnie lepiej omijac, wstepnie myslalem tak: Plonsk - Sierpc - Świecie - Chojnice - Człuchów - Biały Bór - Kolobrzeg ale nie wiem czy to dobre rozwiazanie? Wiekszosc stron do planowania podrozy uparcie prowadzi droga przez Pile, ale to chyba zly pomysl.

I pytanie ile czasu liczyc na taka trase? 7h (bez postojow) jest realne?

Z gory dzieki.

co do Bydgoszczy to nie musisz objeżdżać, będziesz o takiej porze że w miarę spokojnie przejedziesz trzymając się kierunku na Koszalin wjeżdżając z dk80 czy dk10 (ostatnio tak jechałem od dk 80 bez problemów)

Jaras

Trasa Warszawa - Kolobrzeg