Trasa Warszawa - Lwów

Data: 2010-05-23 10:22:19
Autor: Michał Wolff
Trasa Warszawa - Lwów
Zapraszam na krótką relację z mojej najdłuższej w tym roku szosowej
trasy:
http://wilk.bikestats.pl/index.php?did=314999#comments
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-05-23 10:48:45
Autor: Aron
Trasa Warszawa - Lwów
przynajmniej przez Lubelszczyzne jechales mniej ruchliwymi drogami to
sie chwali

aron

Data: 2010-05-23 11:02:52
Autor: Michał Wolff
Trasa Warszawa - Lwów
On 23 Maj, 19:48, Aron <aron2...@gazeta.pl> wrote:
przynajmniej przez Lubelszczyzne jechales mniej ruchliwymi drogami to
sie chwali

aron

Droga przez Lubelszczyznę niebrzydka, szczególnie spodobał mi się
kawałek między Zwierzyńcem i Krasnobrodem. A ruchliwość/nieruchliwość
dróg nie zawsze przekłada się na widokowość, np. główna droga do
Hrebennego jest całkiem sympatyczna.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-05-27 08:55:21
Autor: Aron
Trasa Warszawa - Lwów
On 23 Maj, 20:02, Michał Wolff <m-wo...@wp.pl> wrote:

[...]

ale tam juz nie ma takiego ruchu jak np. na Ryki - Lublin

aron

Data: 2010-05-27 18:07:00
Autor: MadMan
Trasa Warszawa - Lwów
Dnia Thu, 27 May 2010 08:55:21 -0700 (PDT), Aron napisał(a):

[...]

No i?

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-05-27 22:03:07
Autor: Aron
Trasa Warszawa - Lwów
On 27 Maj, 18:07, MadMan <madma...@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:

No i?

no to ze rower na takiej drodze jest mniej szkodliwy spolecznie. Choc
oczywiscie byloby najlepiej, gdyby rowerzysci nie jezdzili w ogole po
drogach krajowych i wojewodzkich - nie mowie tu oczywiscie o tych
ktorzy dojezdzaja rowerami np. do pracy czy szkoly czy lekarza tylko o
turystach rowerowych

aron

Data: 2010-05-28 07:15:59
Autor: MadMan
Trasa Warszawa - Lwów
Dnia Thu, 27 May 2010 22:03:07 -0700 (PDT), Aron napisał(a):

[...]

Jeszcze bardziej szkodliwe na takich drogach są samochody. Najlepiej
byłoby gdyby w ogóle nie jeździły po drogach krajowych i wojewódzkich -
zawsze przecież można jechać opłotkami. W końcu szybkość i wygoda
przejazdu nie liczy się w ogóle. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-05-29 22:58:57
Autor: Aron
Trasa Warszawa - Lwów
On 28 Maj, 07:15, MadMan <madma...@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:

[...]

wez przestan. O ile bez rowerow mozna zyc, to trudno sobie wyobrazic
nowoczesna gospodarke bez samochodow - patrz Somalia

aron

Data: 2010-05-30 09:14:27
Autor: MadMan
Trasa Warszawa - Lwów
Dnia Sat, 29 May 2010 22:58:57 -0700 (PDT), Aron napisał(a):

wez przestan. O ile bez rowerow mozna zyc, to trudno sobie wyobrazic
nowoczesna gospodarke bez samochodow - patrz Somalia

O ile bez większości samochodów można żyć, tak rower jest w transporcie
niezastąpiony - patrz Dania. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-05-30 02:34:24
Autor: Michał Wolff
Trasa Warszawa - Lwów
On 28 Maj, 07:03, Aron <aron2...@gazeta.pl> wrote:

[...]

