Trasa Warszawa - Lwów

Data: 2010-05-23 19:49:31
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Trasa Warszawa - Lwów
Michał Wolff pisze:
Zapraszam na krótką relację z mojej najdłuższej w tym roku szosowej
trasy:
http://wilk.bikestats.pl/index.php?did=314999#comments

Jak zawsze wielkie gratulacje  podziw za wytrwałość!

Seco

Data: 2010-05-23 11:03:46
Autor: Michał Wolff
Trasa Warszawa - Lwów
On 23 Maj, 19:49, Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz...@seco.maupa.tlen.pl>
wrote:

Jak zawsze wielkie gratulacje  podziw za wytrwałość!

Dzięki, naprawione przez Ciebie koło sprawowało się bez zarzutu :))
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-05-23 21:28:32
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Trasa Warszawa - Lwów
wrote:

Jak zawsze wielkie gratulacje  podziw za wytrwałość!

Dzięki, naprawione przez Ciebie koło sprawowało się bez zarzutu :))

Teraz będę mówić: "Panie, jak jednemu takiemu koło zrobiłem, to wierz Pan, pińcet za jednym zamachem zrobił" ;-)

Seco

Trasa Warszawa - Lwów