Trasa do Holandii

Data: 2011-07-14 09:26:29
Autor: Arek
Trasa do Holandii
Hej!

Czeka mnie w najbliższym czasie kurs Wawa->okolice Amsterdamu. Tak mi
się złożyło, że nigdy nie wyjeżdżałem własnym samochodem po za kraj
(prawie, ale to pomijalne). No i stąd moje pytanie: o czym powinienem
wiedzieć? Wiem, że zwykłe OC działa, CB mogę używać na 28. Jakieś
różnice w przepisach? Gdzie starać się tankować ON? Coś innego?

Sama trasa prosta: jakoś do Strykowa, prosto do granicy, potem E30, E55,
E26, i E22 prawie do miejsca docelowego. Berlin od północy bo tam chcę
się spotkać z kolegą, który będzie ruszał z Gdyni.

Aha: wyjazd w środku tygodnia, powrót w weekend.

Mieli wprowadzić zakaz sprzedaży jointów turystom. Więc warto sprawdzić czy nie ma z tym jakiś problemów.

A.

Trasa do Holandii