Trasa Warszawa - Mrągowo

Data: 2013-11-25 04:15:20
Autor: maurycy.piec.bochenski
Trasa Warszawa - Mrągowo
Witam,

dawno nie jechałem w te okolice i nie znam stanu dróg, remontów i innych szykan. Czy możecie doradzić, jak najspokojniej dojechać z Warszawy do Mrągowa? Przez Ostrołękę - Myszyniec czy lepiej Przasnysz - Szczytno? A może jeszcze inaczej?

Data: 2013-11-25 23:06:20
Autor: Michał Kowalczyk
Trasa Warszawa - Mrągowo

Użytkownik <maurycy.piec.bochenski@gmail.com> napisał w wiadomości news:29cb4ae9-a0f9-4ca7-84e9-e97e6e0bc1acgooglegroups.com...
[...]

ja jeżdżę Wawa>Pułtusk>Przasnysz>Chorzele> Myszyniec > i dalej do Mrągowa. Droga 614 Chorzele > Myszyniec dobra nawierzchnia i mały ruch.

Pozdr

Trasa Warszawa - Mrągowo