Trasa Warszawa -> Władysławowo

Data: 2010-09-10 00:17:08
Autor: Grzegorz Mazur
Trasa Warszawa -> Władysławowo
Cześć :)

Wybieram się w najbliższą sobotę z rodzinką na wakacje. Cel - Władysławowo. I właśnie pytanie - jak jechać?

Z tego co widzę, są dwie dominujące opcje:

1). DK7 do oporu, potem przez Gdańsk do obwodnicy Trójmiasta i na miejsce 216 - 409km wg Google

2). DK7 do Płońska, potem DK10 w okolice Torunia, potem DK1/A1 i S6 do 216 - 430km wg Google

Wyjazd w sobotę około 20:00 (jak najmłodszy członek rodziny pójdzie spać), jazda ma być spokojna i bezpieczna, ale nie kapelusznicza :)
Różnica w kilometrach pomijalna, a A1 trochę kusi, no i nie trzeba przez Gdańsk się przedzierać...

Którą opcję wybrać? Warto pchać się przez DK10? Jak ta droga wygląda?

Z góry dzięki za pomoc :)

Pozdrawiam,
G.

Data: 2010-09-10 10:02:43
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2010-09-10 00:17,  *Grzegorz Mazur* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
[...]

Teraz i o takiej godzinie to możesz rzucać monetą :) - szybciej będzie jednak chyba DK7.

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-09-10 10:12:33
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-09-09, Grzegorz Mazur <noone@nowhere.com> wrote:

[...]

Zdecydowanie spokojniej się robi po odbiciu w Płońsku na DK10 i potem
którymś wariantem do A1. Z drugiej strony w sobotę po końcu wakacji
szkolnych w nocy to obie trasy będą spokojne.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-09-10 17:08:57
Autor: radekp@konto.pl
Trasa Warszawa -> Władysławowo
Fri, 10 Sep 2010 00:17:08 +0200, w <i6btdt.9k.1@hamster.gregu.cjb.net>,
Grzegorz Mazur <noone@nowhere.com> napisał(-a):

Cześć :)

Wybieram się w najbliższą sobotę z rodzinką na wakacje. Cel - Władysławowo. I właśnie pytanie - jak jechać?

Z tego co widzę, są dwie dominujące opcje:

Według AM z Trafficiem, sobota 20:00 :).

1). DK7 do oporu, potem przez Gdańsk do obwodnicy Trójmiasta i na miejsce 216 - 409km wg Google

411km, 6h15m

2). DK7 do Płońska, potem DK10 w okolice Torunia, potem DK1/A1 i S6 do 216 - 430km wg Google

408km, 6h:08m
Z tym, że AM proponuje w Sierpcu zjechać na DW560 i przez Brodnicę i dalej
DW543 do Grudziądza i tam na A1.

A przez okolicę Torunia to 432km, 6h18m.

Data: 2010-09-11 13:17:21
Autor: ALGI
Dnia Fri, 10 Sep 2010 17:08:57 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):

Z tego co widzę, są dwie dominujące opcje:

Według AM z Trafficiem, sobota 20:00 :).

Dla porównania z NE z ComunityTrafficOnlie, sobota 20:00, tryb: najszybsza
Warszawa-Władysławowo (nie piszesz dokładnie skąd a to ma znaczenie ;)
Oczywiście czasy bez uwzględnienia choćby 1 postoju na siusiu ;-)

1). DK7 do oporu, potem przez Gdańsk do obwodnicy Trójmiasta i na miejsce 216 - 409km wg Google

411km, 6h15m

410km, 5h17m

[...]

408km, 5h19m
NE także proponuje przez Brodnicę i Grudziądz.
Tą trasą jechałem w tym roku i jest bardzo przyjemna - wszędzie nowe
_równe_ drogi - co może mieć znaczenie skoro maluch będzie spał ... to go
nie wytrzęsie/obudzi...

A przez okolicę Torunia to 432km, 6h18m.

428km i 5m24h

Data: 2010-09-11 16:46:47
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2010-09-11 13:17, ALGI pisze:
radekp@konto.pl napisał(a):
Z tego co widzę, są dwie dominujące opcje:

Według AM z Trafficiem, sobota 20:00 :).

Dla porównania z NE z ComunityTrafficOnlie, sobota 20:00, tryb: najszybsza
(...)
411km, 6h15m
410km, 5h17m
408km, 6h:08m
408km, 5h19m
A przez okolicę Torunia to 432km, 6h18m.
428km i 5m24h

To co pokazałeś świadczy po raz kolejny o słabości AM z ichnim 'trafficiem'. Wielokrotnie już sprawdzone na podróżach po kraju.
NE wymiata, a AM można sobie w buty włożyć.

Data: 2010-09-12 12:51:41
Autor: ALGI

radekp@konto.pl napisał(a):
[...]

Eee.. ja bym tak tego nie podsumował - jestem użytkownikiem NE, który jest
bardzo fajny więc go używam ale AM też ma swoje zalety - nie chodzi mi tu o
bajery typu budynki 3D które do niczego mi nie sa potrzebne ale wprowadzony
Asystent Pasa Ruchu niedawno czasami w obcym mieście się przydaje.
No i mapy Navteq'a są ciut lepsze niż Imagisu.

Natomiast prognozowanie czasu na podstawie CT w NE jest bardzo dobre.
Na drodze do pracy (około godziny) rozrzut jest w praktyce +/-2 minuty
(więc praktycznie zależy jak światła załapałeś)...

Data: 2010-09-13 17:06:19
Autor: radekp@konto.pl
Trasa Warszawa -> Władysławowo
Sun, 12 Sep 2010 12:51:41 +0200, w
<1qioxkbkcmh3d$.s835dszbhj5v$.dlg@40tude.net>, ALGI <asssik@NOSPAM.o2.pl>
napisał(-a):

> (...)
> NE wymiata, a AM można sobie w buty włożyć.

Tzn. z czym jest dokładnie problem?

Jeżeli masz na myśli czas podróży, to to akurat (tzn. swoje tempo w stosunku do
defaultowego) można sobie ustawić. To są akurat czasy czysto defaultowe, tempo
normalnego kierowcy.

No i mapy Navteq'a są ciut lepsze niż Imagisu.

Akurat na Polskę AM używa map Geosystem, które faktycznie są pełniejsze od
Imagisowych.
Mapy Navteq nie dorastają im do pięt.

Data: 2010-09-12 10:11:10
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2010-09-11 13:17,  *ALGI* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
[...]

TT route planner
410km, 5h 12m

http://routes.tomtom.com/#/route/Warszawa%252C%2520PL%254052.23519%252C21.00837%2540-1/W%25C5%2582adys%25C5%2582awowo%252C%2520PL%254054.79701%252C18.39547%2540-1/?leave=saturday%4020%3A00&center=51.92%2C19.135&zoom=4&map=basic

Data: 2010-09-13 17:07:00
Autor: radekp@konto.pl
Trasa Warszawa -> Władysławowo
Sun, 12 Sep 2010 10:11:10 +0200, w <i6i1vj$uc4$1@news.onet.pl>, Mirek Ptak
<nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał(-a):

> 410km, 5h17m

TT route planner
410km, 5h 12m

Kolega wróci to może powie czyj czas był najlepsiejszy...

Trasa Warszawa -> Władysławowo