Trasa Warszawa - Łeba

Data: 2010-08-23 09:25:08
Autor: Artur Dębski
Trasa Warszawa - Łeba
Auto Route Express prowadzi mnie :

Wa-wa >> Płońsk >> Lipno >>koło Torunia >> Świecie >> Okolice Grudziądza >>
okolice Tczewa >>  później cyba obwodnica Trójmiasta >>  Wejcherowo
Wicko  >> Łeba

Macie jekiś lepszy pomysł czy trzeba jedynie przez Trójmiasto ?
Jakieś roboty drogowe prowadzone sa na opisanej trasie ?
(słyszałem że chyba coś kopią w okolicy Trójmiasta - nie wiem czy aktualne )

Dzięki

Artur Dębski
http://blogit.one.pl

Data: 2010-08-23 01:01:48
Autor: Marcin K.
Trasa Warszawa - Łeba
tu bylo niedawno o trasie W-wa-Ustka czyli niedaleko od Leby
http://groups.google.pl/group/pl.misc.samochody/browse_thread/thread/83ef29f5860156ff

Ja proponuje (jesli jedziesz za dnia) taka trase: W-wa - Plonsk -
Sierpc - Rypin - Golub Dobrzyn - Wabrzezno - Grudziadz - Warlubie -
Koscierzyna (uwaga na objazd) - Lebork - Leba

Data: 2010-08-23 10:03:24
Autor: BM
Trasa Warszawa - Łeba

Do 3city jedz jak chcesz... ale potem zdecydowanie: http://tinyurl.com/393uebx

--
Pozdrawiam, BM

Data: 2010-08-23 12:59:42
Autor: Artur Dębski
Trasa Warszawa - Łeba

Do 3city jedz jak chcesz... ale potem zdecydowanie: http://tinyurl.com/393uebx

-- Pozdrawiam, BM

Czy trasa którą widać w Twoim skrócie to obwodnica Trójmiasta
czy jeszce coś innego poza obwodnicą ?
Mógłbyś rozwinąc czemu "zdecydowanie" ?

Dzięki

Artur Dębski
http://blogit.one.pl

Data: 2010-08-23 15:07:01
Autor: BM
Trasa Warszawa - Łeba
Czy trasa którą widać w Twoim skrócie to obwodnica Trójmiasta
czy jeszce coś innego poza obwodnicą ?
Mógłbyś rozwinąc czemu "zdecydowanie" ?

Obwodnica to E28 (6) ... czemu? Bo omijasz korki w Rumi / Redzie oraz korki na wahadle przed Wickiem... no i ruch mniejszy. W Bolszewie tylko troche postoisz ale da radę i to objechać.

--
Pozdrawiam, BM

Trasa Warszawa - Łeba