Trasa do budapesztu - pytania

Data: 2011-06-14 12:00:16
Autor: Mikołaj Jopczyński - Tychy Online
Trasa do budapesztu - pytania
Witajcie,

Ruszam w piatek ze slaska na budapeszt.

Jaka trase moglibyscie polecic by nie zrobic niepotrzebnej drogi?

Mapy google najkrotsza trase znalazly przez czechy - lokalnymi drogami - 420 km.

--
Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

tel: 32 7 400 000 | fax: 32 7 400 004 | gg: 311167

Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline
Korzystaj z darmowego, bezprzewodowego Internetu: http://hotspot.tychy.pl

Data: 2011-06-14 03:11:13
Autor: Grzegorz
Trasa do budapesztu - pytania

Koszty winiet s± dla ciebie istotne?

Data: 2011-06-14 12:25:44
Autor: Mikołaj Jopczyński - Tychy Online
W dniu 2011-06-14 12:11, Grzegorz pisze:

Koszty winiet s± dla ciebie istotne?

Wszystko zalezy od tego o ile trasa by sie zwiekszyla/zmniejszyla - winieta na 10 dni to 70 zl (poprawcie mnie jezeli sie myle) - a to prawie 300 km na gazie...

Data: 2011-06-14 16:38:46
Autor: Ramok
Trasa do budapesztu - pytania
W dniu 14.06.2011 12:25, Mikołaj Jopczyński - Tychy Online
napisał(a)/has written:
[...]

Poczytaj sobie na forum cro.pl - ludzie jeżdż±cy do Chorwacji jeżdż±
również przez Budapeszt, sporo informacji jest przede wszystkim o
wariantach dotarcia do Bratysławy (a stamt±d jeżdż± na Węgry lub
Austrię). Chyba większo¶ć poleca Cieszyn, przez Czechy do
Słowacji/Żylina (niepotrzebna winieta na ten fragment) i dalej autostrady.

Ceny winiet chyba "przeliczyłe¶" -sprawdĽ sobie na necie, ale nie
sugeruj się cenami z PZMOTu w PLN, bo maj± spory narzut, a -przynajmniej
na węgry- s± też winietki na mniej niż 10 dni ;) więc zależy, na ile
jedziesz...

Pozdro!
/Ramok

Data: 2011-06-14 11:45:37
Autor: Grzegorz
Trasa do budapesztu - pytania
On 14 Cze, 16:38, Ramok <c...@com.com> wrote:
W dniu 14.06.2011 12:25, Miko aj Jopczy ski - Tychy Online
napisa (a)/has written:> W dniu 2011-06-14 12:11, Grzegorz pisze:

> Wszystko zalezy od tego o ile trasa by sie zwiekszyla/zmniejszyla -
> winieta na 10 dni to 70 zl (poprawcie mnie jezeli sie myle) - a to
> prawie 300 km na gazie...

OIDP na Słowacji nie ma winiet 10-dniowych, tylko 7-dniowe i
miesięczne, a na Czechy nie potrzebujesz. Na Węgry... to zależy czy z
Żyliny pojedziesz na Bratysławę (tak) czy Bańsk± Bystrzycę (nie). Na
upartego na Słowacji nie potrzebujesz winiety ale jak przegapisz zjazd
to wjedziesz na płatny odcinek i cię policja capnie.

Data: 2011-06-15 15:41:58
Autor: Bartek
Trasa do budapesztu - pytania
Użytkownik "Grzegorz" <grejon83@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:b9170ab9-9889-4960-8249-5de405a5fd0ay30g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

upartego na Słowacji nie potrzebujesz winiety ale jak przegapisz zjazd
to wjedziesz na płatny odcinek i cię policja capnie.

jechałem do budapesztu w weekend majowy, i obrałem kierunek na bańsk±, bo znajoma ktora jezdzi tam często twierdziła że niema sensu się pchać ani na drogi płatne ani na bratyslawe.
bez problemowo, bez oplat za drogi dotarłem do budy i pesztu.

prowadził mnie tom-tom.
je¶li jedziesz rozs±dnie nic nie przejedziesz i nie pominiesz.
wyznacz trasę googla z pominienciem platnych odcinkow i będzie dobrze. chyba nic lepszego nie znajdziesz.
jechałem z gliwic.

