Trasa Warszawa - Koszalin - Mielno

Data: 2019-06-11 00:42:55
Autor: Bobroy
Trasa Warszawa - Koszalin - Mielno
Witajcie,
Niedługo wybieram się nad nasz Bałtyk do Mielenka, ale zupełnie nie wiem, którą trasę wybrać, żeby była w miarę szybka, bez robót drogowych itp. itd.
Myślałem żeby jechać (10) do Torunia, i teraz albo (A1) do zjazdu Warlubie, albo (80) przez Bydgoszcz i dalej (25) do Człuchowa i na koniec DK11 przez Koszalin.
Albo z Torunia, przez Bydgoszcz (10), do Piły i dalej (11).

Która trasa będzie szybsza i lepsza?
Przewiduję ruszyć w piątek z Warszawy po pracy ok. godz. 16:00, 28.06. Wiem, że to początek wakacji, więc pewnie będzie bardzo duży ruch na drogach.

Pozdrawiam

Data: 2019-06-13 18:16:50
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  Bobroy pisze tak:

na koniec DK11 przez Koszalin.

do Mielna przez Koszalin to duży błąd chyba że w nocy o 4oo.
Albo z lewej jedź albo z prawej

--
Piter

Sweet little girl I prefer