Argument o szkodliwości społecznej po prostu komiczny :))
Jeśli nie ma zakazu - to masz pełne prawo korzystania rowerem z takiej
drogi, takie samo jak samochód. To, że transport samochodowy jest
istotniejszy w funkcjonowaniu kraju - w żadnym razie nie oznacza, że
nie wolno jeździć rowerem po takich drogach. Kierowcy to nie są święte
krowy i też są zobowiązani do przestrzegania przepisów, rower muszą
wyprzedzać z metrowym odstępem. A to, że to dla nich mniej wygodne -
to mnie jako rowerzystę guzik obchodzi, swoje prawa znam i nie
zamierzam ustępować, żeby komuś było wygodniej.

Gdyby rozumować w taki sposób jak Ty - to można by zamknąć wszelkie
niedochodowe instytucje typu filharmonie, teatry, opery, akademie
sztuki dotowane przez państwo; w końcu 95% ludzi i tak chodzi do
zarabiających na siebie multipleksów. Obciąć wszystkie dotacje dla
humanistów, bo jaki jest pożytek z pracy naukowej przeciętnego doktora
filozofii? Dla państwa liczą się tylko inżynierowie :))

Życzę trochę szerszego umysłu i próby spojrzenia na problem z paru
stron.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostarda.pl

Data: 2010-05-23 19:49:31
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Trasa Warszawa - Lwów
Michał Wolff pisze:
Zapraszam na krótką relację z mojej najdłuższej w tym roku szosowej
trasy:
http://wilk.bikestats.pl/index.php?did=314999#comments

Jak zawsze wielkie gratulacje  podziw za wytrwałość!

Seco

Data: 2010-05-23 11:03:46
Autor: Michał Wolff
Trasa Warszawa - Lwów
On 23 Maj, 19:49, Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz...@seco.maupa.tlen.pl>
wrote:

Jak zawsze wielkie gratulacje  podziw za wytrwałość!

Dzięki, naprawione przez Ciebie koło sprawowało się bez zarzutu :))
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-05-23 21:28:32
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Trasa Warszawa - Lwów
wrote:

Jak zawsze wielkie gratulacje  podziw za wytrwałość!

Dzięki, naprawione przez Ciebie koło sprawowało się bez zarzutu :))

Teraz będę mówić: "Panie, jak jednemu takiemu koło zrobiłem, to wierz Pan, pińcet za jednym zamachem zrobił" ;-)

Seco

Data: 2010-05-23 21:55:58
Autor: Paweł Pontek
Trasa Warszawa - Lwów
Michał Wolff pisze:
Zapraszam na krótką relację z mojej najdłuższej w tym roku szosowej
trasy

Gratuluję "twardzielstwa"!

Mało jest ludzi w dzisiejszych czasach, którzy potrafią sobie stawiać
wymagające cele (w dowolnej dyscyplinie, gdzie "nie trzeba"),
a następnie, konsekwentnie je realizować. Tym większe wyrazy uznania
i życzenia kolejnych sukcesów.

PABLO

Data: 2010-05-24 00:29:33
Autor: arturbac
Trasa Warszawa - Lwów
W dniu 2010-05-23 21:55, Paweł Pontek pisze:
Gratuluję "twardzielstwa"!

Ta.
Każdy ma różne ograniczenia, podziwiam za 450km.

Ja dziś zrobiłem 74 z tego połowę po bardzo trudnych technicznie drogach
leśnych z jeszcze niedomagająca rączką 2tyg po złamaniu i się cieszę bo
to dla mnie osiągniecie, tym bardziej podziwiam.
Jak osiągnę 200km będę już zupełnie szczęśliwy.

Data: 2010-05-25 08:04:04
Autor: Michał Wolff
Trasa Warszawa - Lwów
On 23 Maj, 21:55, Paweł Pontek <ppon...@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Dzięki, długie trasy szosowe - to coś co mnie zawsze kręciło, lubię
się sprawdzać na takich dystansach, podobnie jak Ty lubisz jazdę po
terenie czy nawigowanie przy użyciu kompasu i mapy.