Trasa Wrocław - północno-zachodni skraj Austrii

Data: 2013-01-18 10:04:29
Autor: Myjk
Trasa Wrocław - północno-zachodni skraj Austrii
Thu, 17 Jan 2013 12:24:30 -0800 (PST), Lisciasty
Na czasie podróży mi specjalnie nie zależy,
bardziej na małej upierdliwości i w miarę płynnej jeździe. Jakby ktoś
doradził w tej kwestii byłbym wdzięczny ;)

Dla mnie bardziej upierdliwa jest jazda przez Czechy. Ich drogi to bardzo
często frezowana wzdłużnie tarka, sztruks na betonie ;) przez co jest
bardzo głośno w aucie. Z kolei na niemieckich drogach można trafić na
"pociÄ…g" -- ale ten jest przynajmniej darmowy. ;) Zerknij sobie jeszcze na http://www.viamichelin.pl/

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-01-18 02:04:35
Autor: Lisciasty
On Jan 18, 10:04 am, Myjk <myj...@nospam.op.pl> wrote:
Zerknij sobie jeszcze nahttp://www.viamichelin.pl/

Dzięki, pomacam jeszcze temat. Doszły mnie słuchy że w Czechach jaka¶
większa amba ze ¶niegiem i że ponoć nie wpuszczaj± samochodów bez
łańcuchów. Możliwe to czy jakie¶ bajki dla ludu? W każdym razie chyba
jednak większo¶ć argumentów przemawia za Niemiaszkami.

L.

Data: 2013-01-18 11:20:52
Autor: Myjk
Trasa Wrocław - północno-zachodni skraj Austrii
Fri, 18 Jan 2013 02:04:35 -0800 (PST), Lisciasty
Doszły mnie słuchy że w Czechach jakaś większa amba ze śniegiem i że ponoć nie wpuszczają samochodów bez
łańcuchów. Możliwe to czy jakieś bajki dla ludu?

Ale ĹĽe na autostradÄ™? 8|

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-01-18 12:31:56
Autor: J.F
Trasa Wrocław - północno-zachodni skraj Austrii
Użytkownik "Lisciasty"  napisał w wiadomo¶ci grup
[...]

Zima, w Alpy i bez lancuchow chesz jechac ?

J.

Data: 2013-01-19 05:16:57
Autor: Lisciasty
On 18 Sty, 12:31, "J.F" <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
Zima, w Alpy i bez lancuchow chesz jechac ?

Ja nie chcę, każ± mi :>
Nie wiem czy ta padaka któr± będziemy jechać ma jakie¶ łańcuchy, jak
co¶ to się kupi po drodze...

L.

Data: 2013-01-19 19:45:20
Autor: J.F.
Dnia Sat, 19 Jan 2013 05:16:57 -0800 (PST), Lisciasty napisał(a):
On 18 Sty, 12:31, "J.F" <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
Zima, w Alpy i bez lancuchow chesz jechac ?

Ja nie chcę, każ± mi :>

A ty nie chcesz ? To jedz przez Niemcy, mow ze ci google tak podaly.
Zaplaca rachunek to cie wiecej nie wysla :-)

Nie wiem czy ta padaka któr± będziemy jechać ma jakie¶ łańcuchy, jak
co¶ to się kupi po drodze...

Lancuchy i lopate, i to za euro  :-)

A tak prawde mowiac ... sporo dalej przez te Niemcy, ale chyba bym wybral,
jak szukasz spokoju.
A i czasowo wyjdzie podobnie, i kosztowo moze tez - bo bez czeskiej
winietki.
Nie wiem jak tam koncowka, wygodniej od Passau czy od Budejowic,
moze nie ma sensu placic za austryjacka winiete. Moze w ogole nie przez
Prage, tylko przez Hradec .. choc tam drogi jakby 3 kolejnosci odsniezania
:-)
 Pogode przed wyjazdem warto sprawdzic, jak sypnie sniegiem, to w
Jakuszycach trzeba zachowac ostroznosc, a i pod Linzem sprawdzic -
austostrady odsniezaja jednak w pierwszej kolejnosci :-)

No i pamietaj - nigdy mniej niz pol baku paliwa.

J.

Trasa Wrocław - północno-zachodni skraj Austrii