Trasa do budapesztu - pytania

Data: 2011-06-14 03:11:13
Autor: Grzegorz
Trasa do budapesztu - pytania
On 14 Cze, 12:00, Mikołaj Jopczyński - Tychy Online
<mikolaj.jopczyn...@gmail.com> wrote:
Witajcie,

Ruszam w piatek ze slaska na budapeszt.

Jaka trase moglibyscie polecic by nie zrobic niepotrzebnej drogi?

Mapy google najkrotsza trase znalazly przez czechy - lokalnymi drogami -
420 km.

--
Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

tel: 32 7 400 000 | fax: 32 7 400 004 | gg: 311167

Znajdz nas na Facebooku:http://www.facebook.com/TychyOnline
Korzystaj z darmowego, bezprzewodowego Internetu:http://hotspot.tychy.pl

Koszty winiet są dla ciebie istotne?

Data: 2011-06-14 12:25:44
Autor: Mikołaj Jopczyński - Tychy Online
W dniu 2011-06-14 12:11, Grzegorz pisze:

Koszty winiet są dla ciebie istotne?

Wszystko zalezy od tego o ile trasa by sie zwiekszyla/zmniejszyla - winieta na 10 dni to 70 zl (poprawcie mnie jezeli sie myle) - a to prawie 300 km na gazie...

Data: 2011-06-14 16:38:46
Autor: Ramok
Trasa do budapesztu - pytania
W dniu 14.06.2011 12:25, Mikołaj Jopczyński - Tychy Online
napisał(a)/has written:
[...]

Poczytaj sobie na forum cro.pl - ludzie jeżdżący do Chorwacji jeżdżą
również przez Budapeszt, sporo informacji jest przede wszystkim o
wariantach dotarcia do Bratysławy (a stamtąd jeżdżą na Węgry lub
Austrię). Chyba większość poleca Cieszyn, przez Czechy do
Słowacji/Żylina (niepotrzebna winieta na ten fragment) i dalej autostrady.

Ceny winiet chyba "przeliczyłeś" -sprawdź sobie na necie, ale nie
sugeruj się cenami z PZMOTu w PLN, bo mają spory narzut, a -przynajmniej
na węgry- są też winietki na mniej niż 10 dni ;) więc zależy, na ile
jedziesz...

Pozdro!
/Ramok

Data: 2011-06-14 11:45:37
Autor: Grzegorz
Trasa do budapesztu - pytania
On 14 Cze, 16:38, Ramok <c...@com.com> wrote:
W dniu 14.06.2011 12:25, Miko aj Jopczy ski - Tychy Online
napisa (a)/has written:> W dniu 2011-06-14 12:11, Grzegorz pisze:

> Wszystko zalezy od tego o ile trasa by sie zwiekszyla/zmniejszyla -
> winieta na 10 dni to 70 zl (poprawcie mnie jezeli sie myle) - a to
> prawie 300 km na gazie...

OIDP na Słowacji nie ma winiet 10-dniowych, tylko 7-dniowe i
miesięczne, a na Czechy nie potrzebujesz. Na Węgry... to zależy czy z
Żyliny pojedziesz na Bratysławę (tak) czy Bańską Bystrzycę (nie). Na
upartego na Słowacji nie potrzebujesz winiety ale jak przegapisz zjazd
to wjedziesz na płatny odcinek i cię policja capnie.

Data: 2011-06-15 15:41:58
Autor: Bartek
Użytkownik "Grzegorz" <grejon83@gmail.com> napisał w wiadomości news:b9170ab9-9889-4960-8249-5de405a5fd0ay30g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

upartego na Słowacji nie potrzebujesz winiety ale jak przegapisz zjazd
to wjedziesz na płatny odcinek i cię policja capnie.

jechałem do budapesztu w weekend majowy, i obrałem kierunek na bańską, bo znajoma ktora jezdzi tam często twierdziła że niema sensu się pchać ani na drogi płatne ani na bratyslawe.
bez problemowo, bez oplat za drogi dotarłem do budy i pesztu.

prowadził mnie tom-tom.
jeśli jedziesz rozsądnie nic nie przejedziesz i nie pominiesz.
wyznacz trasę googla z pominienciem platnych odcinkow i będzie dobrze. chyba nic lepszego nie znajdziesz.
jechałem z gliwic.

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2011-06-14 18:46:59
Autor: masti
Trasa do budapesztu - pytania
Dnia pięknego Tue, 14 Jun 2011 16:38:46 +0200 osobnik zwany Ramok
wystukał:

na węgry- są też winietki na mniej niż 10 dni ;) więc zależy, na ile
jedziesz...

na węgry to się kupuje w sieci. Na szczęście od pewnego czasu sie da, bez wizyty na ichniej stacji benzynowej gdzie gadają tylko po wegiersku :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-06-15 08:49:20
Autor: szerszen

Użytkownik "Ramok" <com@com.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:it7rpp$1v0$1@inews.gazeta.pl...

[...]

winiety na węgry, najlepiej kupić przez internet bezpośrednio od węgrów, w 5 minut nie wychodząc z domu masz winiety, tylko trzeba je sobie wydrukować.

Data: 2011-06-15 14:55:50
Autor: CeSaR
Trasa do budapesztu - pytania
Wszystko zalezy od tego o ile trasa by sie zwiekszyla/zmniejszyla - winieta na 10 dni to 70 zl (poprawcie mnie jezeli sie myle) - a to prawie 300 km na gazie...

Cóż to jest 70zł za 10 dni skoro przejazd jednorazowy naszą wspaniałą autostradą w okolicach Poznania to koszt równy 3*13zł od auta osobowego....
A nowe bramki się pną do góry :-((

Data: 2011-06-15 16:08:40
Autor: szerszen
Trasa do budapesztu - pytania

Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ita9ug$d9c$1@news.onet.pl...

A nowe bramki się pną do góry :-((

czy mam przez to rozumieć, że jeszcze nie działają?
bo w długi weekend będę leciał do i z poznania

Data: 2011-06-15 16:29:20
Autor: CeSaR
Trasa do budapesztu - pytania
czy mam przez to rozumieć, że jeszcze nie działają?
bo w długi weekend będę leciał do i z poznania

Wczoraj miałem możliwość przejechać tę fantastyczną drogę od jej początku do samego końca. W obu kierunkach.
3*13pln w jedną stronę.
Czyli w sumie bolało to 8 dych :-(
Przy bramkach zaraz na początku kręcili się jacyś ludzie, poustawiane były pachołki, przejazd zwężeniem.
Ale bez poboru opłat. Jak zaczną pobierac i za przejazd przez całość w obie strony im wyjdzie obecne 8 dych plus dodatkowe powiedzmy 5 następnych to już będzie lekkie kuriozum...

Data: 2011-06-16 08:21:13
Autor: szerszen

Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:itafdq$93p$1@news.onet.pl...

strony im wyjdzie obecne 8 dych plus dodatkowe powiedzmy 5 następnych to już będzie lekkie kuriozum...

to fakt, będziemy mieli najdroższe i najkrótsze autostrady na świecie

Trasa do budapesztu - pytania