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2011-06-14 18:46:59
Autor: masti
Trasa do budapesztu - pytania
Dnia pięknego Tue, 14 Jun 2011 16:38:46 +0200 osobnik zwany Ramok
wystukał:

na węgry- są też winietki na mniej niż 10 dni ;) więc zależy, na ile
jedziesz...

na węgry to się kupuje w sieci. Na szczęście od pewnego czasu sie da, bez wizyty na ichniej stacji benzynowej gdzie gadają tylko po wegiersku :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-06-15 08:49:20
Autor: szerszen
Trasa do budapesztu - pytania

Użytkownik "Ramok" <com@com.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:it7rpp$1v0$1@inews.gazeta.pl...

[...]

winiety na węgry, najlepiej kupić przez internet bezpo¶rednio od węgrów, w 5 minut nie wychodz±c z domu masz winiety, tylko trzeba je sobie wydrukować.

Data: 2011-06-15 14:55:50
Autor: CeSaR
Trasa do budapesztu - pytania
Wszystko zalezy od tego o ile trasa by sie zwiekszyla/zmniejszyla - winieta na 10 dni to 70 zl (poprawcie mnie jezeli sie myle) - a to prawie 300 km na gazie...

Cóż to jest 70zł za 10 dni skoro przejazd jednorazowy nasz± wspaniał± autostrad± w okolicach Poznania to koszt równy 3*13zł od auta osobowego....
A nowe bramki się pn± do góry :-((

Data: 2011-06-15 16:08:40
Autor: szerszen
Trasa do budapesztu - pytania

Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ita9ug$d9c$1@news.onet.pl...

A nowe bramki się pn± do góry :-((

czy mam przez to rozumieć, że jeszcze nie działaj±?
bo w długi weekend będę leciał do i z poznania

Data: 2011-06-15 16:29:20
Autor: CeSaR
Trasa do budapesztu - pytania
czy mam przez to rozumieć, że jeszcze nie działaj±?
bo w długi weekend będę leciał do i z poznania

Wczoraj miałem możliwo¶ć przejechać tę fantastyczn± drogę od jej pocz±tku do samego końca. W obu kierunkach.
3*13pln w jedn± stronę.
Czyli w sumie bolało to 8 dych :-(
Przy bramkach zaraz na pocz±tku kręcili się jacy¶ ludzie, poustawiane były pachołki, przejazd zwężeniem.
Ale bez poboru opłat. Jak zaczn± pobierac i za przejazd przez cało¶ć w obie strony im wyjdzie obecne 8 dych plus dodatkowe powiedzmy 5 następnych to już będzie lekkie kuriozum...

Data: 2011-06-16 08:21:13
Autor: szerszen
Trasa do budapesztu - pytania

Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:itafdq$93p$1@news.onet.pl...

strony im wyjdzie obecne 8 dych plus dodatkowe powiedzmy 5 następnych to już będzie lekkie kuriozum...

to fakt, będziemy mieli najdroższe i najkrótsze autostrady na ¶wiecie

Data: 2011-06-14 13:18:04
Autor: Pan Piskorz
W dniu 2011-06-14 12:00, Mikołaj Jopczyński - Tychy Online pisze:
Jaka trase moglibyscie polecic by nie zrobic niepotrzebnej drogi?

Do Żyliny, potem autostradą przez Bratysławę. Nie ma się co wygłupiać po bażołach. Trochę dłużej, ale szybko i bezpiecznie.

Mapy google najkrotsza trase znalazly przez czechy - lokalnymi drogami -
420 km.

Przez Czechy, nie SĹ‚owacjÄ™?
P.

Data: 2011-06-14 20:59:54
Autor: Przemek
[...]

Ja Ci powiem tak - jezdze do rodziny do Tatabany - ok 60 km przed Budapesztemn.
Moja trasa przebiega nastepujaco:
Czechowice Dziedzice - Bielsko - Cieszyn - Czadca - Zylina - Trnava (D1) - Sered(R1/51) - Soporna - Sala(75) - Nove Zamky - Komarno - Tatabanya (stara droga 1 - bezpłatna) -> starą 1 do Budapesztu.

Musisz kupic tylko winiety na SĹ‚owacje - 7 dniowe.
Jezdzac taką trasa x lat, nie stwierdziłem problemów.
A czy przez Czechy blizej o pare km, tego nie sprawdzałem - tą trase mam przetestowaną i nie narzekam, zwłaszcza ze od Zyliny jest teraz autobahna D1 :)

Pozdrawiam
Przemek

Trasa do budapesztu - pytania